מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח צריך לנסות לנחש מחדש כמה השירות אמור לעלות לו.

הלקוחות בישראל יודעים בדיוק מה הם רוצים וזה את הזול ביותר ☺. לא צריך להעביר הרבה זמן בשיחת טלפון עם הלקוח הישראלי הממוצע כדי ששאלת מיליון הדולר תגיע “אז כמה זה יעלה לי?”, ומיד אחריה תגיע כמובן השאלה “אתם יכולים לעשות לי על זה הנחה?”

אז כדי שתדעו איפה אתם עומדים ו”שלא יעבדו עליכם” הכנו לכם רשימה שבה מופיעים טווחי מחירים ריאליים והוגנים של נותני שירות מתחום השיווק הדיגיטלי בישראל. אם ירצו לקחת מכם יותר מהמחירים שמופיעים כאן אז כדאי מאוד שתבררו למה…

ואם ירצו לקחת מכם פחות אז כנראה שנפלתם על חברה חדשה שנותנת מחירים זולים במיוחד כדי להשיג נתח שוק או שמדובר בחברה לא מקצועית שרק רוצה לקחת מכם את הכסף ולא אכפת לה לעשות עבודה גרועה.

סוגי שירותים בתחום השיווק הדיגיטלי

שיווק דיגיטלי מתייחס לכלל הפעולות שיגדילו את המודעות למותג ולחברה ברחבי האינטרנט. למשל, שיווק העסק ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש או באימיילים. חברת שיווק דיגיטלי יכולה לספק שירותים כמו- בניית ועיצוב אתרים, קידום אורגני, קידום ממומן, שיווק ברשתות החברתיות, קישורים לאתר, קמפיין אימיילים ועוד.

ככל שהחברה שאיתה תתקשרו תהיה גדולה יותר כך רמת המומחיות בכל אחד מהתחומים תהיה גדולה יותר ובכל אקט פרסומי שתרצו לבצע יהיו מעורבים יותר נותני שירות. בנוסף, גם המחיר שיוצע לכם על ידי החברות הגדולות יהיה בדרך כלל גבוה יותר משום שכל פרויקט צריך לכסות מספר רב יותר של משכורות והוצאות נילוות.

לפני שניגש למחירים עצמם נעשה רגע סדר בצורות התשלום הקיימות בתחום השיווק הדיגיטלי לעסקים:

מחירי שיווק באינטרנט – תשלום לפי שעה

מחירי שיווק באינטרנט - תשלום לפי שעה

בשיטה זאת התעריף השעתי יוצג בתחילת הפרויקט והמחיר הסופי יהיה ידוע רק בסיום מתן השירות. החיוב יבוצע בסוף הפרויקט בהתאם לסך השעות שנדרשו לבצע את הפרויקט כפול התעריף שנקבע מראש. שיטה זאת מצוינת ללקוחות שרוצים לעשות את העבודה בעצמם אבל מעוניינים לקבל מדי פעם ייעוץ מקצועי קצר וממוקד.

מחירי השוק בישראל עומדים על טווח מחירים של 100-350 שקל עבור שעת ייעוץ של מומחים מתחום הדיגיטל.

מחירי שיווק באינטרנט – תשלום לפי פרויקט

בשיטה זאת משתמשים כשרוצים לעשות התקשרות חד פעמית לצורך פרויקט ספציפי וייחודי- למשל הקמת אתר אינטרנט. חברה מקצועית תצליח לאבחן את דרישות הפרויקט לפני תחילת העבודה ותתמחר את הפרויקט לפני תחילתו. חברה לא מקצועית תבצע אבחון חלקי או לא מדויק ובמהלך הפרויקט כשהלקוח יביע דרישות נוספות או חוסר שביעות רצון החברה תאלץ להעלות את המחיר.

מחירי השוק בישראל בתחום בניית האתרים העסקיים עומדים על טווח מחירים של 3,000-40,000 שקל עבור בניית אתרים סטנדרטיים. כמובן שאם האתר שלכם פשוט במיוחד המחיר יכול להיות נמוך יותר ואם מדובר באתרים מורכבים יותר המחירים יכולים להגיע גם לעשרות ומאות אלפים. המחיר יושפע מאוד מהיקף ורמת התוכן, רמת העיצוב, המורכבות הטכנית ומקהל היעד של האתר.

מחירי שיווק באינטרנט – ריטיינר חודשי

בשיטה זאת יסכימו הצדדים על תעריף חודשי קבוע שישולם כל חודש מחדש למשך תקופה מסוימת שנקבעה מראש או על בסיס קבוע כל עוד הלקוח רוצה להמשיך את ההתקשרות. שיטת תשלום זאת היא קלאסית עבור קידום אתרים ו/או שיווק ברשתות החברתיות.

ריטיינר חודשי יהיה בדרך כלל שיטת תשלום שתתבצע על ידי ארגונים וחברות המעוניינים להשיג דריסת רגל משמעותית בתחום הדיגיטלי.

מחירי השוק בישראל עומדים על טווח מחירים של 3,000-15,000 שקל עבור שירותי שיווק דיגיטלי של עסקים ממוצעים ומעלה. עבור עסקים בצמיחה ועסקים בתחילת הדרך המחירים עשויים להיות נמוכים יותר.

טווחי מחירים נוספים 

להלן יוצגו מספר דוגמאות נוספות לטווחי מחירים עבור שירותים שניתנים לעסקים מגדלים שונים ועם מטרות שונות שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת:

* שירותי קידום אורגני מקומי (לפי איזור השירות של העסק) או רק בישראל עבור עסקים קטנים ובינוניים כמו משרדי עורכי דין, סוכנויות נדל”ן, חברות למוצרי אבטחה, מסעדות וכדומה יעלו על פי רוב בין 1,000 ל-5,000 שקל לחודש בהתאם לרמת והיקף הקידום שנדרשים.

* שירותי שיווק דיגיטלי עבור חברות ענק מתחומים כמו בנקאות, ביטוח, פיננסים, רכב וכדומה יעלו בין 30,000 שקל לחודש ועד… ☺

* עבור שירותים מתחום הקידום הממומן בגוגל ו/או ברשתות החברתיות המחירים ינועו על פי רוב בין 15%-25% מגובה התקציב החודשי של המודעות או לחילופין תעריף מינימאלי של 400-500 שקל עבור ניהול הקמפיין. בפועל, רוב החברות בישראל ידרשו לפחות 1,000 שקל עבור ניהול קמפיין חודשי ועד 4000 ש”ח (כמובן שחייבים לקרוא היטב את האותיות הקטנות בהצעת המחיר כדי להבין על מה משלמים בפועל).

אולי אחרי שקראתם את הכתבה שלנו וראיתם את המחירים אתם אפילו יותר מתלבטים מה הפתרון הנכון עבורכם. תוכלו לקרוא את המאמר הבא כדי להחליט אם יהיה רעיון חכם לעשות את פעילות השיווק באינטרנט לעסקים לבד.

אם אחרי שקראת את המאמר אתם מרגישים מבולבלים מכמות השירותים והמחירים, תוכלו להיעזר במאמר שהכנו לכל מי שחדש בתחום ורוצה לדעת עוד על מושגים בסיסיים מתחום השיווק הדיגיטלי.


רוצים לדעת מה המחירים שלנו?

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. שקד

    שלום 🙂 הידע נגיש לכל בעל עסק מתחיל שאינו מתמצא בתמחור בעולם השיווק הדיגיטלי. ובנוסף, אחלה אתר!

  2. RoshDigital

    תודה רבה על הפרגון, אנחנו שמחים שיכולנו לעזור, אנו מפרסמים מאמרים על בסיס קבוע, מוזמנת להמשיך לעקוב אחרינו !

  3. Erez

    מידע שימושי ומעניין!! כל הכבוד

  4. RoshDigital

    תודה רבה!

  5. RoshDigital

    תודה רבה זאת המטרה של המאמר- לספק מידע ראשוני לכל מי שמעוניינים להכנס לעולם השיווק באינטרנט ואין להם מושג איך הדברים עובדים.

התגובות נעולות.

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.