סוכנות קידום אתרים – 6 סוגי התמחויות שחובה להכיר

זמן קריאה: 3 דקות
סוכנות קידום אתרים

עסקים שלא צברו ניסיון בזירה הדיגיטלית בטוחים שכל סוכנויות הדיגיטל יכולות לבצע עבורן כל משימה לצורך קידום הנוכחות ברשת. למרות שרוב סוכנויות הדיגיטל בישראל יציגו את עצמן כסוכנויות שעובדות במודל של One stop shop” כלומר כל שירותי הדיגיטל תחת קורת גג אחת, בפועל לכל סוכנות יש ניסיון והתמחות שונים שעל בסיסם העסק בנוי. אחת ההתמחויות החשובות ביותר בדיגיטל היא תחום קידום האתרים, ההכוונה בתחום זה היא לכל הפעולות אשר יכולות לסייע לאתר שלכם להופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש עבור ביטויי חיפוש שהגולשים שלהן מחפשים. במאמר זה אציג את 6 סוגי ההתמחויות המרכזיות שקיימות בתחום קידום האתרים.

סוכנות קידום אתרים עם התמחות בפרסום ממומן בגוגל

בקטגוריה זאת ניתן למצוא סוכנויות שנכללות בתכנית גוגל פרטנרס (תכנית השותפים של גוגל). יש בישראל מספר רב של חברות אשר יציעו לכם שירותי פרסום בגוגל אך לרובן אין את תג הסוכנות של גוגל ובהתאם לכך ניתן להניח כי אין להן את ההסמכות הנידרשות ואת היכולת לעמוד ביעדים הנוקשים שגוגל דורשים מהסוכנויות שרשומות בתכנית השותפים. על פי רוב, העבודה מול סוכנויות קידום אתרים המתמחות בפרסום ממומן בגוגל תהיה מכוונת להשגת יעדים עסקיים כמו הגדלת כמות הלידים, הגדלת המכירות והגדלת המודעות לחברה. היתרון בעבודה מול סוכנות המתמחה בקידום ממומן בגוגל הוא שניתן להשיג החזר על ההשקעה תוך זמן מהיר, החסרון הוא שברגע שמורידים את תקציבי הפרסום הנוכחות של העסק יורדת.

סוכנות לקידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני אינו תחום מסובך בצורה קיצונית אבל הוא מצריך התמחות במגוון רחב יחסית של אלמנטים מקצועיים בכדי לעשות עבודה מקצועית. סוכנות SEO צריכה להיות מסוגלת לתת מענה למחקר מתחרים, יצירת תוכן, בניית פרופיל קישורים, אופטימיזציה טכנית באתר ועוד. בהתאם לכך, לפני שסוגרים עסקה עם סוכנות קידום אורגני מומלץ לוודא מהי מעטפת השירותים המדויקת שאותה אתם צפויים לקבל בחבילת הקידום שתיבחרו.

סוכנות לקידום אתרים מקומי

ישנה כמות גדולה מאוד של עסקים שצריכים להיות מקודמים אך ורק ברמה המקומית. למשל, עסקים בתחום המזון, תחנות דלק, חנויות פיזיות ללא אפשרות מכירה באינטרנט ונישות מסוימות בתחום של משרדי רו”ח ומשרדי עו”ד. עסקים מהסוגים הנ”ל יהיו צריכים סוכנות שתדע לקדם להם את פרופיל “גוגל לעסק שלי”, עבודה באמצעות אינדקסים של אתרים מקומיים, פרסום בגוגל מפות וכד’.

סוכנות קידום אתרים בינלאומיים

סוכנות קידום אתרים
סוכנות קידום אתרים בינלאומיים צריכה להיות בעלת כלים וניסיון ייחודיים לקהל הבינלאומי

סוכנות כזאת חייבת להיות מסוגלת להתחרות מול חברות ברמה הבינלאומית. יש לוודא כי אתם עובדים מול סוכנות שמתמחה בפרסום בשפה האנגלית ולעיתים גם בשפות נוספות. חשוב לציין כי חברות שמפרסמות בארה”ב מגלות מהר כי סדרי הגודל של התקציבים והמאמץ שצריך להשקיע כדי להשיג תוצאות הם אחרים לגמרי… בהתאם לכך, יש לוודא כי הסוכנות שאיתה תקדמו את האתר בזירה הבינלאומית ערוכה לפרסם בתקציבים גבוהים בהרבה ממה שנהוג בישראל ומסוגלת לספק לכם את כל המעטפת הדרושה בכדי להצליח מול החברות המובילות בתחומכם.

סוכנות קידום לאתרים גדולים

בין עם מדובר בקידום אורגני ובין אם מדובר בקידום ממומן, האתגר בקידום אתר קטן והזרמת תנועה של אלפי גולשים בודדים הוא אתגר שונה בתכלית ביחס לקידום אתר שכבר מקבל תנועה של עשרות ואף מאות גולשים על בסיס קבוע. אם מדובר בקידום ממומן לאתרים גדולים, קידום בתקציבים גבוהים יצריך עבודה עם מספר רב של דפי נחיתה, מספר רב של ביטויים ומספר רב של קמפיינים מסוגים שונים ועוד. בתחום הקידום האורגני לאתרים גדולים יהיה צורך בכמויות גדולות מאוד של כתיבת תכנים באתר ובאתרים מובילים בתחום לצורך קבלת קישורים לאתר.

סוכנות קידום לאתרי מכירות

קידום אתרי מסחר מקוון מצריך הבנה עמוקה בהתנהגות צרכנית, לצורך התאמת המסרים ודפי המוצר לצרכי הגולשים שמגיעים לאתר. אמנם הכלים ואסטרטגיות הקידום שמשמשים לצורך קידום אתרי תוכן ואתרי מסחר הם דומים אך בפועל שיטות העבודה הינן שיטות שונות עם כלי ייחודיים ושונים שמסייעים להפיק את התוצאות המיטביות לצורך קידום אתרי מכירות.

לסיכום, תחום הדיגיטל הינו תחום מורכב ורחב וחשוב להבין היטב מה סוג ההתמחות של החברה שתנהל עבורכם את תקציבים הפרסום בכלל ותקציבי הקידום בפרט. אם ההתמחות שאתם מחפשים היא התמחות של סוכנות קידום ממומן בגוגל אנחנו נשמח לסייע לכם להשיג את התוצאות המיטביות.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.