ניהול קמפיין ממומן בגוגל – לנהל לבד, להיעזר בחברה או להעסיק קמפיינר במשרה מלאה?

זמן קריאה: 2 דקות
ניהול קמפיין ממומן בגוגל

ניהול קמפיין ממומן בגוגל יכול להיות משימה שכל ילד יכול לעשות אבל יכול להיות משימה שצריך להיות בעל כישורים אנליטיים ברמה גבוהה מאוד וניסיון רב ומעמיק בעולמות הפרסום הממומן. יאמר לזכות גוגל שלא רק שהם בנו את פלטפורמת הפרסום המצליחה והאפקטיבית ביותר בכל הזמנים, הם גם הצליחו ליצור פלטפורמה שניתן לעשות בה קמפיינים בספקטרום רחב מאוד שנע בין קמפיינים ממש פשוטים לביצוע לקמפיינים מורכבים לביצוע ולניהול. במאמר זה נדון בסוגית ניהול הקמפיינים בגוגל והאופן שבו מומלץ לכל עסק לגשת למלאכת ניהול תקציבי הפרסום בגוגל.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל לבד – האם כדאי לנהל את הקמפיין לבד?

רוב אנשי הדיגיטל שתתייעצו איתם לגבי שאלה זאת יגידו לכם שזאת לא אסטרטגיה מומלצת. למרות זאת, היושרה המקצועית מחייבת לציין כי לכל כלל יש יוצא מהכלל ויש עסקים מסוימים ומקרים מסוימים שבהחלט יעשו בחוכמה אם ישאירו את הניהול בבעלותם.

המקרים בהם לא מומלץ להשתמש בסוכנות פרסום ממומן הם המקרים הבאים:

  • יש תקציב פרסום נמוך במיוחד (כמה מאות שקלים).
  • יש מישהו בחברה שלקח קורסים מקצועיים ויכול לנהל תקציבים נמוכים על בסיס קבוע.
  • העסקתם מספר סוכנויות שונות וכולן נכשלו. כנראה שאתם לא יודעים לבחור ספקים ו/או לא יודעים לתת צ’אנס לספקים ולכן עדיף לנסות אסטרטגיה אחרת.

האם כדאי לנהל את הקמפיין לבד ולקבל ייעוץ תקופתי?

ייעוץ תקופתי לניהול הקמפיינים בגוגל
ייעוץ תקופתי לניהול הקמפיינים בגוגל יכול להיות אלטרנטיבה מצוינת במקרים מסויימים

זאת אלטרנטיבה מצוינת לבעלי עסקים שיש באפשרותם לנהל את הקמפיינים באופן עצמאי ברמה טובה אך צריכים ליווי תקופתי כדי לקבל המלצות מבעל מקצוע מיומן בתחום. על פי רוב מדובר בעסקים בתחומים לא תחרותיים שבהם הטעויות לא יקרות במיוחד.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל – האם כדאי להשתמש בשירותי חברה המתמחה בפרסום ממומן בגוגל?

רוב החברות שלוקחות את הפרסום ברצינות ורוצות ליצור אפיק שיווקי אפקטיבי ואגרסיבי יכנסו לקטגוריה הנ”ל. על פי רוב מדובר כאן בחברות מבוססות עם תזרים קבוע שמאפשר להן להשקיע לפחות עשרות אלפים בשנה לקידום אתר החברה באינטרנט.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל – האם כדאי להעסיק עובד/ת במשרה מלאה לניהול הקמפיינים?

עצם השאלה כבר מעיד על כך שמדובר בחברות ב”ליגה אחרת” של תקציבי פרסום. מכיוון שהסוכנות הממוצעת גובה לפחות 10%-15% עבור דמי ניהול הקמפיינים הדיון מתחיל להיות רלוונטי עבור חברות שמפרסמות בתקציבים העולים על 100 אלף שקל בחודש. תחת קטגוריה זאת נכללות חברות מבוססות מתחומים בהם ההחזר על ההשקעה על הפרסום עשוי להיות גבוה במיוחד.

למשל- ביטוח, פיננסים, נדל”ן, סטארטאפים וכד’.

במידה והחברה שלכם מעוניינת בייעוץ נקודתי או ניהול קבוע של הפעילות הממומנת בגוגל על יד חברה מקצועית העומדת בקריטריונים המחמירים של תכנית השותפים של גוגל אנו נשמח לעמוד לרשותכם 🙂

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.