מחירון שירותי שיווק דיגיטלי

שירותי שיווק דיגיטלי שיסייעו לחברה שלך לצמוח מ ה ר

הכנו עבורכם מחירון שירותי שיווק דיגיטלי מפורט כדי שתוכלו לקבל מושג ראשוני על המחירים הצפויים לכם במידה ותיבחרו לנהל את תהליך השיווק הדיגיטלי שלכם דרכנו. בתחום השיווק דיגיטלי לעסקים יש טווח מחירים רחב מאוד לכל סוגי השירותים ואחרי שתקראו את המחירון שלנו תוכלו כבר בדקות הקרובות לדעת האם מתאים לכם שנעבוד ביחד. במחירון של Rosh Digital תוכלו לקבל את כל המידע הבסיסי על השירותים המרכזיים שאנו מציעים. 

בדף זה תוכלו לקבל אינדיקציה לגבי המחירים של חמשת שירותי הליבה שאנו מציעים- בניית אתרים, דפי נחיתה, קידום אתרים אורגני בגוגל וקידום אתרים ממומן. את המחירונים המלאים של כל אחד מהשירותים הנ”ל תוכלו למצוא בדף של השירות הספציפי. 

אנו מציעים הנחות משמעותיות ללקוחות שיבחרו לקחת מספר חבילות שירותי שיווק דיגיטלי :

בניית אתרי אינטרנט

עבור הזמנת שתי חבילות אנו מציעים הנחה של 10% מגובה העסקה.

בניית אתרי אינטרנט

עבור הזמנה של שלוש חבילות אנו מציעים הנחה של 20% מגובה העסקה.

בניית אתרי אינטרנט

עבור הזמנה של כל ארבעת החבילות אנו מציעים הנחה של 30% מגובה העסקה.

מחירון קידום אורגני SEO

חבילות חודשיות בין 5,000 ש"ח ל15,000 ש"ח בחודש

אם מנוע החיפוש של גוגל היה מושלם כנראה שהשירות הזה כלל לא היה קיים. מכיוון שמנוע החיפוש של גוגל רחוק מאוד מלהיות מושלם ניתן לעשות פעולות רבות שישפיעו על מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש. חבילות קידום אורגני מתאימות ללקוחות שחושבים לטווח הארוך, הרעיון הוא לבסס את המותג גבוה בגוגל כך שבלי קשר לתקציבי הפרסום נוכל לקבל תנועה אורגנית לאתר על בסיס קבוע.

הפעולות המרכזיות שמשפיעות על הקידום האורגני של האתר הן עדכונים שוטפים של האתר, כתיבת תכנים חדשים, בניית מערך קישורים לאתר מאתרים אחרים, אופטימיזציה באתר ועוד.

אנו מציעים שלוש חבילות שונות שיסייעו לאתר שלכם להיות מדורג גבוה בגוגל עבור ביטויי החיפוש הרלוונטיים. תוכלו לעיין בהבדלים הקיימים בין החבילות ולבחור בחבילה הרלוונטית ביותר עבור העסק שלכם.

 

מחירון קידום ממומן PPC

חבילות חודשיות החל מ 2,000 ש"ח בחודש

חבילות קידום ממומן שאנו מציעים מתאימות ללקוחות שרוצים לקבל תוצאות כבר ממחר. היתרון המרכזי הוא שבאמצעות תקציבים צנועים ניתן להשיג תוצאות יפות ולייצר תנועה רלוונטית לאתר תוך זמן קצר. אנחנו עובדים בעיקר עם פלטפורמות הפרסום של גוגל שנחשבת לפלטפורמה המובילה בעולם בתחום השיווק האינטרנטי. 

בקטגוריה זאת אנו מציעים שלוש חבילות שונות שיסייעו לכם להשיג את התוצאות המיטביות. מחירי החבילות משתנים בהתאם לגובה תקציבי הפרסום שתקציבו עבור הקמפיינים על בסיס חודשי ובהתאם לאורך תקופת ההתחייבות.

מחירון בניית אתרים

אתרים חדשים בין 15,000 ש"ח ל-60,000 ש"ח

כנראה שזה השירות החשוב ביותר שאנו מציעים. אתר אינטרנט הוא הבסיס לכל עסק שרוצה ליצור לעצמו נוכחות סבירה באינטרנט. אם אין אתר אינטרנט יהיה קשה לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם עסק רציני. 

אתרי אינטרנט יכולים להיבנות ממספר סיבות – פתיחת עסק חדש, מיתוג מחדש של העסק, רצון למכור מוצרים באינטרנט, רצון לכתוב בלוג וכד’. 

אנחנו מציעים מספר חבילות שיסייעו לכם לבנות אתר אינטרנט מקצועי בהתאם לצרכים המקצועיים שלכם. החבילות שלנו עשויות להיות רלוונטיות לעסקים חדשים שרוצים לבנות את אתר האינטרנט הבסיסי ביותר או דווקא לעסקים מתקדמים יותר שרוצים לשדרג את עצמם ולבנות אתר העומד בקריטריונים של המתחרים שלהם.

אנחנו מציעים שש חבילות שונות של אתרי אינטרנט חדשים, תוכלו להתרשם מההבדלים ביניהן ולפנות אלינו לאחר למצאתם את החבילה המתאימה ביותר עבורכם.

מחירון בניית דפי נחיתה

דף נחיתה חדש בין 2,000 ש"ח ל-5,000 ש"ח

אם העסק שלך נמצא ממש בתחילת הדרך ובניית אתר אינטרנט חדש נראית לך לא הכרחית ניתן בחלק מהמקרים להסתפק בבניית דף נחיתה. דף נחיתה מקצועי יוכל לשרת את העסק עבור קמפיינים בגוגל.

בנוסף, ניתן להשתמש בדף הנחיתה ככרטיס ביקור לעסק ולצרף קישור אליו מהמייל ומכל פלטפורמה אחרת. דף נחיתה לא חייב להיות מינימלי וריק מתוכן, ניתן להכניס תוכן בכמות מידתית שתספק תמונת מצב על העסק בצורה ברורה למי שנכנס לדף נחיתה.

לאלה מכם שרוצים להגדיל את היקף המכירות באינטרנט אבל לא מעוניינים להשקיע בבניית אתר מכירות חדש אנו מציעים דפי נחיתה יעודיים למכירות עם אפשרות לסליקה והשלמת העסקה אונליין.

אנו מציעים שלושה סוגים של דפי נחיתה שמתאימים לעסקים עם צרכים שונים, תוכלו להתרשם מכל האפשרויות במחירון שנמצא בדף של דפי הנחיתה.

מחירון ניהול וקמפיינים ברשתות החברתיות

חבילות חודשיות בין 6,000 ש"ח ל-18,000 ש"ח בחודש

תאמינו או לא, יש כיום עסקים שבנו אימפריות עסקיות על טהרת הפרסום ברשתות החברתיות. אם יצא לכם להיתקל בדפים עסקיים בפייסבוק שמושכים אליהם עשרות אלפי עוקבים , סרטונים בפייסבוק שזכו לאלפי צפיות אתם מבינים על מה אנחנו מדברים.

יש משהו ברשתות החברתיות שממגנט אנשים אליהן אנשים בדרך שלעולם לא נצליח להשיג באמצעות אתרי אינטרנט. הרשתות החברתיות הן כיפיות, קלילות וקל לנו יותר להיקשר דרכן לעסקים שמצליחים ליצור תכנים מעניינים עבורנו.

אנו מציעים שלוש חבילות שונות לניהול דפי פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הרלוונטיות עבורכם. נשמח לסייע לכם לנהל את המותג שלכם ברשתות החברתיות בדרך המקצועית ביותר. 

לסיכום, כפי שניתן להבין מהמחירון הנ”ל מחירי שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים נעים על ספקטרום רחב מאוד שנע בין אלפים בודדים בחודש לעשרות רבות של אלפים שמושקעים בתקציבי פרסום. אין פתרון קסם ואין תשובה אחת שמתאימה לכל סוגי העסקים. בסופו של דבר הפתרון האולטימטיבי לבניית תמהיל השיווק של העסק יגזר בהתאם ליכולת ההשקעה הכספית למטרות העסקיות שנרצה להשיג מהכלים הדיגיטליים העומדים לרשותנו. 

חשוב לציין שהחבילות המוצגות לעיל נועדו לתת אינדיקציה לגובה המחירים אך בפועל עשויים להיות שינויים מסוימים מכיוון שכל עסק נכנס לתהליך השיווק במצב אחר. שירותי שיווק דיגיטלי שציינו במחירון אינם הזולים ביותר בשוק אך גם אינם היקרים ביותר. בכדי להשיג תוצאות אפקטיביות מומלץ להיכנס לתהליך העבודה עם הבנה כי מדובר התהליך לא זול שבמקרים מסוימים עשוי להימשך מספר חודשים עד שיחזיר את ההשקעה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין בתחום השיווק הדיגיטלי. מוזמנים ליצור איתנו קשר.