בניית דפי נחיתה

מכירים את זה שאתם מחפשים משהו בגוגל או בפייסבוק ואז אתם מקליקים על מודעה שנראית לכם מעניינת ובמקום להגיע לאתר החברה אתם מגיעים לדף תמציתי וייעודי שאמור לתת לכם הכוונה מדויקת לסיבה שבגינה לחצתם על המודעה? הדף הזה נקרא דף נחיתה.

המטרה של בניית דפי נחיתה

לשכנע את הגולשים שהגיעו אליכם דרך קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות או דרך גוגל להמשיך לאתר שלכם ולהפוך בהמשך ללקוחות. ישנו מגוון עצום של סוגים שונים של דפי נחיתה שעוצבו עבור מטרות שונות עבור חברות שונות מתעשיות שונות.

למרות השוני העצום, דבר אחד משותף לכל דפי הנחיתה- הם מדגישים את התועלות שיצמחו ללקוח במידה ויבחר להשתמש בשירותי החברה או במוצריה. בנוסף, בכל דפי הנחיתה יהיו קריאות לפעולה שמטרתן לעודד את הגולשים לבצע פעולה אקטיבית "כאן ועכשיו". למשל, "הירשמו עכשיו לקבלת מדריך חינם", 50% הנחה למזמינים היום" וכד'.

אנחנו ב-Rosh Digital מספקים שירותי בניית דפי נחיתה עם המאפיינים הבאים:

* בניית דפי נחיתה מעוצבים שיעזרו לכם להתחבר ללקוחות ולהבליט את המותג של העסק שלכם.

* בניית דפי נחיתה בעלי אוריינטציה שיווקית ומכירתית אגרסיבית שישכנעו את הלקוחות שלכם ששווה לה להמשיך לאתר שלכם, להשאיר פרטים או לבצע רכישה במקום.

* בניית דפי נחיתה שבנויים מבחינת תכנים ועיצוב בצורה ממוקדת שתמשוך במיוחד את קהל המטרה שתרצו להגיע אליו.

למה אנחנו צריכים בכלל דפי נחיתה? לא מספיק שיש לנו אתר אינטרנט?

אין ספק שאתר אינטרנט איכותי הוא הבסיס לשיווק העסק באינטרנט אבל כדי שדריסת הרגל שלכם בזירה האינטרנטית תהיה מושלמת ומגוונת תהיו חייבים להשתמש בכלים נוספים שיסייעו לכם לקדם את העסק.

האתר שתבנו יכול לשמש ככלי מצוין לצרכי קידום אורגני של העסק שלכם בגוגל. ברגע שהחלטתם להיכנס לתחום של קידום ממומן תהיו חייבים להשתמש בדפי נחיתה שבנויים בצורה אחרת מהצורה שבה אתרי אינטרנט בנויים. דפי נחיתה יש יכולת אמיתית להפוך תנועה שמגיעה למודעות שפרסמתם לשיחות טלפון ולהזמנות של שירותים ומוצרים שיתורגמו בפועל להגדלת המכירות.

בואו נחשוב על זה לרגע, נכון שיש מצבים שבהם נפרסם מודעות ממומנות כלליות יחסית ואז נוכל לצפות שדף הבית של האתר שלנו יעשה עבודה מספיק טובה עבור הגולשים שלחצו על המודעה והגיעו אל האתר שלנו. אבל מה אם אנחנו רוצים לשווק במודעות שירות ספציפי למשל- הקמה של דפי נחיתה. במצב כזה, ברור שמי שלחץ על המודעה רוצה להגיע לדף ייעודי שמסביר על דפי נחיתה ולא מעוניין לקבל את כל האינפורמציה הכללית שמוצגת בדף הבית.

כל היופי בדף נחיתה ייעודי הוא שתוכלו להקים דף נחיתה עבור כל סוג קמפיין שרק תרצו ולא תצטרכו לשנות את כל המבנה של האתר. כשלקוח פוטנציאלי ילחץ על המודעה שפירסמתם הוא יגיע לדף הנחיתה שלכם ויקבל בדיוק את האינפורמציה שלשמה הוא לחץ על המודעה.

לקוחות שלוחצים על מודעות ממונות רוצים לקבל מידע מדויק ומהיר ולכן תמיד נשאף לכלול בדפי הנחיתה את פרטי המידע הבאים:

  • מידע בסיסי על השירות או המוצר.
  • מחיר עבור אותו שירות או מוצר.
  • הטבות מיוחדות בגין רכישה מיידית.

וכד'.

ככל שתפרטו ותכתבו דפי נחיתה בצורה עניינית ורלוונטית כך תוכלו להשיג עוד לקוחות שיסכימו להשאיר פרטים ולהמשיך בתהליך הקנייה.

מה המחירים של בניית דפי נחיתה?

המחירים של דפי הנחיתה משתנים בהתאם לסוג הדף, היקף התכנים, רמת העיצוב וכדומה. ככל שתדרשו לכמות גדולה יותר של תכנים כך העבודה תימשך יותר זמן ותהיה יקרה יותר. אם תרצו לבחון ביצועים של דף דומה אבל עם מאפיינים שונים כדי לדעת לפני שמתחילים להוציא סכומים גדולים על שיווק מה עובד יותר טוב- המחיר יעלה בהתאם להיקף הבדיקה.

ככלל דף נחיתה פשוט ובסיסי לא אמור לעלות לכם הרבה כסף, אם תבקשו את המינימום שבמינימום מבחינת עיצוב, תכנים ואפקטים תוכלו לקנות דפי נחיתה החל מ-500 שקל. אם תבקשו דפי נחיתה מורכבים עם אפקטים ועיצובים ייחודיים יהיה עליכם להשקיע סכומים גדולים יותר אשר עשויים להגיע עד ל-2,500 שקל עבור דף נחיתה מושקע וייחודי.

עיצוב דפי נחיתה- אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

גם אם אתם אלופי קמפיינים בגוגל אדוורדס ותותחיות קמפיינים ממומנים בפייסבוק אין שום סיכוי שהמודעות שתעשו יהיו שוות משהו בלי דפי נחיתה מעוצבים ואטרקטיביים. לדפי נחיתה יש חשיבות עצומה בהצלחת הקמפיין ויש שניות בודדות שבהן הדפים יוכלו לשכנע את הלקוחות שלכם האם הם הגיעו למקום הנכון או שעדיף להם לעבור למודעה הבאה.

דפי נחיתה צריכים להסביר ללקוח במהירות שיא שהוא הגיע למקום הנכון, שהחברה שלכם היא החברה הנכונה, שאתם מציעים לו הצעה שאי אפשר לסרב לה ובמקרה הכי טוב- שמדובר בהצעה כל כך טובה שכדאי לו לשתף אותה עם החברים שלו.

העיצוב של דפי נחיתה הינו קריטי עבור הצלחת הקמפיין הממומן והעברת המסר השיווקי שלשמו עבדתם להפקת הקמפיין.

בכל הנוגע למודעות ממונות הלקוחות נוטים להתנהג במהירות ובלי סנטימטים עבור מפרסמי המודעות. משמעות הדבר היא שאם העיצוב שלכם אינו מקצועי, הגולשים לא יהססו לנטוש את דף הנחיתה בכדי להמשיך למודעה הבאה.

חשוב להבין שהעיצוב לבדו לא יעבוד והלקוחות לא יישארו זמן רב בדף הנחיתה גם אם הדף מעוצב בצורה מדהימה אבל התוכן לא מתאים לעיצוב. החבילה של הדף נחיתה שלכם צריכה להיות מושלמת על כל היבטיה כדי שהיא תהיה אפקטיבית.

העיצוב צריך להיות מקצועי, פשוט, ברור, משכנע ותואם לצבעי ורוח המותג שאתם מנסים לקדם.

רוצים לקבל דף נחיתה מקצועי?

דברו איתנו !

הנה כמה דוגמאות לדפי נחיתה אשר נבנו במערכת ELEMENTOR :

בניית אתרים

מכירים את זה שאתם מחפשים משהו בגוגל או בפייסבוק ואז אתם מקליקים על מודעה שנראית לכם מעניינת ובמקום להגיע לאתר החברה אתם מגיעים לדף תמציתי וייעודי שאמור לתת לכם הכוונה מדויקת לסיבה שבגינה לחצתם על המודעה? הדף הזה נקרא דף נחיתה.

המטרה של בניית דפי נחיתה

לשכנע את הגולשים שהגיעו אליכם דרך קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות או דרך גוגל להמשיך לאתר שלכם ולהפוך בהמשך ללקוחות. ישנו מגוון עצום של סוגים שונים של דפי נחיתה שעוצבו עבור מטרות שונות עבור חברות שונות מתעשיות שונות.

למרות השוני העצום, דבר אחד משותף לכל דפי הנחיתה- הם מדגישים את התועלות שיצמחו ללקוח במידה ויבחר להשתמש בשירותי החברה או במוצריה. בנוסף, בכל דפי הנחיתה יהיו קריאות לפעולה שמטרתן לעודד את הגולשים לבצע פעולה אקטיבית "כאן ועכשיו". למשל, "הירשמו עכשיו לקבלת מדריך חינם", 50% הנחה למזמינים היום" וכד'.

אנחנו ב-Rosh Digital מספקים שירותי בניית דפי נחיתה עם המאפיינים הבאים:

  • בניית דפי נחיתה מעוצבים שיעזרו לכם להתחבר ללקוחות ולהבליט את המותג של העסק שלכם.
  • בניית דפי נחיתה בעלי אוריינטציה שיווקית ומכירתית אגרסיבית שישכנעו את הלקוחות שלכם ששווה לה להמשיך לאתר שלכם, להשאיר פרטים או לבצע רכישה במקום.
  • בניית דפי נחיתה שבנויים מבחינת תכנים ועיצוב בצורה ממוקדת שתמשוך במיוחד את קהל המטרה שתרצו להגיע אליו.

למה אנחנו צריכים בכלל דפי נחיתה? לא מספיק שיש לנו אתר אינטרנט?

אין ספק שאתר אינטרנט איכותי הוא הבסיס לשיווק העסק באינטרנט אבל כדי שדריסת הרגל שלכם בזירה האינטרנטית תהיה מושלמת ומגוונת תהיו חייבים להשתמש בכלים נוספים שיסייעו לכם לקדם את העסק.

האתר שתבנו יכול לשמש ככלי מצוין לצרכי קידום אורגני של העסק שלכם בגוגל. ברגע שהחלטתם להיכנס לתחום של קידום ממומן תהיו חייבים להשתמש בדפי נחיתה שבנויים בצורה אחרת מהצורה שבה אתרי אינטרנט בנויים. דפי נחיתה יש יכולת אמיתית להפוך תנועה שמגיעה למודעות שפרסמתם לשיחות טלפון ולהזמנות של שירותים ומוצרים שיתורגמו בפועל להגדלת המכירות.

בואו נחשוב על זה לרגע, נכון שיש מצבים שבהם נפרסם מודעות ממומנות כלליות יחסית ואז נוכל לצפות שדף הבית של האתר שלנו יעשה עבודה מספיק טובה עבור הגולשים שלחצו על המודעה והגיעו אל האתר שלנו. אבל מה אם אנחנו רוצים לשווק במודעות שירות ספציפי למשל- הקמה של דפי נחיתה. במצב כזה, ברור שמי שלחץ על המודעה רוצה להגיע לדף ייעודי שמסביר על דפי נחיתה ולא מעוניין לקבל את כל האינפורמציה הכללית שמוצגת בדף הבית.

כל היופי בדף נחיתה ייעודי הוא שתוכלו להקים דף נחיתה עבור כל סוג קמפיין שרק תרצו ולא תצטרכו לשנות את כל המבנה של האתר. כשלקוח פוטנציאלי ילחץ על המודעה שפירסמתם הוא יגיע לדף הנחיתה שלכם ויקבל בדיוק את האינפורמציה שלשמה הוא לחץ על המודעה.

לקוחות שלוחצים על מודעות ממונות רוצים לקבל מידע מדויק ומהיר ולכן תמיד נשאף לכלול בדפי הנחיתה את פרטי המידע הבאים:

  • מידע בסיסי על השירות או המוצר.
  • מחיר עבור אותו שירות או מוצר.
  • הטבות מיוחדות בגין רכישה מיידית.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר

מיצוב אסטרטגי

מיצוב אסטרטגי למותג שאותו אמור לשרת האתר

לפני שנתחיל בפעולות הטכניות שבאמצעותן נבנה את האתר רצוי להבין לשם מה אנו בכלל מקימים אתר ואיזה מטרות נרצה להשיג באמצעותו.

בכדי להבין מי נגד מי עלינו להיות מסוגלים לתת מענה לשאלות הבאות- מי קהל המטרה של העסק שלנו? מיהם המתחרים של העסק שלנו? מה הזהות המותגית של העסק שלנו? (הסבר בהיר בכמה מילים על העסק) מה החומרים שיעזרו לנו בתהליך הקמת האתר? וכד'.

גישה עיצובית

האם אנו מעוניינים לבנות את האתר על בסיס פלטפורמות קיימות שמציעות עיצוב מוכן מראש אשר רק דורש התאמות? או שנעדיף לבנות אתר מאפס אשר יהיה ייחודי אך ורק לנו על פי העיצוב שאנו נבחר לעשות.

 לכל אחת מהגישות יתרונות וחסרונות ברורים- הגישה הראשונה היא גישה מהירה, זולה ופשוטה יותר לביצוע וכבר בתחילתו של התהליך יהיה ברור לנו פחות או יותר איך האתר יראה. הגישה השנייה היא גישה ייחודית יותר ובהתאם לכך היא מצריכה השקעה ומשאבים גדולים יותר עד שנצליח להגיע למוצר הסופי.

גישה עיצובית

חוויית משתמש

חשוב להבין כי בסופו של יום עיצוב האתר אינו הדבר היחידי שמשפיע על תחושות הגולשים שיבקרו באתר. אם הגענו למצב שבו יש לנו אתר מדהים ביופיו אבל לא נוח לשימוש אז האתר מועד לכישלון.

ישנן מספר נקודות בתהליך בניית האתר שיש לתת עליהן את הדעת כשאנו בונים את האתר- האם מבנה האתר וסדר הצגת הדפים בו הגיונית ומתאימה לזרימה של הגולש הממוצע? האם חלוקת התכנים המוצגים באתר הגיונית? האם הנושאים המעניינים והאיכותיים מופיעים במקומות נוחים וזמינים?. 

האם באתר יש חלקים שמניעים את הגולשים לפעולה? למשל- "הירשמו עכשיו!", "קבלו מדריך חינם" וכדומה. האם הפונט בו השתמשנו ברור מספיק ונוח לקריאה? האם סידרנו את הטקסט בצורה מרווחת וידידותית למי שקוראים אותו?.

אתר שמותאם לגלישה מהסמארטפון

כיום כל אתר שנבנה חייב להיות מותאם לסמארטפון. מחקרים מראים כי כיום הגולשים באינטרנט מעבירים שעות רבות יותר בגלישה בסלולר לעומת גלישה במחשבים. כשמתכננים אתר שיותאם לגלישה מהסמארטפון חשוב לשים לב במיוחד לנוחות הקריאה באתר, נוחות הניווט בין החלקים השונים וגדלי התמונות שמופיעות באתר.

אתר שמותאם לגלישה מהסמארטפון
שימור מעורבות ועניין באתר

שימור מעורבות ועניין באתר

מהרגע שסיימנו להכין את התשתית של האתר והעלינו אותו לאוויר נשים לב כי צץ לו אתגר נוסף והוא שימור המעורבות והעניין של המבקרים באתר. תופעה זאת חוזרת על עצמה וניתן לחשוב עליה כבר בתהליך התכנון וההקמה של האתר.

הפתרון לבעיה זאת הוא ליצור אתר בעל אופי דינמי ועם תכנים משתנים. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בניוזלטר, בלוג ושימוש ברשתות החברתיות כדי להזכיר לגולשים ששווה להם לחזור לאתר.

הכנה למנועי חיפוש​

ישנן מספר נקודות מפתח שבאמצעותן נוכל לסייע לקידום העתידי של האתר.

א. מחקר מילות מפתח שינבא את החיפושים הפוטנציאליים של גולשים שנרצה להוביל לאתר.

ב. הכנסת מילות המפתח לטקסט בצורה אלגנטית ומידתית בלי שיפגעו באיכות הטקסט אך יעזרו לאתר להיות מקודם כמו שצריך.

ג. הוספת מלל על תגיות מעל תמונות באתר יסייעו לגוגל בתהליך הסריקה להבין על מה התמונה ויקדמו את האתר.

ד. בניית מערך קישורים שיוביל לאתר, ככל שיותר אתרים איכותיים יקשרו לינק לאתר שלי כך קידום האתר יעלה.

הכנה למנועי חיפוש
בניית אתרים

לסיכום

אם לא נבצע הכנה של האתר למנועי חיפוש אז האתר שבנינו לא יופיע במיקום גבוה בגוגל ויהיה קשה מאוד למצוא אותו ללא כתיבת שמו המדויק בגוגל.

בניית אתרים הינו תחום רחב ומגוון למדי. ללא התייחסות לכל אחד מההיבטים שציינו כאן תהליך בניית האתר לעסק שלכם יהיה חלקי ולא מקצועי במידה הנדרשת בכדי להתמודד עם האתרים הטובים ביותר בתחומכם.

אתרים שבנינו

מספר דוגמאות מהפרוייקטים שלנו

פלטפורמות לבניית אתרים

בשוק קיימות מגוון פלטפורמות אך אנו משתמשים בשתי פטפורמות לצורך בניית האתרים:

wordpress

WordPress

נחשבת לפלטפורמת בניית האתרים הגדולה בעולם, כרבע מכל האתרים בעולם נבנו באמצעותה. למה כדאי לכם להשתמש בוורדפרס? נחשבת למערכת מאוד אמינה וותיקה המשמשת כמה מהחברות החזקות בעולם לבניית אתריהן. למשל- Sony, BBC, Bloomberg ועוד. 

אם חברות אלה בחרו להשתמש בפלטפורמה זאת אז כנראה שגם לעסק שלכם היא מספיק טובה.

wix

Wix

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים שהוקמה ב-2006 בישראל ומונה כיום למעלה מ-100 מליון משתמשים. וויקס נחשבת להצלחה אדירה משום שהיא הוקמה ותוכננה לשם בניית אתרים בקלות ובמהירות במיוחד לעסקים קטנים (אבל לא רק). 

הקמת אתרים של וויקס נחשבת לפתרון המהיר והמומלץ לרוב העסקים הקטנים והבינוניים שלא מתכננים בנות אתר בעל מורכבות ועומס גדול מהאתר הממוצע.

הזמינו אתר עוד היום

העסק שלכם לא יראה אותו דבר אחרי שתבנו אתר אינטרנט איכותי ומקצועי!

לקריאת מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

סגירת תפריט