בניית דפי נחיתה

מכירים את זה שאתם מחפשים משהו בגוגל או בפייסבוק ואז אתם מקליקים על מודעה שנראית לכם מעניינת ובמקום להגיע לאתר החברה אתם מגיעים לדף תמציתי וייעודי שאמור לתת לכם הכוונה מדויקת לסיבה שבגינה לחצתם על המודעה? הדף הזה נקרא דף נחיתה.

המטרה של דף הנחיתה

לשכנע את הגולשים שהגיעו אליכם דרך קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות או דרך גוגל להמשיך לאתר שלכם ולהפוך בהמשך ללקוחות. ישנו מגוון עצום של סוגים שונים של דפי נחיתה שעוצבו עבור מטרות שונות עבור חברות שונות מתעשיות שונות.

למרות השוני העצום, דבר אחד משותף לכל דפי הנחיתה- הם מדגישים את התועלות שיצמחו ללקוח במידה ויבחר להשתמש בשירותי החברה או במוצריה. בנוסף, בכל דפי הנחיתה יהיו קריאות לפעולה שמטרתן לעודד את הגולשים לבצע פעולה אקטיבית "כאן ועכשיו". למשל, "הירשמו עכשיו לקבלת מדריך חינם", 50% הנחה למזמינים היום" וכד'.

אנחנו ב-Rosh Digital עושים דפי נחיתה עם המאפיינים הבאים:

* דפי נחיתה מעוצבים שיעזרו לכם להתחבר ללקוחות ולהבליט את המותג של העסק שלכם.

* דפי נחיתה בעלי אוריינטציה שיווקית ומכירתית אגרסיבית שישכנעו את הלקוחות שלכם ששווה לה להמשיך לאתר שלכם, להשאיר פרטים או לבצע רכישה במקום.

* דפי נחיתה שבנויים מבחינת תכנים ועיצוב בצורה ממוקדת שתמשוך במיוחד את קהל המטרה שתרצו להגיע אליו.

למה אנחנו צריכים בכלל דפי נחיתה? לא מספיק שיש לנו אתר אינטרנט?

אין ספק שאתר אינטרנט איכותי הוא הבסיס לשיווק העסק באינטרנט אבל כדי שדריסת הרגל שלכם בזירה האינטרנטית תהיה מושלמת ומגוונת תהיו חייבים להשתמש בכלים נוספים שיסייעו לכם לקדם את העסק.

האתר שתבנו יכול לשמש ככלי מצוין לצרכי קידום אורגני של העסק שלכם בגוגל. ברגע שהחלטתם להיכנס לתחום של קידום ממומן תהיו חייבים להשתמש בדפי נחיתה שבנויים בצורה אחרת מהצורה שבה אתרי אינטרנט בנויים. דפי נחיתה יש יכולת אמיתית להפוך תנועה שמגיעה למודעות שפרסמתם לשיחות טלפון ולהזמנות של שירותים ומוצרים שיתורגמו בפועל להגדלת המכירות.

בואו נחשוב על זה לרגע, נכון שיש מצבים שבהם נפרסם מודעות ממומנות כלליות יחסית ואז נוכל לצפות שדף הבית של האתר שלנו יעשה עבודה מספיק טובה עבור הגולשים שלחצו על המודעה והגיעו אל האתר שלנו. אבל מה אם אנחנו רוצים לשווק במודעות שירות ספציפי למשל- הקמה של דפי נחיתה. במצב כזה, ברור שמי שלחץ על המודעה רוצה להגיע לדף ייעודי שמסביר על דפי נחיתה ולא מעוניין לקבל את כל האינפורמציה הכללית שמוצגת בדף הבית.

כל היופי בדף נחיתה ייעודי הוא שתוכלו להקים דף נחיתה עבור כל סוג קמפיין שרק תרצו ולא תצטרכו לשנות את כל המבנה של האתר. כשלקוח פוטנציאלי ילחץ על המודעה שפירסמתם הוא יגיע לדף הנחיתה שלכם ויקבל בדיוק את האינפורמציה שלשמה הוא לחץ על המודעה.

לקוחות שלוחצים על מודעות ממונות רוצים לקבל מידע מדויק ומהיר ולכן תמיד נשאף לכלול בדפי הנחיתה את פרטי המידע הבאים:

  • מידע בסיסי על השירות או המוצר.
  • מחיר עבור אותו שירות או מוצר.
  • הטבות מיוחדות בגין רכישה מיידית.

וכד'.

ככל שתפרטו ותכתבו דפי נחיתה בצורה עניינית ורלוונטית כך תוכלו להשיג עוד לקוחות שיסכימו להשאיר פרטים ולהמשיך בתהליך הקנייה.

מה המחירים של הקמת דפי נחיתה?

המחירים של דפי הנחיתה משתנים בהתאם לסוג הדף, היקף התכנים, רמת העיצוב וכדומה. ככל שתדרשו לכמות גדולה יותר של תכנים כך העבודה תימשך יותר זמן ותהיה יקרה יותר. אם תרצו לבחון ביצועים של דף דומה אבל עם מאפיינים שונים כדי לדעת לפני שמתחילים להוציא סכומים גדולים על שיווק מה עובד יותר טוב- המחיר יעלה בהתאם להיקף הבדיקה.

ככלל דף נחיתה פשוט ובסיסי לא אמור לעלות לכם הרבה כסף, אם תבקשו את המינימום שבמינימום מבחינת עיצוב, תכנים ואפקטים תוכלו לקנות דפי נחיתה החל מ-500 שקל. אם תבקשו דפי נחיתה מורכבים עם אפקטים ועיצובים ייחודיים יהיה עליכם להשקיע סכומים גדולים יותר אשר עשויים להגיע עד ל-2,500 שקל עבור דף נחיתה מושקע וייחודי.

עיצוב דפי נחיתה- אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

גם אם אתם אלופי קמפיינים בגוגל אדוורדס ותותחיות קמפיינים ממומנים בפייסבוק אין שום סיכוי שהמודעות שתעשו יהיו שוות משהו בלי דפי נחיתה מעוצבים ואטרקטיביים. לדפי נחיתה יש חשיבות עצומה בהצלחת הקמפיין ויש שניות בודדות שבהן הדפים יוכלו לשכנע את הלקוחות שלכם האם הם הגיעו למקום הנכון או שעדיף להם לעבור למודעה הבאה.

דפי נחיתה צריכים להסביר ללקוח במהירות שיא שהוא הגיע למקום הנכון, שהחברה שלכם היא החברה הנכונה, שאתם מציעים לו הצעה שאי אפשר לסרב לה ובמקרה הכי טוב- שמדובר בהצעה כל כך טובה שכדאי לו לשתף אותה עם החברים שלו.

העיצוב של דפי נחיתה הינו קריטי עבור הצלחת הקמפיין הממומן והעברת המסר השיווקי שלשמו עבדתם להפקת הקמפיין.

בכל הנוגע למודעות ממונות הלקוחות נוטים להתנהג במהירות ובלי סנטימטים עבור מפרסמי המודעות. משמעות הדבר היא שאם העיצוב שלכם אינו מקצועי, הגולשים לא יהססו לנטוש את דף הנחיתה בכדי להמשיך למודעה הבאה.

חשוב להבין שהעיצוב לבדו לא יעבוד והלקוחות לא יישארו זמן רב בדף הנחיתה גם אם הדף מעוצב בצורה מדהימה אבל התוכן לא מתאים לעיצוב. החבילה של הדף נחיתה שלכם צריכה להיות מושלמת על כל היבטיה כדי שהיא תהיה אפקטיבית.

העיצוב צריך להיות מקצועי, פשוט, ברור, משכנע ותואם לצבעי ורוח המותג שאתם מנסים לקדם.

רוצים לקבל דף נחיתה מקצועי?

דברו איתנו !

הנה כמה דוגמאות לדפי נחיתה אשר נבנו במערכת ELEMNTOR :

סגירת תפריט