ניהול רשתות חברתיות

שיווק ברשתות החברתיות מתייחס לתהליך של הזרמת גולשים לפרופיל העסקי ברשת ו/או לאתר האינטרנט של החברה. רשתות חברתיות היא כותרת למגוון רחב של פלטפורמות שבהן אנשים יכולים לתקשר ביניהם בדרכים שונות. למשל, טוויטר זוהי רשת חברתית שתוכננה כך שתאפשר לאנשים לשתף מסרים קצרים ועדכונים בפרופיל שלהם. פייסבוק לעומת זאת הינה רשת בעלת מאפיינים רחבים יותר כמו למשל- שיתוף פוסטים, תמונות, הצטרפות לאירועים ומגוון רחב של פעילויות.

למה ברגע שיש לי אתר עסקי צריך להיות לי דריסת רגל גם ברשתות החברתיות?

מסתבר ששני העולמות האלו למרות השוני הרב ביניהם בעלי השפעה רבה אחד על הצלחת השני. רשתות חברתיות עוזרות לנו בקידום האתר בכך שניתן להפיץ דרכן חדשות או סיפורים מעניינים שיעזרו למשוך את הגולשים לאתר. רשתות חברתיות יכולות לעזור בבניית מערך קישורים לאתר שיכולים לשדרג את מאמצי הקידום האורגני של האתר. ישנם אנשים רבים שמשתמשים בסרגל החיפוש של הרשת החברתית בכדי למצוא נושאים שחשובים להם (ממש כמו שמבצעים חיפוש בגוגל). קשרים שהפרופיל העסקי שלנו יצליח להשיג ישפיעו על הרלוונטיות שלו בזמן שיהיו ניסיונות לחיפושים קשורים ברשתות החברתיות וגם במנועי החיפוש.

קידום ברשתות חברתיות
קידום אורגני ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות ב-ROSH DIGITAL

חלק מהשירות שאנו מציעים הינו שיווק ברשתות החברתיות, תחת קטגוריה זאת ניתן לציין קמפיינים ברשתות החברתיות המובילות כמו:

קידום אורגני ברשתות החברתיות​

כיום להרבה מהאנשים שעוסקים בשיווק עסקים ברשתות החברתיות סבורים כי אם ברצוננו לעשות קמפיין שיווק מוצלח עלינו לעשות זאת באמצעות הקמת קמפיין ממומן שבאמצעותו נוכל להגיע לקהל היעד בצורה מדוייקת ומהירה. טענה זאת היא אכן נכונה אך קיימים עסקים רבים שנרתעים מקמפיינים ממומנים ומעדיפים לעשות את כל הצעדים האפשריים בכדי לקדם את העסק בחינם גם אם מדובר בתהליך ארוך וקשה יותר.

לצורך ההמחשה נציג שניים מהמהלכים הבסיסיים ביותר שניתן לבצע בקידום אורגני לעסק ברשת החברתית הגדולה ביותר- פייסבוק:

קידום אורגני חשוב ברשתות חברתיות

בחירת שם לעסק ברשתות החברתיות

זה השלב שבו אתם אומרים לעצמכם "נו באמת, מה הבעיה להמציא שם לעמוד העסקי שנרצה להקים בפייסבוק?". אז מסתבר שיש לא מעט עסקים ששוגים בבחירת השם לעמוד העסקי, בחירת השם הינה הצעד הבסיסי והחשוב ביותר בהקמת עמוד עסקי בפייסבוק.

הנטייה של חלק ניכר מהעמודים העסקיים בפייסבוק היא לבחור שם המכיל בתוכו כמה שיותר מילות מפתח שיכולות לקדם את העסק. למשל- "המאפיה של חדווה- מאפים, עוגות, עוגיות, לחמים- לקייטרינג ואירועים". בחירת שם מסוג זה יכולה לפגוע בויראליות של העסק שלכם (כמה מהר הוא יופץ ויכנס לתודעה של קהל היעד שייחשף אל העסק).

מצד שני, בשביל לקדם את העמוד העסקי בצורה נכונה צריך לבחור שם ייחודי ולא משעמם וגנרי מדי. למשל, במקום "המאפייה", ננסה משהו קצר וייחודי כמו "אופים עם חדווה", המאפים של חדווה וכדומה.

שימוש במילות מפתח במקומות הנכונים

החלק החשוב ביותר בעמוד העסקי הינו חלק ה"אודות". בחלק זה חשוב שנציין הסבר ברור ותמציתי בנוגע לחברה שאותה העמוד העסקי אמור לקדם. חשוב שנכלול נתונים בסיסיים כמו- מיקום העסק, סוגי השירותים, מספר טלפון, מוצרים ושירותים שהעסק מציע.

שימוש במילות מפתח לקידום ברשתות חברתיות

עסקים מתחילים

ניהול דף פייסבוק עסקי
550 חודשי
  • הקמת הדף העסקי - כלול
  • עיצוב תמונת פרופיל מקורית
  • עיצוב תמונת רקע מקורית
  • עיצוב פוסטים עם גרפיקה מקורית
  • בניית אסטרטגיה לניהול הדף
  • 2 פוסטים חדשים בשבוע
  • דו"ח ביצועים חודשי
  • שעת הדרכה חודשית - כלול
  • עלות פוסט נוסף - 150 ש"ח
  • המחיר אינו כולל מענה לתגובות ולהודעות

עסקים בינוניים

עד 2 רשתות חברתיות
1,000 חודשי
  • הקמת הדף העסקי - כלול
  • עיצוב תמונת פרופיל מקורית
  • עיצוב תמונת רקע מקורית
  • עיצוב פוסטים עם גרפיקה מקורית
  • בניית אסטרטגיה לניהול הדף
  • 3 פוסטים חדשים בשבוע
  • דו"ח ביצועים חודשי
  • שעה וחצי הדרכה חודשית - כלול
  • עלות פוסט נוסף - 150 ש"ח
  • המחיר אינו כולל מענה לתגובות ולהודעות
פופולרי

עסקים גדולים

עד 3 רשתות חברתיות
2,000 חודשי
  • הקמת הדף העסקי - כלול
  • עיצוב תמונת פרופיל מקורית
  • עיצוב תמונת רקע מקורית
  • עיצוב פוסטים עם גרפיקה מקורית
  • בניית אסטרטגיה לניהול הדף
  • 4 פוסטים חדשים בשבוע
  • דו"ח ביצועים חודשי
  • 2 שעות הדרכה חודשית - כלול
  • עלות פוסט נוסף - 150 ש"ח
  • המחיר אינו כולל מענה לתגובות ולהודעות

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר

לקריאת מאמרים נוספים בנושא ניהול רשתות חברתיות

סגירת תפריט