בניית אתרים

לכל המתחרים שלך יש אתרים שנראים מליון דולר,

לא הגיע הזמן שלך להתקדם?

בניית אתרי אינטרנט מקצועיים

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים כיום כמעט כל סוג קריירה או עסק מכל תחום שאנו יכולים לדמיין צריך להחזיק באתר אינטרנט. אתר שנבנה בצורה נכונה ומקצועית משמש ככרטיס הביקור שלנו בתעשייה שבה אנו מנסים לקדם את עצמנו.

 אתר יכול לשמש כפלטפורמה שיווקית, כחנות אונליין, כפלטפורמה להצגת פרויקטים וכישורים ייחודיים שאנו מאופיינים בהם, ערוץ תקשורת מול קהל היעד שלנו וככלי עזר לביסוס המותג שלנו בשוק. 

בדף זה נציג את שלבי העבודה הבסיסיים שעלינו לעבור בזמן שאנו עובדים על השקת האתר שלנו.

בניית אתרים ללקוחות פרטיים

בניית אתרים ללקוחות פרטיים

לא רק עסקים וחברות צריכים אתר אינטרנט, אם יש לך רצון להקים אתר לכל צורך אנחנו יכולים לעזור. אתרים פשוטים, בלוגים, אתרי תמונות וכל דבר שיעזור לך להשיג נוכחות אינטרנטית בתחום שאתה מעוניין לקדם.

בניית אתרי תדמית לעסקים קטנים

בניית אתרי תדמית לעסקים קטנים

לא כל העסקים הקטנים רוצים להפוך לגדולים אבל כל העסקים הקטנים רוצים להיראות כמו גדולים. אם אין לך אתר או שהאתר הקיים לא מספיק טוב אנחנו נוכל לעזור לך. אתר איכותי הוא כרטיס הביקור של העסק שלך בעידן האינטרנט.

בניית אתרי Ecommerce

בניית אתרי Ecommerce

אם יש לך מוצר/ים אבל אין לך דרך למכור אותם כנראה שאתר Ecommerce הוא האמצעי הטוב ביותר שיוכל לסייע לך להגדיל את המכירות. אנחנו בונים אתרי מסחר מקוון על WooCommerce בפלטפורמת WordPress. אתר קניות שבנוי ומקודם בצורה נכונה יכול להזניק את המכירות של מוצרים מכל הסוגים.

בניית אתרים לחברות

בניית אתרים לחברות

חברות רבות מכל הסוגים ומכל הגדלים מוצאות את עצמן ללא אתר מתאים לצרכיהן, עם אתר ישן, עם אתר שלא מותאם לגלישה מהסמארטפון וכד'. כל חברה שמכבדת את עצמה צריכה אתר אינטרנט ראוי שיגרום ללקוחותיה לקבל את ההחלטה הנכונה ולרצות להמשיך לעשות איתה עסקים.

בניית אתרים לסטרטאפים

בניית אתרים לסטרטאפים

בין אם יש לך מחשבות על הקמת סטארטאפ, יש לך סטארטאפ בתחילת הדרך, סטארטאפ שכבר פעיל ומייצר רווחים... במוקדם או במאוחר יהיה לך צורך בהקמת אתר תדמית מרשים שישרת את צרכי העסק. אתר אינטרנט מרשים הוא ה-"א-ב" של עסקים שרוצים לקדם את עצמם ולצבור מוניטין מכובד במיוחד אם מדובר בסטארט אפ שנמצא בתחילת הדרך.

בניית בלוגים

בניית בלוגים

לא חייב להיות לך עסק ואתר תדמית כדי שתוכל לכתוב על תחום ההתמחות שלך ולשתף את העולם במה שאתה יודע יותר טוב מכל מי שאתה מכיר. כתיבת בלוג הינה אחת הפעולות הפשוטות ביותר שתסייע לך לבדל את עצמך וליצור מוניטין של ידע ומומחיות בתחום העיסוק שלך.

אתר למתחילים

קלאסי לעסקים בתחילת הדרך
3,000
  • עד 5 דפים באתר
  • מותאם לגלישה מהנייד
  • מבוסס WordPress
  • עיצוב מבוסס מתבנית
  • גישה לספריית תמונות גדולה חינם
  • שעת הדרכה על המערכת
  • חיבור ל google analytics
  • עלות דף נוסף - 500 ש"ח
  • ללא הכנה לקידום אורגני
  • המחיר אינו כולל מע"מ
  • עלות האחסון אינה נכללת

אתר לעסקים

קלאסי לעסקים קטנים
4,500
  • עד 10 דפים באתר
  • מותאם לגלישה מהנייד
  • מבוסס WordPress
  • עיצוב מותאם אישית
  • גישה לספריית תמונות גדולה חינם
  • שעת הדרכה על המערכת
  • חיבור ל google analytics
  • עלות דף נוסף - 500 ש"ח
  • ללא הכנה לקידום אורגני
  • המחיר אינו כולל מע"מ
  • עלות האחסון אינה נכללת
פופולרי

אתר מעוצב אישית

קלאסי לעסקים בינוניים וחברות
9,500
  • עד 20 דפים באתר
  • מותאם לגלישה מהנייד
  • מבוסס WordPress
  • עיצוב מותאם אישית
  • גישה לספריית תמונות גדולה חינם
  • 2 שעות הדרכה על המערכת
  • כולל הכנה לקידום אורגני
  • חיבור ל google analytics
  • עלות דף נוסף - 500 ש"ח
  • המחיר אינו כולל מע"מ
  • עלות האחסון אינה נכללת

אתר חנות

חנות מקוונת לכל מטרה
10,000
  • עד 15 מוצרים פשוטים באתר
  • מותאם לגלישה מהנייד
  • מבוסס Woocommerce
  • עיצוב מותאם אישית
  • חיבור למערכת סליקה
  • 2 שעות הדרכה על המערכת
  • כולל הכנה לקידום אורגני
  • חיבור ל google analytics
  • עלות מוצר נוסף - 50 ש"ח
  • המחיר אינו כולל מע"מ
  • עלות האחסון אינה נכללת
  • עלות תחזוקה חודשית לאתר הינה 250 ש"ח בחודש. תשלום זה אינו כלול במחיר בניית האתר.  
  • התחזוקה כוללת עדכון תכנים, הוספת תמונות, טיפול בתקלות באתר, ועדכון רכיבי האתר.
  • עלות כתיבת תכנים מקוריים לאתר אינה נכללת בחבילה, ומוצעת בתעריף של 1 שקל למילה.
  • בחנויות מעל 400 מוצרים אנו נותנים הנחה של 50% על הכנסה של כל מוצר מעבר ל-15 הראשונים.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר

המלצות

מיצוב אסטרטגי

מיצוב אסטרטגי למותג שאותו אמור לשרת האתר

לפני שנתחיל בפעולות הטכניות שבאמצעותן נבנה את האתר רצוי להבין לשם מה אנו בכלל מקימים אתר ואיזה מטרות נרצה להשיג באמצעותו.

בכדי להבין מי נגד מי עלינו להיות מסוגלים לתת מענה לשאלות הבאות- מי קהל המטרה של העסק שלנו? מיהם המתחרים של העסק שלנו? מה הזהות המותגית של העסק שלנו? (הסבר בהיר בכמה מילים על העסק) מה החומרים שיעזרו לנו בתהליך הקמת האתר? וכד'.

גישה עיצובית

האם אנו מעוניינים לבנות את האתר על בסיס פלטפורמות קיימות שמציעות עיצוב מוכן מראש אשר רק דורש התאמות? או שנעדיף לבנות אתר מאפס אשר יהיה ייחודי אך ורק לנו על פי העיצוב שאנו נבחר לעשות.

 לכל אחת מהגישות יתרונות וחסרונות ברורים- הגישה הראשונה היא גישה מהירה, זולה ופשוטה יותר לביצוע וכבר בתחילתו של התהליך יהיה ברור לנו פחות או יותר איך האתר יראה. הגישה השנייה היא גישה ייחודית יותר ובהתאם לכך היא מצריכה השקעה ומשאבים גדולים יותר עד שנצליח להגיע למוצר הסופי.

גישה עיצובית

חוויית משתמש

חשוב להבין כי בסופו של יום עיצוב האתר אינו הדבר היחידי שמשפיע על תחושות הגולשים שיבקרו באתר. אם הגענו למצב שבו יש לנו אתר מדהים ביופיו אבל לא נוח לשימוש אז האתר מועד לכישלון.

ישנן מספר נקודות בתהליך בניית האתר שיש לתת עליהן את הדעת כשאנו בונים את האתר- האם מבנה האתר וסדר הצגת הדפים בו הגיונית ומתאימה לזרימה של הגולש הממוצע? האם חלוקת התכנים המוצגים באתר הגיונית? האם הנושאים המעניינים והאיכותיים מופיעים במקומות נוחים וזמינים?. 

האם באתר יש חלקים שמניעים את הגולשים לפעולה? למשל- "הירשמו עכשיו!", "קבלו מדריך חינם" וכדומה. האם הפונט בו השתמשנו ברור מספיק ונוח לקריאה? האם סידרנו את הטקסט בצורה מרווחת וידידותית למי שקוראים אותו?.

אתר שמותאם לגלישה מהסמארטפון

כיום כל אתר שנבנה חייב להיות מותאם לסמארטפון. מחקרים מראים כי כיום הגולשים באינטרנט מעבירים שעות רבות יותר בגלישה בסלולר לעומת גלישה במחשבים. כשמתכננים אתר שיותאם לגלישה מהסמארטפון חשוב לשים לב במיוחד לנוחות הקריאה באתר, נוחות הניווט בין החלקים השונים וגדלי התמונות שמופיעות באתר.

אתר שמותאם לגלישה מהסמארטפון
שימור מעורבות ועניין באתר

שימור מעורבות ועניין באתר

מהרגע שסיימנו להכין את התשתית של האתר והעלינו אותו לאוויר נשים לב כי צץ לו אתגר נוסף והוא שימור המעורבות והעניין של המבקרים באתר. תופעה זאת חוזרת על עצמה וניתן לחשוב עליה כבר בתהליך התכנון וההקמה של האתר.

הפתרון לבעיה זאת הוא ליצור אתר בעל אופי דינמי ועם תכנים משתנים. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בניוזלטר, בלוג ושימוש ברשתות החברתיות כדי להזכיר לגולשים ששווה להם לחזור לאתר.

הכנה למנועי חיפוש​

ישנן מספר נקודות מפתח שבאמצעותן נוכל לסייע לקידום העתידי של האתר.

א. מחקר מילות מפתח שינבא את החיפושים הפוטנציאליים של גולשים שנרצה להוביל לאתר.

ב. הכנסת מילות המפתח לטקסט בצורה אלגנטית ומידתית בלי שיפגעו באיכות הטקסט אך יעזרו לאתר להיות מקודם כמו שצריך.

ג. הוספת מלל על תגיות מעל תמונות באתר יסייעו לגוגל בתהליך הסריקה להבין על מה התמונה ויקדמו את האתר.

ד. בניית מערך קישורים שיוביל לאתר, ככל שיותר אתרים איכותיים יקשרו לינק לאתר שלי כך קידום האתר יעלה.

הכנה למנועי חיפוש
בניית אתרים

לסיכום

אם לא נבצע הכנה של האתר למנועי חיפוש אז האתר שבנינו לא יופיע במיקום גבוה בגוגל ויהיה קשה מאוד למצוא אותו ללא כתיבת שמו המדויק בגוגל.

בניית אתרים הינו תחום רחב ומגוון למדי. ללא התייחסות לכל אחד מההיבטים שציינו כאן תהליך בניית האתר לעסק שלכם יהיה חלקי ולא מקצועי במידה הנדרשת בכדי להתמודד עם האתרים הטובים ביותר בתחומכם.

אתרים שבנינו

מספר דוגמאות מהפרוייקטים שלנו

פלטפורמות לבניית אתרים

בשוק קיימות מגוון פלטפורמות אך אנו משתמשים בשתי פטפורמות לצורך בניית האתרים:

wordpress

WordPress

נחשבת לפלטפורמת בניית האתרים הגדולה בעולם, כרבע מכל האתרים בעולם נבנו באמצעותה. למה כדאי לכם להשתמש בוורדפרס? נחשבת למערכת מאוד אמינה וותיקה המשמשת כמה מהחברות החזקות בעולם לבניית אתריהן. למשל- Sony, BBC, Bloomberg ועוד. 

אם חברות אלה בחרו להשתמש בפלטפורמה זאת אז כנראה שגם לעסק שלכם היא מספיק טובה.

wix

Wix

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים שהוקמה ב-2006 בישראל ומונה כיום למעלה מ-100 מליון משתמשים. וויקס נחשבת להצלחה אדירה משום שהיא הוקמה ותוכננה לשם בניית אתרים בקלות ובמהירות במיוחד לעסקים קטנים (אבל לא רק). 

הקמת אתרים של וויקס נחשבת לפתרון המהיר והמומלץ לרוב העסקים הקטנים והבינוניים שלא מתכננים בנות אתר בעל מורכבות ועומס גדול מהאתר הממוצע.

הזמינו אתר עוד היום

העסק שלכם לא יראה אותו דבר אחרי שתבנו אתר אינטרנט איכותי ומקצועי!

לקריאת מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

סגירת תפריט