3 אתגרים שעולים (כמעט) לכל החברות שמנסות להשיג לקוחות חדשים באמצעות שיווק באינטרנט?

זמן קריאה: 2 דקות
אתגרים בשיווק דיגיטלי


שיווק באינטרנט יכול לסייע לכם להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם, אבל הוא כולל בתוכו אתגרים לא פשוטים. כיצד מתגברים על האתרים הללו? הכל במאמר הבא

אין ספק שבעידן הדיגיטלי של ימינו, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים נוכחות מקוונת חזקה. שיווק דיגיטלי זאת הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להשיג לידים ולהגדיל את ההכנסות והמכירות, אך לא תמיד מדובר בעבודה קלה. כדי להצליח באמת יהיה עליכם להתמודד עם 3 אתגרים קבועים שמציב השיווק הדיגיטלי כמעט לכל החברות שמנסות לשווק באינטרנט כדי להגיע לתוצאות המבוקשות:

תקציב כאתגר משמעותי בהצלחת קמפיין שיווק באינטרנט

הפרסום באינטרנט אמנם זול לעומת פרסום במדיות מסורתיות אחרות כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו ושלטי חוצות אך הוא עדיין יקר. כך לדוגמה, אם תרצו לפרסם מודעה בגוגל עם מילות מפתח הנחשבות תחרותיות כמו "Insurance", תיאלצו לשלם יותר מ-50 דולר עבור כל גולש שנכנס למודעה. לא לכל עסק יש את התקציב המתאים לכך, ולכן חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה שיווקית המתאימה לתקציב שלכם וליעדים שאתם רוצים להגיע אליהם.

זמן – קמפיינים איכותיים דורשים לפעמים הקדשת זמן רב של עבודה עד לעלייה לאוויר

זמן כאתגר משמעותי בתחום השיווק הדיגיטלי
זמן כאתגר משמעותי בתחום השיווק הדיגיטלי

 

שיווק דיגיטלי גובה זמן רב. יש להקדיש מחשבה על בניית קמפיין, לנסח מודעה, לעקוב אחר הנתונים בזמן אמת, לשנות ולנסח מחדש בהתאם לתוצאות. למרבית בעלי העסקים אין מספיק זמן להקדיש לשיווק הדיגיטלי וגם לנהל את העסק במקביל. לכן, מומלץ לפנות לחברת שיווק דיגיטלי שתעשה את העבודה הזאת עבורכם ותחסוך לכם זמן יקר בתחום שרחוק מתחום ההתמחות שלכם.

שמירה על פוקוס – ישנם המון כלים וסוגים שונים של ערוצים שיכולים לשמש עבור שיווק באינטרנט

ישנם אפיקים רבים לשיווק דיגיטלי: פרסום ברשתות החברתיות, קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל, שיווק שותפים, שיווק באמצעות רימרקטינג ועוד. בנוסף לכמות האפיקים הבלתי נגמרת יש גם גדולה מאוד של רשתות חברתיות וערוצי פרסום שניתן באמצעותם לקדם את החברה. עם כל כך הרבה אפשרויות, קל מאוד לאבד את הפוקוס וללכת לאיבוד. עסקים רבים טועים טעות בסיסית של מפרסמים חדשים וחושבים שעליהם לפרסם ולפעול כמו החברות הגדולות – להשקיע תקציבי ענק על שיווק בכמה וכמה פלטפורמות שונות. זאת טעות, משום שטקטיקה כזאת אינה בהכרח אפקטיבית בתקציבים נמוכים ולא בטוח שתניב להם את התוצאות הרצויות. כאשר משווקים מוצר או שירות חדש, חייבים לפעול באופן ממוקד ולפרסם רק בפלטפורמה המתאימה לכם ביותר. לפני שאתם יוצאים לדרך עליכם לערוך מחקר שוק ומחקר קהל יעד, וכך תוכלו לדעת היכן כדאי לכם להשקיע ואיפה עליכם לשים את הפוקוס. בהצלחה!

שתפו אם אהבתם!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים

דף הפייסבוק שלנו

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.