איך להגדיל את הפניות לעסק באמצעות פרסום באדוורדס?

זמן קריאה: 2 דקות
פרסום באדוורדס

נתחיל מהסוף 🙂 אם תעשו שימוש נכון בגוגל אדוורדס – רוב הסיכויים שהפרסום באדוורדס יסייע לכם להשיג יותר כניסות לאתר וביקורים לחנות הווירטואלית שלכם, לקבל יותר פניות ולהגדיל את ההכנסות

מאז ומעולם גוגל נחשב למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. לפי הנתונים SEOTribunal, בכל דקה יש בממוצע 3.8 מיליון חיפושים ברחבי העולם. זה אומר 228 מיליון חיפושים בשעה, 5.6 מיליארד חיפושים ביום, או 2 טריליון חיפושים בשנה!

עם פופולריות שכזו, אין ספק שהעסק שלכם חייב להופיע בגוגל. אז איך עושים את זה?

פרסום באדוורדס
פרסום בגוגל – מה זה בכלל?????

כאשר גולשים מחפשים ביטוי מסוים בגוגל, מופיעים בעמוד הראשון של מנוע החיפוש שני סוגים של תוצאות: אתרים שהגיעו למקומות הראשונים באמצעות קידום אורגני ואתרים שמופיעים ראשונים בזכות פרסום באדוורדס. אתרים אלו זוכים לחשיפה גבוהה ונהנים מפניות רבות של לקוחות פוטנציאליים.

מה זה פרסום בגוגל אדוורדס?

בעבר הפרסום באמצעות מערכת הפרסום של גוגל נקרא אדוורדס (Adwords), כיום מערכת זאת נקראת Google Ads זוהי למעשה מערכת הפרסום הממומן של גוגל. המערכת הזאת מאפשרת לעסקים ליצור מודעה שמקדמת את העסק שלהם ומפנה לעמוד נחיתה, אתר הבית או חנות וירטואלית. המודעות האלו מופיעות בראש תוצאות החיפוש ומעל לתוצאות האורגניות. זאת בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות שהגולשים מקלידים. כך מובטח שהחשיפה למודעה שלכם תהיה מקסימלית.

תוצאות בגוגל
תוצאות בגוגל עבור הביטוי “הכנה לראיון עבודה” – החלק העליון שייך למודעות פרסום באדוורדס והחלק השני שייך לתוצאות האורגניות

כיצד עובד מודל התשלום של הפרסום באדוורדס?

שיטת התמחור מכונה Pay Per Click והכוונה היא שאתם משלמים רק על תוצאות ורק כאשר הגולש הקליק על המודעה שלכם. המחיר של פרסום באדוורדס נקבע לפי איכות המודעה והמחיר אותו כל מפרסם הציע עבור המודעה. היתרון הוא שאתם שולטים בתקציב הפרסום ויכולים להחליט כמה כסף אתם מעוניינים להשקיע, והאם לעצור את הקמפיין או להמשיך אותו.

כיצד הפרסום בגוגל אדוורדס יתרום לעסק שלכם?

המודעות הממומנות בגוגל מופיעות כאמור בהתאם למילות המפתח שרלוונטיות לעסק שלכם, כך שכאשר גולש מתעניין במוצרים או שירותים שאתם מציעים, המודעה שלכם תופיע מולו. כאמור, החשיפה למודעות של גוגל היא גבוהה, כך שתוכלו ליהנות מכניסות רבות לאתר האינטרנט או לחנות הוירטואלית שלכם. ככל שיהיו לכם יותר ביקורים של לקוחות פוטנציאליים כך תוכלו לקבל יותר פניות ותשיגו יותר לידים אותם תוכלו להפוך ללקוחות חדשים.

נ.ב – אנחנו שותפים רשמיים של גוגל ונשמח לסייע לכם בייעוץ לגבי גוגל אדוורדס או בניהול קבוע של הפעילות הממומנת באמצעות כלי הפרסום של גוגל.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.