כרטיס ביקור דיגיטלי – למה צריך את זה והאם אפשר להכין לבד?

זמן קריאה: 7 דקות
כרטיס ביקור דיגיטלי

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי , למה צריך כזה, כמה הוא עולה והאם אפשר להכין כרטיס ביקור בחינם?

כל התשובות במאמר הבא 🙂

 

כרטיס דיגיטלי הוא חלון הראווה של העסק.

בדומה לאדם, שבוחר האם להיכנס לחנות ולקנות או לעבור לחנות הבאה, כך גם הלקוחות שלנו יבחרו אם להמשיך התקשרות ולקנות את השירות/ המוצר או לעבור לבעל העסק הבא.

כרטיס דיגיטלי הפך בשנים האחרונות למוצר בלתי נפרד מהעסק ומהשיווק שלו. לכרטיס יש חשיבות רבה לרושם הראשוני שהלקוח הפוטנציאלי מקבל ולכן חשוב שכרטיס הביקור יראה ויפעל בצורה הטובה ביותר ויבטיח שכל לקוח פוטנציאלי שנכנס אליו ייצור קשר ולבסוף יקנה את השירות או המוצר.

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ולמה צריך את זה?

מדובר בכרטיס ביקור שנמצא בדף אינטרנט ומכיל את כל הפרטים החיוניים על השירות/ המוצר וכולל כפתורים מהירים ליצירת קשר במגוון דרכים. כפתורים אלו מיועדים להקל על שמירת הקשר של הלקוח הפוטנציאלי עם בעל העסק, עד לרגע הקנייה.

לכרטיס זה יש יתרונות אינספור לעומת הכרטיס מנייר, שהיה נפוץ בעבר. החשוב מכולם הוא רכיב שמירה על קשר. זהו רכיב משמעותי, המאפשר להמיר לקוחות פוטנציאלים רבים יותר ללקוחות משלמים.

כרטיס ביקור רגיל מנייר, כנראה, ימצא את דרכו אל פח האשפה תוך זמן קצר, ובמקרה הטוב ישכח באיזו מגירה בבית או במשרד וסביר להניח שהלקוח לא ימצא אותו בשעת הצורך.

בכרטיס דיגיטלי המקרה שונה לחלוטין. ברגע ששלחנו את כרטיס הביקור ללקוח פוטנציאלי, הוא מוסיף את כרטיס הביקור למסך הבית של הפלאפון (כמו כל אפליקציה אחרת). כשהלקוח יזדקק לשירות/מוצר שאתה מספק מאוחר יותר, האינפורמציה שהוא צריך על השירות/המוצר שלך תהיה בהישג ידו בכל עת והוא יוכל לבצע רכישה או ליצור קשר עם בעל העסק בקלות רבה.

בצורה זו אתה מאפשר ללקוח גישה מהירה ליצירת קשר איתך, רמת ההיכרות והקירבה ללקוח גדלה, והסיכויים שאותו לקוח פוטנציאלי יהפוך ללקוח משלם גדלים משמעותית.

ישנן סיבות נוספות להעלאת הסבירות להמרת לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים דרך הכרטיס הדיגיטלי: הכרטיס מאפשר לך לחשוף את העסק שלך למספר גדול יותר של לקוחות גם ברחבי האינטרנט וגם בשליחת הכרטיס למתעניינים שפגשת פנים אל פנים.

מאחר והכרטיס הוא דיגיטלי, ניתן לצרף אותו לכל פוסט מכירתי בכל הרשתות החברתיות. כך יכנסו אליו יותר אנשים אשר מתעניינים בשירות שלך והסבירות שיבצעו פעולה של רכישה או שיתוף עם חבר דרך כרטיס הביקור עולה.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי חינם – האם כדאי?

ניתן להכין כרטיס דיגיטלי בחינם במספר דרכים. בהמשך נסביר איך מכינים כרטיס שכזה בחינם. אך לפני כן, חשוב להיות מודעים למספר חסרונות שקיימים בכרטיס החינמי, שמשפיעים על השימוש בו ועל התוצאות שלו.

חסרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם:

חוץ מגוגל לעסק שלי 🙂 ופרופיל ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ויוטיוב בערך כל מה שנימצא באינטרנט דורש אחסון וכדי לקבל אחסון נדרש לשלם כסף.

לכן חשוב להבין ולקחת בחשבון מספר חסרונות ומגבלות הקיימים בכרטיס ביקור דיגיטלי חינם:

 

  • מגבלת כניסות- כרטיס ביקור שנבנה במערכות שונות באינטרנט, עלול להכיל מגבלה לכמות הכניסות או השיתופים של הכרטיס.

 

רוב התוכנות לייצור כרטיס ביקור חינם באינטרנט, יכילו מגבלה כלשהי של כמות הכניסות או השיתופים של הכרטיס עם הלקוחות הפוטנציאלים (מגבלה שניתן לעקוף רק בתשלום נוסף). מאחר וקיימת חשיבות רבה לשיתוף הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים רבים, חשוב לבחור בתוכנה שלא תכלול את המגבלה הספציפית הזו.

 

  • מגבלת עיצוב- כרטיס ביקור דיגיטלי חינם כולל גם מגבלה בעיצוב הכרטיס. זאת מאחר וכרטיס ביקור חינם שנבנה במערכת אינטרנטית מאפשר להכניס את פרטי העסק ולייצר כרטיס ביקור בלבד. ולא ניתנת האפשרות לעיצוב המותאם ספציפית לעסק. מגבלות עיצוביות אלו מונעות מאיתנו להתאים את הכרטיס לניראות ולמיתוג של העסק .

 

בנוסף, כרטיס ביקור בחינם יכיל גם את לוגו החברה שיצרה אותו עם כיתוב שמעיד על כך שהוא נעשה בחינם ובתוספת קישור ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם של אותה חברה.

 

דבר זה עלול לפגוע בתדמית, במקצועיות וברושם הראשוני של העסק. ואף גרוע מזה, להסיח את דעת המבקר בכרטיס אל עבר הלינק לייצור הכרטיס בחינם.

 

  • ללא ‘מיני אתר’- כרטיס ביקור דיגיטלי שנעשה בחינם לא יכיל את אלמנט ה’מיני אתר‘. אלמנט חשוב שעוזר לנו להמיר מבקרים רבים בכרטיס ללקוחות משלמים.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי, שנבנה בצורה מקצועית מכיל את כל הפרטים החשובים של בעל העסק והתכנים החשובים. כמו כן, כולל אפשרויות הקיימות באתרים רגילים כמו: חלון השארת פרטים, תוכן, הסברים מעוצבים, אפקטים, אלמנטים זזים ועוד.

 

  • קידום הכרטיס בגוגל כרטיס ביקור דיגיטלי שניבנה בחינם לא יקודם בתוצאות החיפוש של גוגל. במצב זה לקוחות המחפשים עסק, שירות או מוצר דומה לשלך, לא יוכלו להגיע אל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. וזה אומר פיספוס של פניות רבות מלקוחות מעוניינים שיכלו בקלות רבה להגיע אליך ולקנות את השירות/ מוצר ממך.

 

 

כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום – האם כדאי?

כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי בתשלום, כרוך בהשקעה כספית יחסית נמוכה, אותה נפרט בהמשך. אבל חשוב לפני כן לדון ביתרונות המשמעותיים של כרטיס ביקור בתשלום, שתורמים להמרת המבקרים בו ללקוחות משלמים.

  • עיצוב אישי מותאם לעסק שלך- כרטיס הביקור מותאם לכל עסק באופן אישי. הכרטיס מעוצב בהתאמה לאופי העסק, לניראות שלו, לניראות האתר שלו וכמובן לדרישות הניראות של בעל העסק.

 

  • מותאם לתוצאות החיפוש בגוגל- לעומת כרטיס ביקור בחינם, כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי מותאם למנוע החיפוש של גוגל. יתרון זה מאפשר ללקוחות הפוטנציאלים, שעורכים חיפוש בגוגל, למצוא את הכרטיס הדיגיטלי שלך בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

  • ללא בזבוז זמן- כרטיס הביקור בתשלום ניבנה ע”י מומחה מקצועי לבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים. עובדה זו משחררת מהצורך בידע כלשהו ומבזבוז זמן, כדי לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב ומקצועי.

 

  • מחזיר את ההשקעה לאחר הלקוח הראשון- עלות הכרטיס המקצועי כרוכה בסכום השקעה שהינו בהישג יד לכל עסק.

 

מחיר הכרטיס נמוך מאוד, יחסית ליתרונות הרבים שהוא מציע. ההשקעה בכרטיס מוחזרת לרוב כבר לאחר הלקוח הראשון, שהגיע בזכות הכרטיס הדיגיטלי.

 

  • ללא שום מגבלה- כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום מאפשר לשלוח ולשתף אותו אינספור פעמים, לעצב אותו ללא מגבלות עיצוביות כלשהן ולהוסיף אליו את כל פרטי העסק.

 

  • תומך בהוספה של תוספים- כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר להוסיף מגוון תוספים לכרטיס. תוספים שמאפשרים שיפור ביצועים ועיצוב מתקדם, המשפרים את חווית המשתמש בכרטיס ומאפשרים להגדיל עוד יותר את הפניות דרכו.

 

  • מכיל את אלמנט המיני אתר- כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום משמש גם כמיני אתר תדמיתי לעסק אותו ניתן לפרסם, לשתף ואף להשתמש בו כדף נחיתה לעסק.

 

דוגמאות לכרטיסים דיגיטלים

כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי, מתאים לכל סוגי העסקים מכל תחום ותחום. לכל בעל עסק מותאם כרטיס ביקור דיגיטלי ייחודי, המאפשר להגדיל משמעותית את הפניות לעסק ולהמיר לקוחות פוטנציאלים למשלמים.

קיימת חשיבות רבה להתאמת עיצוב הכרטיס לתחום העסק, לאופי ולצרכיו.

לפניכם 3 דוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטליים של עסקים בתחומי עיסוק שונים. הדוגמאות ממחישות את האפשרויות  המגוונות בעיצוב וההתאמה לבעל העסק, טעמו וצרכיו.

דוגמא לכרטיס ביקור דיגיטלי
דוגמא לכרטיס ביקור דיגיטלי בתחום התקשור

 

כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק בתחום ההדברה

 

כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכת דין

כמה עולה כרטיס דיגיטלי?

כפי שהוזכר קודם לכן, אחסון באינטרנט עולה כסף.

בדומה לאתר אינטרנט, גם עלות האחסון והתחזוקה של כרטיס ביקור דיגיטלי כרוכה בתשלום שנתי.

מחירו של הכרטיס משתנה בהתאם לחבילה שבוחרים, והמחיר נע בין 297-597 שקל לשנה שלמה.

ישנן 3 חבילות לבחירה. כאשר כל חבילה מספקת תוכן שונה ומתאימה לסוגי עסקים שונים.

להסבר נוסף או קבלת שיחת ייעוץ עבור בחירת חבילה של כרטיס ביקור דיגיטלי לחץ כאן.

 

מהו התהליך הנדרש להכנת הכרטיס?

לאחר שבחרת חבילה לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, מתחיל תהליך הבנייה. עם רכישת הכרטיס, ישלח אליך שאלון קצר, שמטרתו התאמה מיטבית של כרטיס הביקור לעסק שלך ולציפיות הניראות האישיות שלך.

השאלון כולל שאלות שונות לגבי העדפותיך: צבעים מועדפים, פונט (גופן) מועדף לכרטיס, תמונות שאתה מעוניין להעלות לכרטיס ועוד.

בהתאם לשאלון שמילאת נבנה הבסיס של הכרטיס הדיגיטלי שלך, עליו נעבור יחד ונבצע כל שינוי ותוספת שתרצה, וזאת עד לקבלת התוצאה הסופית הרצויה לך.

זמן בניית הכרטיס נע בין מספר ימים לשבוע וכמובן תלוי בשיתוף הפעולה שלך בתהליך.

 

איך עושים כרטיס דיגיטלי חינם?

יש כמה דרכים לעשות כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם לעסק שלך.

הדרך המתקדמת לעשות כרטיס ביקור בחינם, היא באמצעות בנייה שלו לבד באתר כמו wix, הדרך הזו מסובכת יותר ודורשת  זמן רב יותר. וכמו כן נדרש לקנות דומיין לאתר. דומיין עולה כסף כל שנה. כלומר, בסופו של דבר, זה לא לגמרי חינם. לא נדון בכך במאמר זה ונציג אופציה פשוטה יותר וחינמית לחלוטין.

 

מי שבכל זאת רוצה לבנות לעצמו כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם במערכת wix, מוזמן לצפות בסרטון ההדרכה למטה.

 כרטיס דיגיטלי בחינם – כך תעשו זאת:

 

 

דרך פשוטה יותר הינה תוכנה שבה ממלאים פרטים ומקבלים כרטיס דיגיטלי מוכן עם הפרטים שלכם.

ניתן לחפש בגוגל ‘כרטיס ביקור דיגיטלי חינם’ ולבחור בין האפשרויות הראשונות, שם תוכלו לבחור בהכנת כרטיס חינם ולמלא פרטים בהתאם להוראות האתר בו אתם משתמשים.

 

מחירים – כמה כרטיס כזה עולה?

הזכרתי זאת מספר פעמים- כל מה שנימצא באינטרנט יושב על שרת אחסון כלשהו והאחסון שלו עולה כסף, המשולם מידי שנה. בדומה לכל אתר אחר, גם כרטיס דיגיטלי כרוך בתשלום שנתי.

מה הכוונה בתשלום שנתי? כל שנה צריך לשלם את סכום האחסון והתחזוקה של הכרטיס הדיגיטלי.

כרטיס הביקור הדיגיטלי הבסיסי ביותר עולה כ297 שקל לשנה שלמה, ומספק את כל התוכן, הכפתורים, התמונות שצריך.

בנוסף, קיימות גם שתי חבילות שונות שמספקות יתרונות שונים בהם לא נדון כרגע.

היתרון המשמעותי בכרטיס הדיגיטלי הינו סכום ההשקעה הנמוך יחסית, המאפשר להחזיר במהירות את סכום ההשקעה בו כבר בלקוח הראשון שמגיע בזכותו וכרוך בסיכון נמוך של החזר ההשקעה.

 

סיכום

כרטיס דיגיטלי הינו כלי שיווקי הדרוש לכל עסק בימינו, בין אם מדובר בכרטיס דיגיטלי מקצועי בתשלום או ביצירת כרטיס ביקור בחינם. כרטיס דיגיטלי חוסך כסף בהדפסת כרטיסים מנייר, שומר על הסביבה ועוזר לנו להמיר יותר לקוחות משלמים מאלו שקיבלו את הכרטיס.

 

חשוב מאוד לבדוק מי עומד מאחורי בניית הכרטיס שלך ולוודא שהוא לא יכיל מגבלות כלשהם שיפגעו בביצועים שלו.

קיימת עדיפות לרכישת כרטיס דיגיטלי בתשלום, מכיוון שהוא אינו מכיל מגבלות כלל, הוא מעוצב בהתאמה מירבית לעסק שלך ומחזיר את ההשקעה במהירות רבה. לרוב כבר לאחר הלקוח הראשון שהגיע דרכו.

במידה ואתה מחפש דרך לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם דרך האינטרנט, מומלץ להשתמש במערכת שעושה את זה באופן אוטומטי, ע”י חיפוש מהיר בגוגל של ‘כרטיס ביקור דיגיטלי חינם’ ובחירה באחת התוצאות הראשונות בגוגל.

לעומת זאת, אם אתה מעדיף כרטיס דיגיטלי ללא שום מגבלות עיצוביות, כרטיס שיכול להכניס פניות רבות יותר באופן קבוע וכתוצאה מזה יותר לקוחות חדשים כל חודש, אז מומלץ ללכת על כרטיס ביקור מקצועי בתשלום.

לעוד פרטים ושיחת ייעוץ חינם >לחץ כאן<.

 

קצת על כותב המאמר אורי ינקוביץ

אורי ינקוביץ, הקים את האתר smart and digital, העוסק בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים קטנים, במטרה אחת ברורה: להוזיל את מחירי כרטיסי הביקור הדיגיטליים ולהנגיש אותם לכל העסקים הקטנים, תוך כדי שמירה על רמת איכות ועיצוב גבוהים.

ההתמחות של החברה היא בניית כרטיסי ביקור דיגיטליים ובין הלקוחות שלה עסקים ממגוון תחומים, מעיסוקים והתמחויות שונות.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.