כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים ברשתות החברתיות

זמן קריאה: 2 דקות
קידום אתרים ברשתות החברתיות

מהו קידום אתרים ממומן ברשתות החברתיות, כמה זה יעלה לכם וכיצד ניתן להשתמש בהמלצות מלקוחות ובמובילי דעה לצרכי קידום ברשתות החברתיות? כל התשובות במאמר הבא

 

רשתות חברתיות הן אחד מהערוצים החזקים ביותר לפרסום אתר האינטרנט שלכם. רשתות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר נהנות מחשיפה גבוהה של מיליוני גולשים ברחבי העולם. כך לדוגמה, לפי הנתונים שמפרסמת פייסבוק, 800 מיליון גולשים פעילים ברשת החברתית מדי יום.

כבעלי עסק, אתם חייבים לנצל את נתח השוק העצום הזה ולקדם את האתר שלכם ברשתות החברתיות השונות.

 

כמה עולה קידום אתרים ברשתות החברתיות?

אחת מהדרכים לקדם את האתר שלכם ברשתות החברתיות, היא באמצעות קידום אורגני. המשמעות של קידום אורגני היא טווח החשיפה של הגולשים לפוסטים שאינם ממומנים שמופיעים בפיד שלהם. ככל שתפרסמו בעמוד העסקי שלכם פוסטים מעניינים הכוללים תוכן איכותי ומקורי, כך יותר ויותר גולשים ייחשפו לאתר שלכם ולשירות שאתם מציעים. שיתוף הפוסטים מצד הגולשים יגביר את החשיפה לעמוד שלכם, יאפשר לכם להשיג יותר קהל אוהדים לעמוד וכך יגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. לא חייבים לשלם על קידום אורגני, אבל אם אתם באמת רוצים להשיג תוצאות טובות, מומלץ שתעזרו בחברות לשיווק באינטרנט. הנסיון המקצועי של אותן חברות, יאפשר להן לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר.

המחיר של קידום אתרים ברשתות החברתיות משתנה בהתאם לכמות הפוסטים הדרושה בשבוע, מידת המעורבות בעמוד ועוד. עלות ניהול עמוד אינסטגרם עסקי מתחיל ב-550 ל-2,000 שקלים ומעלה בחודש, ועלות ניהול עמוד פייסבוק עסקי עולה סכומים דומים. חשוב לקחת בחשבון עלויות נוספות כמו בניית דפי נחיתה שיסייעו לכם להשיג את המיטב מהתנועה שתלחץ על הפוסטים ברשתות החברתיות. ברוב המקרים עלויות הפרסום ברשתות החברתיות יהיו זולות יותר ביחס לעלויות הפרסום בגוגל. הסיבה העיקרית לכך היא שגוגל נחשבת לפלטפורמת הפרסום המובילה בעולם ולכן ריבוי המפרסמים הפעילים שקיימים בפלטפורמה גורמים למחירי פרסום יקרים מאוד.

 

מהו קידום ממומן ברשתות החברתיות?

קידום ממומן ברשתות החברתיות זהו פרסום של מודעות בתשלום המקדמות את העסק שלכם. ניתן ״לטרגט״ את המודעה לפי קהל יעד ספציפי ולפנות לגולשים לפי מאפיינים כמו אזור מגורים, מצב משפחתי, מקצוע, מין ועוד. המודעות הממונות יופיעו בפיד של הגולשים יחד עם פוסטים שאינם ממומנים, ובכל רגע ניתן לנסח מחדש את המודעות בהתאם לביצועי הפרסום. העלות של קידום ממומן היא זולה יחסית לשיטות פרסום אחרות, ונעה בין כמה אגורות לשקלים בודדים פר קליק. כלומר, בכל פעם שגולש הקליק על המודעה שלכם ונכנס לאתר או לעמוד העסקי שלכם, התשלום יורד מהתקציב היומי אותו הגדרתם מראש.

 

שימוש בהמלצות מלקוחות

המלצות של לקוחות הן דרך מצוינת לקדם את העסק שלכם. הן נתפסות כאמינות והן מהוות הוכחה לכדאיות של השירות או המוצר שאתם מספקים. הרשתות החברתיות מאפשרות לכם לפרסם מודעות ממומנות הכוללות את ההמלצות והביקורות החיוביות של הגולשים לעסק שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור המלצה שגולש אמיתי פרסם אצלכם בעמוד העסקי, באתר האינטרנט או באפליקציות של חוות דעת כמו Tripadvisor. לאחר מכן, תוכלו להקים קמפיין ממומן ברשתות החברתיות המשלב את ההמלצה ביחד עם תמונה שיקדמו את העסק שלכם. בנוסף, ניתן לעשות שימוש בשיתוף פוסטים של ממליצים ברמה האורגנית.

 

שימוש במובילי דעה לצרכי קידום ברשתות החברתיות

מובילי דעה הם אנשים בעלי השפעה רבה על קהל גדול. הם יכולים להיות בלוגרים, סלבריטאים, פוליטיקאים, אנשי עסקים, אושיות רשת או מומחים בתחום מסוים. מובילי הדעה מושכים אחריהם גולשים ועוקבים רבים, הפונים אליהם כדי לקבל מהם השראה, ללמוד מהם, לחקות אותם או להתייעץ עמם. לפי חברת המחקרים Nielsen, יותר מ-90 אחוז מהגולשים מושפעים מההמלצות של אנשים שעליהם הם סומכים. חברות רבות נעזרות במובילי דעת קהל לצורך קידום האתר שלהן. כך לדוגמה, ניתן ליצור שיתוף פעולה עם אושיית רשת שתשתף בפוסט בפייסבוק את חווית השירות שקבלה מהעסק שלכם. כך תוכלו לפנות לקהל היעד הספציפי שלכם ולחזק את האתר ואת העסק שלכם.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.