האם יש הבדל בין דפי נחיתה בפייסבוק לדפי נחיתה בגוגל?

זמן קריאה: 3 דקות
האם יש הבדל בין דפי נחיתה ברשתות החברתיות לדפי נחיתה בגוגל?

דפי נחיתה בפייסבוק ודפי נחיתה בגוגל הם שני המקומות המרכזיים בהם אנו נתקלים בדפי נחיתה. כיום כשאנחנו מדברים על התחום של דפי נחיתה באינטרנט קיימות שתי דרכים מרכזיות שבהן אנו יכולים לזהות דפי נחיתה.

הדרך הראשונה, כתוצאה מלחיצה על מודעות שמובילות לדפי נחיתה בפייסבוק או מודעות ממומנות ברשתות החברתיות-, טוויטר, לינקדין והרשתות האחרות. הדרך השנייה הנפוצה היא לאחר שאנשים לחצו על מודעות Adsense, Adwords וכדומה.

בין שתי צורות אלה קיימים קווי דמיון אך קיימים גם הבדלים שצריך לתת עליהם את הדעת בבואנו לעצב דפי נחיתה אפקטיביים.

דפי נחיתה עבור קמפיינים ממומנים בגוגל

גוגל הינה הפלטפורמה המובילה בעולם בתחום המודעות הממומנות. אין אף פלטפורמה שמתקרבת לכמויות התקציבים והמפרסמים שמפרסמים בגוגל. לצורך ההמחשה, פייסבוק שהיא הפלטפורמה השנייה הכי חזקה בשוק הפרסום הממומן מייצרת הכנסות בגובה שליש מההכנסות שגוגל מצליחה לייצר.

התחרות בשוק המודעות הממומנות היא תחרות מטורפת והרבה פעמים זהות המנצחים נקבעת לפי איכות דפי הנחיתה שמקושרים לקמפיין עצמו. דפי הנחיתה שיופיעו מייד לאחר הלחיצה על המודעה הם אלה שיקבעו על סיכויי המפרסמים לסגירת עסקה. דפי הנחיתה הם הכלי שבאמצעותו תוכלו להפוך מודעות מוצלחות בגוגל ללקוחות עסקיים.

אנחנו ב-Rosh Digital משתמשים בכלים המתקדמים ביותר שקיימים בשוק בכדי לנתח את דפי הנחיתה שעליהם מבוססים הקמפיינים שלנו. אחד הכלים שבהם אנו משתמשים הוא Google’s Website Optimizer tool, כלי זה הינו כלי מעולה לצרכי השוואה בין ביצועי דפי הנחיתה השונים שהכנו עבור הקמפיין.

לצפייה בסרטון המדגים את השימוש ב-Google Website Optimizer tool:

למעשה, הדרך הנכונה לביצוע קמפיין מבוסס דפי נחיתה בגוגל היא באמצעות בחינת הביצועים של דפי הנחיתה השונים על בסיס קבוע בכדי להבין איזה דפים מבצעים את הפעולה שלשמם הוכנו בצורה הטובה ביותר.

לאחר שנבצע את המעקב נוכל לערוך שינויים בכדי להתאים את דפי הנחיתה בצורה הטובה ביותר לסוג העסק שאותו נרצה לקדם.

דפי הנחיתה שבנויים בצורה נכונה יסייעו לכם להמיר לקוחות ולהבין כמה פוטנציאל יש לקמפיין השיווקי שאתם מנסים לקדם כרגע. בזכות המעקב אחרי ההמרות שמתרחשות בדפי הנחיתה תוכלו להבין האם אתם מצליחים או שהקמפיין שלכם זקוק לשינויים. לפעמים, אפילו שינויים שנראים לנו דביליים וחסרי משמעות עשויים להוביל לשינוי גדול בכמות ההמרות שיבוצעו בדפי הנחיתה שבבעלותנו.

דפי נחיתה ברשתות החברתיות

דפי נחיתה בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות

השוני המרכזי בדפי נחיתה אלה הינו לעומת הדפים המופיעים במודעות הממומנות של גוגל הוא ההקשר שבו הם מופיעים. דפי נחיתה בפייסבוק או הדפי נחיתה שאנו רואים בשאר הרשתות החברתיות הינם דפים שאנו בונים במטרה שאנשים ירצו לשתף אותם כמה שיותר ברשתות החברתיות בהן הם פעילים. אם הצלחנו להכין דף נחיתה ויראלי מספיק נוכל לצפות שאנשים ישמחו לשתף אותו ברשתות בהן הם פעילים.

דוגמאות לסוגי דפי נחיתה ברשתות החברתיות

  • מאמר מעניין שיקשר את הגולשים לבלוג שלנו.
  • חדשות ייחודיות שיעודדו את הגולשים לקרוא ולהמשיך לאתר שלנו.

וכד’.

אלמנטים קריטיים להצלחה של דפי נחיתה

  • תוכן מעניין וייחודי. לפעמים זה קורה לנו, דווקא בזמן שאנחנו מתפננים בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת אנחנו נתקלים בפיסת תוכן סופר מעניינת ורלוונטית אלינו שכאילו “נחתה עלינו משמיים”. אז האמת היא שכנראה מישהו ישב וחשב טוב מאוד איך המודעה זאת תוביל לדף נחיתה שיהיו ביחד סופר רלוונטיים עבורנו.

 

  • שימושיות עבור כל מי שהקליקו על המודעה. אחד המאפיינים הבולטין ביותר של דפי נחיתה המצליחים ברשתות החברתיות הוא העובדה שהם בעלי אופן שימושי ביותר לקהל היעד שאליו הוכנו. יש לנו הגולשים ברשתות החברתיות תכונה שכזאת- אנחנו לא רוצים להישאר מאחור ואם אנחנו נחשפים למידע שימושי ונגיש סיכוי לא רע בכלל שנפרגן בלייק או נשתף אותו.

 

  • רלוונטיות למודעה ולקהל היעד. מכיוון שאנו פונים לקהל יעד שהגיע לדף הנחיתה לא מתוך תהליך של חיפוש (כמו בגוגל) אלא נחשף למודעה בתהליך של פעילות חברתית- המודעה ודף הנחיתה חייבים להיות סופר רלוונטיים, אחרת הגולשים ימשיכו הלאה.

 

עיצוב של דפי נחיתה ברשתות החברתיות  

העיצוב יהיה שונה מהמודעות ודפי הנחיתה שנפרסם בגוגל משום שמדובר בדפי נחיתה שנבנו עבור מטרות שונות. בעוד שבגוגל דפי הנחיתה יהיו אגרסיביים וישירים מתוך מטרה ברורה לסגור עסקה או לבצע מכירה, בפייסבוק המטרה תהיה ברוב המקרים לאסוף פרטים ולהוביל את הגולשים לאתר “להכין אותם למצב של קנייה”.

 

דפי הנחיתה שמופיעים ברשתות החברתיות הינם מכווני שיתופים, כתוצאה מהשיתופים היקף הקישורים לאתר הבית שלכם יגדל וכמות המבקרים באתר תגדל בהתאם. כלומר תהיה השפעה ברורה על הקידום האורגני של האתר.

 

אנחנו ב-Rosh Digital מציעים שירותי שיווק דיגיטלי שונים כמו קידום אתרים, ניהול רשתות חברתיות, שיפור חויית משתמש, בניית אתרים ודפי נחיתה עם עיצובים ייחודיים שיסייעו לכם להמיר את הגולשים שלכם ללקוחות אמיתיים. אנחנו שמים דגש על כל מה שחשוב בכדי ליצור דפי נחיתה איכותיים– הצבעים, הגרפיקה, התכנים, מבנה דפי הנחיתה, ועוד אלמנטים רבים נלקחים בחשבון בזמן שאנו בונים את דפי הנחיתה. אנחנו מכירים את כל הטריקים והטרנדים שיעשו את ההבדל בין דפי נחיתה שאנשים בורחים מהם לדפי נחיתה שמייצרים הכנסות.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.