למה הפרסום ממומן בגוגל אדוורדס לא מביא תוצאות?

קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס שלא עובד

"קמפיין פרסום ממומן בגוגל לא עובד!" פעמים רבות אנו נתקלים במצבים בהם עסקים חווים ירידה בביצועים של פרסום ממומן בגוגל. כתוצאה מהירידה בביצועי הקמפיינים אנו עדים לירידה בכניסות לאתר, ירידה בכמות המכירות וכד'. בכדי לפתור את הבעיות שקיימות בקמפיין הפרסום ניתן לבצע אופטימיזציה לקמפיין, לשכור שרותי חברה חיצונית ואף לקחת קורס פרסום ממומן בגוגל.

לפני שניגע בשאלות שמעלים בפנינו מנהלי השיווק חשוב שנענה על השאלה הבסיסית-

מדוע כדאי לנו לעשות קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס ביחס לכלים אחרים?

  • גוגל אדוורדס/אדס הינה אחת מהפלטפורמות היחידות שמאפשרות לך לטרגט (לפלח) את הפרסום ללקוחות שמחפשים את המוצר שלך בזמן אמת. היכולת להציג מודעה לאנשים שמחפשים את המוצר שלך בזמן אמת מאפשרת להשיג תוצאות מעולות בתהליך הפרסום.

מאפיין ייחודי זה של הפרסום בגוגל מאפשר לה להיות יותר אפקטיבית מפלטפורמות מובילות כמו פייסבוק ויוטיוב שבהן הפרסומות מוצגות לאחר פילוחים רבים אך לא בהכרח לאנשים שהביעו כוונת קנייה. בדיוק בשל סיבה זאת מדובר במערכת הפרסום המובילה בעולם.

בסרטון הבא תוכלו להבין תוך 4 דקות-

מהן הסיבות המרכזיות שבגללן שווה לכם לעשות קמפיין פרסום ממומן בגוגל?

 

מנהלי השיווק שבהם אנו נתקלים מעלים שאלות רבות לגבי הירידה בביצועי הקמפיין פרסום ממומן בגוגל, כמו למשל:

מדוע פחות אנשים נחשפים למודעות שלי?

מדוע פחות אנשים לוחצים על המודעות שלי?

מדוע הלקוחות שכבר לחצו על המודעה שלי לא מבצעים רכישה?

מדוע המתחרים שלי מופיעים מעליי בביטויי חיפוש רלוונטיים?

מדוע חל שינוי בביצועים שלי אם בפועל לא שיניתי דבר באופן שבו אני מנהל את הקמפיין פרסום ממומן בגוגל?

כמה עולה פרסום ממומן בגוגל?

האם קיים קורס פרסום ממומן בגוגל?

 

אבל שאלת השאלות היא-

מדוע קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס אינו משיג את אותם הביצועים שהשיג בעבר?

כל השאלות הנ"ל הן שאלות שעולות בלי סוף אצל בעלי עסקים שמפרסמים בגוגל ופונים אלינו. התשובות לא תמיד ברורות ופשוטות להבנה אך גם אם נצליח לענות על חלק מהשאלות ולעלות על הקשיים שגורמים לנו לצניחה בביצועי הקמפיין פרסום ממומן בגוגל, קיים סיכוי טוב שנצליח להחזיר את ביצועי הקמפיין לרמה שהיו לפני הירידה בביצועים.

במסך הכניסה לקמפיין פרסום ממומן בגוגל תחת הלשונית שמופיעה מימין ונקראת "סקירה כללית" ניתן לראות גרף המראה את היחס בין הקליקים על המודעות לבין החשיפה של המודעות עצמן. אם אנחנו רואים מצב שבו יש ירידה של הגרף הכחול של הקליקים ובנוסף ירידה של הגרף האדום של שיעור הקליקים אז עלינו להתחיל לעשות בדק בית ולבדוק מה גורם לכך.

ירידה בביצועי קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס

 

לפני שאנו מטיחים האשמות בגוגל אדוורדס מומלץ לבדוק כמה נקודות קריטיות שמשפיעות על ביצועי קמפיין פרסום ממומן בגוגל אך כלל אינן מהוות חלק מהקמפיינים עצמם:

שינויים באתר או בדף הנחיתה שאליו מפנות המודעות

נכון שדף הנחיתה לא ממש ישפיע על כמות הקליקים והחשיפות של העסק שלך אבל הוא בוודאות ישפיע על כמות הסגירות וההכנסות הכספיות של הקמפיין פרסום הממומן בגוגל. למשל, דף נחיתה גרוע יוביל להורדה מציון האיכות של המודעות.

זמן טעינה איטי של הדף נחיתה ישפיע על כמות האנשים שיבחרו לנטוש את הדף. מחקרים מראים כי גולשים שמגיעים לאתר דרך גלישה מהנייד יתחילו לנטוש את האתר אם לוקח לו יותר מ-3 שניות להיטען.

תוכלו לבחון את ביצועי מהירות האתר באמצעות ה-Page Speed Insight של גוגל. מדובר בכלי חינמי שמאפשר לדעת תוך שניות איפה אתם עומדים ומה טעון שיפור.

נניח בדקתם את האתר ונמצא כי יש לו זמן טעינה ארוך (מעל ל-3 שניות), צריך לראות מה התוכנה מציעה לנו לעשות בכדי לשפר את המצב. מה אפשר לעשות ברוב המקרים זה לצמצם את גודל התמונות, להחליף את חברת האחסון לחברה טובה יותר וכד'.

דוגמא לניתוח אתר ב-pagespeed insights. ניתן לראות כי אתר זה קיבל ציון 50 מתוך 100 ולכן ניתן לשפר בו פרמטרים רבים בכדי לשדרג את הביצועים של קמפיין פרסום בגוגל.
דוגמא לניתוח אתר ב-pagespeed insights. ניתן לראות כי אתר זה קיבל ציון 50 מתוך 100 ולכן ניתן לשפר בו פרמטרים רבים בכדי לשדרג את הביצועים.

 

אין מספיק מודעות שמתאימות למילות המפתח שמוצגות בקמפיין פרסום ממומן בגוגל

אחת התופעות המוכרות לנו היא שאנשים מריצים קמפיינים עם מספר רב של מילות מפתח אך מספר נמוך בהרבה של מודעות. תופעה זאת יוצרת בהכרח חוסר רלוונטיות של מספר רב של מודעות עבור מילות המפתח שהוזנו בקמפיין.

למשל, אם אני סוכנות להשכרת רכבים והקמתי קמפיין פרסום ממומן בגוגל של השכרת רכבים מתל אביב, בקמפיין הזנתי 30 מילות מפתח שאותן מצאתי באמצעות מתכנן מילות המפתח של גוגל אדס:

מתכנן מילות המפתח של גוגל השכרת רכב כלי חשוב בכל קמפיין פרסום ממומן בגוגל
כדי לקבל רעיונות למילות מפתח עבור קמפיין פרסום ממומן בגוגל נוכל להשתמש במתכנן מילות המפתח שנמצא בפלטפורמת גוגל אדס.

 

לעומת זאת, בחלק של המודעות עשיתי רק מודעה אחת. כך עשוי להיווצר מצב שבו הרבה מהמודעות שלי לא יופיעו במקומות גבוהים בחיפושים בגוגל.

למשל בצילום המסך הבא ניתן לראות את תוצאות החיפוש עבור הביטוי "השכרת רכב בתל אביב זול":

השכרת רכב בתל אביב בראש הדף רואים את קמפיין פרסום ממומן בגוגל ולאחר מכן תוצאות חיפוש אורגניות בגוגל
תוצאות חיפוש עבור הביטוי "השכרת רכב בתל אביב בזול" ניתן לראות כי תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר מופיעות במקומות הראשונים

 

במצב אידיאלי, אם עשינו מחקר מילות מפתח מעמיק נשאף להגיע למספר רב ככל האפשר של מודעות שמתאימות למילות מפתח מסוימות. כך נוכל לוודא שכל אחת ממילות המפתח שבחרנו להציג בקמפיין פרסום ממומן בגוגל מיוצגת על ידי המודעה הרלוונטית ביותר.

באמצעות שיטת פעולה זאת של בניית מודעות רבות נוכל לקבל מידע איזה מהמודעות מניבות לנו את התוצאות הטובות ביותר בתהליך הרצת הקמפיין פרסום ממומן בגוגל.

 

שימוש במודעות שלא מייצגות מילות מפתח שנמצאות בקמפיין פרסום ממומן בגוגל

החלק החשוב ביותר להצגת מילות המפתח במודעות של גוגל אדוורדס הוא הכותרת. אם מילות המפתח שהכנסתם לקמפיין פרסום ממומן בגוגל לא מקבלות ייצוג בכותרות המודעות לא תצליחו לקבל מיקומים איכותיים עבור המודעות שלכם.

למשל, אם אתם עוסקים בתחום השכרת הרכבים בתל אביב ואחת ממילות המפתח שלכם היא "השכרת רכב בזול", אבל במודעות עצמן הכותרות הן בסגנון של "השכרת רכב בתל אביב" או "השכרת רכב במרכז", סביר להניח שמפרסמים שכללו ביטויי מפתח אלה בכותרות של המודעות יזכו לקבל מיקומים טובים יותר מהמיקומים שלכם בגוגל.

טעות נפוצה שקיימת אצל מנהלי קמפיינים בגוגל אדוורדס היא לנסות להכניס כל מילת מפתח אפשרית שרלוונטית לשירותי העסק למילות המפתח שבקמפיין, ובנוסף לנסות להתאים מודעה אחת שתהיה רלוונטית לכל אותן מילים.

השורה התחתונה היא ברורה- אנשים לוחצים על מודעות שמופיעות בהן מילות המפתח שהן הרגע הקלידו בגוגל. אם תצליחו להגיע למצב שבכותרת של המודעות ובתחילת המודעות שלכם מופיעות מילות המפתח של הקמפיין יעלה הסיכוי שהמודעות יופיעו ושאנשים ילחצו עליהן.

שימוש בכמות לא מספקת של קבוצות מודעות

קבוצות מודעות הן החלק השני בהיררכיה של קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס. החלק הראשון בבניית הקמפיין הוא הקמפיין עצמו- שם נקבעת מטרת הקמפיין, למשל הגדלת כמות הכניסות לאתר.

בחלק השני של קמפיין פרסום ממומן בגוגל אנו צריכים להגדיר את הפרמטרים החשובים בקבוצת המודעות. למשל, איזה מילות מפתח נרצה להכניס לקמפיין, או לחילופין איזה מילות מפתח נרצה לא להכליל בקמפיין "מילות מפתח שליליות".

בתוך קבוצות המודעות נוכל לבצע חלוקה לפי סוגי המוצרים או השירותים שאנו רוצים לפרסם.

לדוגמא, צילום מסך מתוך מרכז התמיכה של Google Ads:

קבוצות מודעות צילום מסך מקמפיין פרסום ממומן בגוגל אדס

הבעיה שאנו מזהים לעיתים קרובות היא שלקוחות מכניסים את כל מילות המפתח בקבוצת מודעות אחת במקום לבצע חלוקה למספר קבוצות מודעות שתתאים את הקמפיין פרסום ממומן בגוגל בצורה ממוקדת יותר ליעדי הפרסום שאנו רוצים להשיג.

למשל, אם אנחנו רוצים לפרסום סוכנות ל-"השכרת רכב בתל אביב", במקום להכניס את כל מילות המפתח לקבוצת מודעות אחת נוכל להכניס את מילות המפתח לפי החלוקה הבאה:

קבוצת מודעות 1- מחירים נמוכים: השכרת רכב ליום הכי זול, השכרת רכב בזול, השכרת רכב הזולה ביותר בארץ, השכרת רכב השוואת מחירים.

קבוצת מודעות 2- השכרת רכבים במרכז: השכרת רכב תל אביב 24 שעות, השכרת רכב תל אביב הירקון, השכרת רכב תל אביב, השכרת רכב בתל אביב וכד'.

כל מילות המפתח הנ"ל הן דוגמאות לחיפושים אמיתיים שאנשים מבצעים מדי חודש. ניתן לראות כי למרות שמדובר באותו מוצר אנשים מחפשים אותו בצורות שונות ולכן יש לבצע את בניית הקמפיין פרסום ממומן בגוגל בצורה כזאת שתיתן מענה לכל אותם הצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.

ציון איכות גרוע

בקטגוריית מילות המפתח אפשר למצוא תחת הקטגוריה "סטטוס" את ציון האיכות של המודעה. הציון ניתן בין טווח ציונים הנע בין 0 לציון הגרוע ביותר ל-10 עבור הציון הטוב היותר. שלושת הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על ציון האיכות הם:

  • שיעור הקליקים– מה היחס בין כמות הצפיות במודעות שלנו לכמות הקליקים שהן יקבלו בפועל.
  • רלוונטיות של המודעות– עד כמה תוכן המודעות ודף הנחיתה רלוונטי למילות המפתח שהגדרנו.
  • חוויית דף הנחיתה– האם דף הנחיתה ברור וממוקד, אם מוצגות בו מילות המפתח שמופיעות בקמפיין פרסום ממומן בגוגל, האם הוא נטען במהירות וכד'.

ראה צילום מסך של ציון האיכות:

ציון איכות בגוגל אדס בקמפיין פרסום ממומן בגוגל

 

אם המודעה תקבל ציון איכות הנמוך מ-5/10 סביר להניח שהיא לא תשיג עבורכם מיקומים גבוהים ותוצאות רצויות. ציון איכות גבוה יעלה את הסיכויים לזכות בלחיצות על המודעה ויוריד את המחירים שתשלמו בגין הצגה של כל אחת מהמודעות שלכם.

כיצד לשפר את ציון האיכות שלכם תוכלו לקרוא בקישור הבא שנמצא במרכז התמיכה של גוגל אדס/אדוורדס.

חוסר מיקוד ופתיחה של כמות רבה מדי של קמפיינים   

אין צורך לפתוח כמות גדולה של קמפיינים אם הם אינם משרתים מטרות שונות או קהלי יעד שונים. למשל, אם כל מטרת הקמפיין שלי היא להביא קהלים חדשים למרכז השכרת הרכבים שלי בתל אביב אין לי שום סיבה לפתוח עוד קמפיין פרסום ממומן בגוגל שירוץ במקביל על אותם קהלים ומטרות.

לרוב ניתן יהיה לראות כי מפרסמים שבחרו לפעול בצורה של שכפולי קמפיינים במקביל לא ייהנו מעלייה ברווחים ואף יחוו הפסדים ביחס למקביליהם שפועלים בצורה ממוקדת יותר.

 

הפנייה לדפי נחיתה לא רלוונטיים

אחת התופעות השכיחות שאנו רואים הן שמפרסמים מפנים לדפי הבית של האתרים שלהם בצורה אוטומטית. פעולה זאת אינה מומלצת, אלא אם הלקוחות לחצו על המודעה לאחר שחיפשו את החברה בגוגל.

ברוב המקרים הלקוחות שלכם יחפשו מוצר או שירות ספציפי ולא יוכלו להפיק את התועלת המהירה שרצו מביקור בדף הבית הבלתי ממוקד של האתר שלכם. לכן, ההמלצה היא להפנות את הלקוחות שלוחצים על המודעות שפרסמתם אל דפי נחיתה ייעודיים שהכנתם עבור הקמפיין פרסום בגוגל או אל דפים ספציפיים וממוקדים שמופיעים באתר שלכם.

מיקוד דפי הנחיתה וקישורם למודעות הרלוונטיות ביותר יסייע לכם להפיק את המיטב מהגולשים שכבר בחרו ללחוץ על המודעה ולהיכנס לאתר. בנוסף, כך תוכלו לשפר את ציון האיכות של המודעות שלכם ולגרום להן להופיע לעיתים קרובות יותר במחירים נמוכים יותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

 

התאמה לא נכונה של סוגי מילות המפתח

במנהל המודעות של גוגל קיימים 5 סוגים של סוגי התאמות למילות מפתח שאנו מכניסים לקבוצת המודעות:

  1. התאמה רחבה– מדובר בברירת המחדל שמוצעת לכם בגוגל, אם פשוט תרשמו את מילת המפתח בלי שום סימן נוסף, מערכת הפרסום של גוגל תבין שאתם רוצים שהמודעה שלכם תופיע פחות או יותר לכל ביטוי אפשרי שמתקשר לביטוי שלכם. מדובר במילים נרדפות, ביטויים קשורים וכד'.

למשל, אם רשמתם את הביטוי "השכרת רכב בתל אביב" יכול מאוד שהמודעה שלכם תופיע גם עבור אנשים שירשמו את הביטוי "השכרת רכב בחיפה".

  1. מגביל התאמה רחבה מדובר בגרסה המוגבלת יותר של הגדרת מילות המפתח. כדי לעשות זאת, עלינו להוסיף את סימן ה-"+" לפני כל מילה שהגדרנו במילות המפתח בסדרת המודעות.

במצב שכזה, המודעה תוצג אך ורק עבור ביטויים רלוונטיים למילות המפתח ולא תוצג למילים נרדפות ותוצאות שעשויות להיות בלתי קשורות. למשל אם רשמתי את הביטוי "+השכרת +רכב + בתל+ אביב", תוכלו לצפות שהמודעה תופיע עבור חיפושים כמו "השכרת רכב בתל אביב בזול" אבל לא תופיע עבור חיפושים כמו "השכרת רכב בחיפה".

 

  1. התאמה לביטוי– מדובר בגרסה השלישית הכי מצומצמת של הצגת מילות מפתח. בגרסה זאת נוסיף גרשיים בתחילתו ובסופו של הביטוי, למשל "השכרת רכב בתל אביב". הרעיון הוא שנקבל אך ורק תוצאות אשר מציגות את הביטוי ותוצאות שמוסיפות מילים לפני ואחרי הביטוי.

בקטגוריה זאת המודעה לא תופיע עבור מחפשים שרושמים את הביטוי עם אותן מילים אך בסדר אחר, ובנוסף לא תופיע עבור מחפשים שמוסיפים מילים חדשות לתוך הביטוי שרשמנו בתכנון מילות המפתח.

 

  1. התאמה מדויקת- רמת ההתאמה המדויקת ביותר שניתן לקבל בחלוקת מילות המפתח בגוגל. בכדי להגדיר זאת עלינו לשים בתחילתו ובסופו של הביטוי סוגריים מרובעים. למשל- [השכרת רכב בתל אביב].

בקטגוריה זאת, מילות וביטויי המפתח שהגדרנו לא יופיעו אם תוספות או החסרות של מילים שהגדרנו. מה שכן יכול להופיע זה ביטויים דומים מאוד בעלי משמעות זהה. קטגוריה זאת יכולה להיות חסכונית ביותר משום שאנו יכולים לקבל אך ורק הופעות של המודעה עבור החיפושים שהגדרנו.

 

החיסרון הוא שאנחנו יכולים להפסיד חיפושים רלוונטיים אחרים בשל העובדה שהמודעות שלנו מופיעות אך ורק עבור קהל שרושם מילות מפתח מאוד ספציפיות.

קטגוריה זאת מומלצת רק לאנשים שיודעים בדיוק מה הם עושים ומכירים.

 

  1. התאמה שלילית יש באפשרותנו להגדיר מילות מפתח שנרצה שימנעו את הצגת המודעות שלנו לאנשים שרושמים ביטויים לא רלוונטיים לשירותים שאנו מציעים. למשל, אם אנחנו מציעים השכרת רכבים בתל אביב אבל לא מציעים השכרת משאיות, נוכל להגדיר את הביטוי "השכרת משאיות" כמילות מפתח שליליות וכך המודעות שלנו לא יוצגו עבור האנשים שמחפשים ביטויים שאינם רלוונטיים עבורנו.

אנחנו מציעים להשתמש ב"התאמה מדויקת" או ב"התאמה לביטוי", קטגוריות אלה יאפשרו לכם לשמור על שליטה יחסית בקמפיין פרסום ממומן בגוגל וימנעו מהמודעות שלכם להופיע לביטויים פחות רלוונטיים ממה שהתכוונתם.

בנוסף, אנו ממליצים להשתמש בהגדרת מילות מפתח שליליות בכדי להבטיח שבוודאות המודעות שלכם לא יוצגו עבור ביטויים שאינם תואמים את מטרת הקמפיין פרסום הממומן בגוגל שלכם.

 

הגדרת תקציב נמוך מדי בקמפיין פרסום ממומן בגוגל

למרות שלכל המפרסמים בגוגל יש את הנטייה הטבעית לבחור לקמפיין פרסום ממומן בגוגל את מילות המפתח הכי רלוונטיות שיש הכי הרבה סיכוי לקבל מהן פניות שיגדילו את המכירות… לפעמים זה לא הדבר הנכון לעשות.

לפעמים יש מילות מפתח שהן יקרות מדי עבור התקציב שלנו, כתוצאה מכך אנחנו נוכל להבחין מהר מאוד שהתקציב של הקמפיין שלנו מסתיים מהר מאוד על ידי מספר נמוך מאוד.

במצב מסוג זה יש ארבע אפשרויות-

  • להמשיך עם מילות המפתח שבחרנו אבל להגדיל משמעותית את התקציב בכדי להפיק את המרב מהקמפיין.
  • להוריד את מילות המפתח היקרות הקיימות בקמפיין פרסום ממומן בגוגל ולהשאיר את מילות המפתח הזולות יותר שיש בקמפיין.
  • לצמצם את שעות הרצת הקמפיין לשעות הרלוונטיות ביותר עבור קהל המטרה שלנו.
  • להשתמש ב"התאמה מדויקת" למילות המפתח שלנו כדי לצמצם את כמות הקליקים הלא רלוונטיים שהמודעות שלנו מקבלות.

אחת השאלות שמעסיקות ביותר את הלקוחות שלנו שרוצים לקדם את העסק בגוגל ולא ממש סגורים על גובה התקציב שיש להגדיר בקמפיין היא:

כמה עולה פרסום ממומן בגוגל?

קיימות מספר שיטות שונות שבאמצעותן ניתן לענות על שאלת מליון הדולר – כמה עולה פרסום ממומן בגוגל?

השיטה הראשונה והפשוטה ביותר היא באמצעות ביצוע מחקר מילות מפתח בעזרת כלי מילות המפתח של גוגל. שיטה זאת לא תמיד הכי מדויקת אבל היא בהחלט נותנת לנו אומדן לגבי נתונים סטטיסטיים שהקמפיין צפוי להניב לנו.

האופן שבו גוגל מנבא לנו את ביצועי ועלויות הקמפיין הוא פשוט להבנה. גוגל יודע להציג לנו את התחזית לביצועי הקמפיין בהתאם למילות המפתח שהכנסנו לתכנית של הקמפיין.

למשל, אם אני מתכנן קמפיין עבור קבלן שרוצה שמתמחה במספר תחומים אך בשלב ראשון הוא רוצה לפרסם אך ורק את הביטוי "עבודות עפר" וביטויים דומים נוספים.

לאחר שאזין את הביטוי "עבודות עפר" במתכנן מילות המפתח אוכל להגיע לתחזית משוערת של ביצועי הקמפיין. חשוב לציין שהתחזית הינה אך ורק בהתאם לביטוי "עבודות עפר". ככל שאזין יותר ביטויים כך התחזית שגוגל תיתן לי תהיה גבוהה יותר. הן מבחינת היקפי ההופעות והן מבחינת עלויות הקמפיין.

כמה עולה פרסום ממומן בגוגל
כמה עולה פרסום ממומן בגוגל?

 

בתמונה זאת ניתן לראות תחזית ביצועים חודשית של קמפיין בגוגל שהוזן בו הביטוי "עבודות עפר". קמפיין זה צפוי להניב לנו 1,300 קליקים על המודעות, 18K חשיפות ועלות חודשית של 6,000 שקל.

לאלה מכם שמרגישים מוצפים (ובצדק :-)) מכמות המידע הרבה שהוצגה במאמר זה, אולי-

קורס פרסום ממומן בגוגל הוא הפתרון בשבילכם

גוגל, ידועים כחברה שלוקחת את חוויית המשתמש לקצה. מצד אחד הם נותנים לנו המפרסמים אינסוף פתרונות בכדי שנצליח למצוא פתרון לכל מה שאנחנו רוצים בקמפיין. מצד שני, הם מודעים לכך שמהערכת שלהם הגיעה לרמת מורכבות גבוהה מאוד ולכן אין ברירה לספק מענה מרוכז לכל השאלות שהמפרסמים מעלים.

למעשה, גוגל מציעים הרבה יותר מקורס אחד כדי לספק ידע פרקטי למפרסמים. אם אתם עדיין בתחילת הדרך תוכלו ללמוד בסדנה הדיגיטלית של גוגל.

הקורסים המוצעים בסדנה הדיגיטלית של גוגל הינם ברמה הבסיסית ביותר ונועדו רק להכניס אותכם לעולם השיווק הדיגיטלי עם ידע בסיסי לגבי הכלי השונים של גוגל וחברות נוספות בתחום הדיגיטל.

הקורסים שתוכלו למצוא בסדנה הדיגיטלית הם קורסים כמו:

  • תכנון אסטרטגיה דיגיטלית יעילה
  • איך לעזור לאנשים למצוא אתכם בחיפוש
  • שיפור קמפיינים לרשת החיפוש

וכד'.

אם אתם כבר בשלב יותר מתקדם מבחינת ידע בתחום השיווק הדיגיטלי, תוכלו להיעזר במרכז ההסמכות של גוגל Academy for Ads.

קורס פרסום ממומן בגוגל
קורס פרסום ממומן בגוגל Google Academy for Ads

במרכז זה באמת יש ה כ ל , כל מה שאתם יכולים לדמיין שיכול לסייע לכם לשפר את המקצועיות בפרסום בגוגל. למשל, קורסים מתקדמים בנושאים כמו:

  • Google Ads Fundamentals
  • Google Ads Display
  • Google Ads Mobile
  • Google Ads Search

ועוד קורסים רבים ומתקדמים של גוגל.

לסיכום, אין נוסחת קסם שאנחנו יכולים להגדיר עבורכם ולקבוע כי היא תעזור בוודאות לכל קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס להשיג את התוצאות הטובות ביותר. יחד עם זאת, ניתן לומר די בוודאות כי מנהלי קמפיינים שינהלו מעקב צמוד אחרי הקמפיינים שלהם יוכלו לשפר בצורה דרמטית את ביצועי הקמפיינים ולהפוך את הקמפיינים שלהם לרווחיים יותר בצורה דרמטית.

אם נתקלתם בבעיות מוכרות בקמפיינים ממומנים בגוגל אדס/אדוורדס נשמח אם תשתפו אותנו בתגובות 😊

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים

דף הפייסבוק שלנו

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.

מאמרים נוספים

סגירת תפריט