איך גוגל יכול לעזור לך לשווק עסקאות נדל”ן?

זמן קריאה: 3 דקות
לשווק עסקאות נדל"ן בגוגל

במאמר זה נציג את הכלים העיקריים שבאמצעותם תוכלו לשווק עסקאות נדל”ן בגוגל כמו גדולים. דמיינו את הסיטואציה הבאה – זוג צעיר נכנס לגוגל ומתחיל לחפש דירה חדשה לקנייה באיזור המרכז. לך יש פרויקט נדל”ן גדול לשווק באיזור והתחרות גבוהה. איך גוגל יכול להפגיש ביניכם, ולעזור לזוג למצוא את דירת חלומותיו דווקא בפרויקט שלך?

 

אם נדע לקלוע למילות החיפוש הנכונות שהם מזינים בשורת החיפוש בגוגל, נוכל להגיע אליהם בקלות ולשווק להם. אפילו אם השאיפה שלך היא לפרסם באופן רחב ופחות ממוקד, כדי לפנות לקהל רחב יותר, ניתן לעשות זאת על ידי התמקדות בכוונת המשתמשים. דרך נהדרת להשיג לידים חמים ואיכותיים לעסק שלך.

כשמפרסמים בגוגל, הסיכוי שימצאו אותך עולה פלאים. יש מספר דרכים למצוא אותך בגוגל, הנה ארבע מהן:

 

הצגת מודעות ממומנות במנוע החיפוש של גוגל

לשווק עסקאות נדלן
לשווק עסקאות נדלן באמצעות נוכחות אגרסיבית בגוגל

 

מודעות ממומנות ב- Google Ads, הן מודעות שמופיעות בחלק העליון או התחתון של דף החיפוש בגוגל, ושגוגל מפרסמת אותן תמורת תשלום. התשלום לגוגל הוא עבור כל קליק על המודעה שלך. תדירות הפרסום של המודעה תלויה בגובה התשלום שלך לגוגל עבור כל קליק על המודעה (ביחס למפרסמים אחרים), במילות המפתח ששילבת במודעה, ובמידת הרלוונטיות של המודעה שלך למשתמש.

 

כשיוצאים בקמפיין מודעות ממומנות בגוגל, חשוב להגדיר תקציב ולבצע עבודת מחקר מעמיקה בנוגע למילות המפתח שרוצים לשלב במודעה/מודעות. ב-dashboard של כל קמפיין ניתן לראות את כמות הקליקים על המודעה ואת העלויות, בנוסף לסטטיסטיקות שונות, וכך לנתח האם מילות המפתח שנבחרו והמודעה עצמה הן אפקטיביות. בעזרת איתור של מילות מפתח יעילות, ניתן להשיג תוצאות מעולות בעלות נמוכה יחסית.

 

התחרות הגבוהה בשוק הנדל”ן דורשת מחברות הנדל”ן להפנות משאבים רבים לפרסום. תכנון יעיל ונכון של קמפיין מודעות ממומנות יכול לעזור לך להגיע לקהל היעד הספציפי שמתאים לעסק שלך ולסגור הרבה יותר עסקאות!

 

הצגת האתר בתוצאות חיפוש אורגניות

היתרון הגדול של תוצאות החיפוש הרגילות שאנו רואים בדף החיפוש של גוגל (אלו שאינן מודעות ממומנות), הוא שהן חינמיות. גוגל אמנם נותנת עדיפות בתוצאות החיפוש הללו למידע עיוני על פני מידע שיווקי, אך בעזרת שילוב של מילות מפתח נכונות באתר או בדף שאליו אנו רוצים להעביר את הלקוחות, ניתן להגיע לקהלים נרחבים. פרסום מסוג זה חשוב לא פחות להצלחת החברה שלך מאשר פרסום ממומן, כיוון שהרבה אנשים עשויים לדלג על חלק המודעות בחיפוש ולקפוץ ישר לתוצאות האורגניות. כך ניתן להגיע לקהל פחות ממוקד וליצור עוד תנועה של רוכשים.

 

לשווק עסקאות נדל”ן באמצעות סרטוני יוטיוב

פרסום נדל"ן ביוטיוב - לשווק עסקאות נדל"ן באמצעות סרטונים אפקטיביים
פרסום נדל”ן ביוטיוב

 

גוגל מאפשרת לקדם בדף החיפוש גם סרטוני יוטיוב. מודעות מסוג סרטוני יוטיוב יופיעו בדף החיפוש בגוגל מתחת למודעות הממומנות ומעל לתוצאות החיפוש האורגניות. למעשה זהו סוג נוסף של קידום באמצעות Ads Google. אם יש לך ערוץ יוטיוב מושקע עם טיפים חשובים לרוכשי ומוכרי דירות, סיורים וירטואליים בנכסים שווים למכירה, סרטוני הדרכה, הדמיות של נכסים באזור מסוים או שמתאימים לקהל ממוקד, אולי הקידום באמצעות סרטוני יוטיוב הוא הדבר הנכון בשבילך.

 

בעמוד הקמפיין בגוגל ניתן לבחור באפשרות של קמפיין וידאו ולהחליט איפה לפרסם. אפשר לפרסם בדפי תוצאות של החיפוש הכללי (יקר יותר ופונה לקהל כללי יותר), או לפרסם רק בשורת החיפוש של הסרטונים (וכך למקד את קהל היעד). בחירת מילות מפתח למודעה הינה קריטית גם בשיטת פרסום זו. לכן אם חשוב לך להגיע לתוצאות אופטימליות, כדאי לתכנן ולתקצב היטב את הקמפיין.

 

גוגל מפות/גוגל לעסק שלי

אם אתר אינטרנט הוא חלון הראווה לעסק שלך, Google My Business משמש ככרטיס הביקור הראשוני לחברה. הרישום שלך ב-Google My Business כולל את פרטי הקשר של העסק שלך, שעות פעילות ופרטים חיוניים אחרים. כאן גם ניתן להזין את כתובת העסק, כך שמיקומו יופיע בחיפוש ב-Google Maps ולקוחות יוכלו לנווט אליו. החשיבות של דף Google My Business היא בכך שאנשים שמעוניינים לרכוש או למכור דירה, לשכור או להשכיר, יוכלו להגיע אליך מהר ובקלות, בין אם לצורך ביקור פיזי או סתם לצורך בירור פרטים. בעמוד זה ניתן גם לפרסם הודעות עדכון ללקוחות במקרה הצורך וכך לתקשר בצורה ישירה וטובה יותר עם הלקוחות.

 

סיכום – לשווק עסקאות נדל”ן בגוגל 

לסיכום, ישנן כיום דרכים רבות לפרסם נדל”ן, הן באמצעות שיווק בדיגיטל והן בדרכים אחרות. אבל הדבר הראשון שיעשו רוב מחפשי הדירות, או מי שמעוניין למכור, הוא להיכנס לגוגל ולחפש תוצאות מתאימות ברמת מיקוד כזו או אחרת. עבור חברות הנדל”ן מדובר במקור בלתי-נדלה של עסקאות פוטנציאליות. עסק נדל”ני שרוצה להצליח חייב שתהיה לו נוכחות בגוגל. או במילים אחרות – מי שלא שם, לא קיים…

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.