שיווק דיגיטלי לנדל"ן

שוק הנדל״ן בישראל ידע עליות ומורדות לאורך השנים. מאז התפשטות נגיף הקורונה, השוק חווה אי ודאות. מחירי הדירות ירדו מעט והחלו להתמתן, חלה ירידה ניכרת בהתחלות הבנייה והיקף העסקאות פחת משמעותית. שיווק דיגיטלי לנדל”ן הוא הפתרון האידיאלי להגדלת המכירות בתקופה כזאת.

כשהשוק חווה משברים שכאלה, זהו
דווקא הזמן להשקיע בשיווק דיגיטלי.

לירידה המעטה במחירים אחראית גם התכנית הממשלתית ״המחיר למשתכן״ שמשפיעה על השוק החופשי וכן צעדים כמו העלאת המיסוי על השקעות בנדל״ן. על אף שהביקוש לרכישת דירה ראשונה נמצא בעלייה, הביקוש לשיפור הדיור והשקעות בנדל״ן (בעיקר משקיעי חוץ) נמצא בירידה.

Shape

מדוע חברות נדל״ן זקוקות לשיווק דיגיטלי?

בעבר הרחוק חברות ומשרדי נדל״ן השתמשו באמצעי פרסום מסורתיים כמו שלטי חוצות, ברושורים, מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה וברדיו, לצד פרסום באתרי אינטרנט כמו Yad2 ומדלן. כיום, חברות הנדל״ן מעדיפות להשקיע את מרבית תקציב הפרסום שלהם בשיווק דיגיטלי, הכולל בין היתר קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, שיווק בדואר אלקטרוני וקידום ברשתות החברתיות. יש לכך סיבות רבות וכמה מהן לפניכם:

כולם נמצאים באינטרנט

לפי דוח של חברת בזק, 6.6 מיליון אנשים בישראל גולשים באינטרנט. הישראלי הממוצע מבלה כ-7 שעות מול הרשת, כש-86 אחוז מהישראלים נוהגים לגלוש באמצעות הטלפון החכם שלהם. ברשת החברתית פייסבוק רשומים יותר מ-6.6 מיליון משתמשים ישראלים. 89 אחוז מהישראלים שגולשים בפייסבוק סבורים שהקהילות ברשת החברתית הן שימושיות, ומרבית הגולשים בפייסבוק נוהגים לחפש ברשת החברתית המלצות על שירותים ומוצרים. לאור הפופולריות הרבה של הגלישה באינטרנט, חברות הנדל״ן משקיעות בשיווק דיגיטלי כדרך להגיע ללקוחות פוטנציאלים רבים ככל האפשר.

בניית מוניטין לחברת הנדל״ן

תחום הנדל״ן כרוך בהשקעות בסיכון גבוה, וישנם יזמים וחברות נדל״ן שגרמו לפגיעה קשה בתדמית הענף, כמו היזמית ענבל אור. בשל כך, חשוב מאוד ליצור מוניטין גבוה לחברת הנדל״ן ולבסס אמון בחברה. הדרך לעשות זאת היא באמצעות קידום אורגני המשפר את המיקום של האתר במנוע החיפוש. אתרים המופיעים במיקומים הראשונים בגוגל נתפסים כאמינים יותר, והם זוכים לכניסות רבות יותר של גולשים. בנוסף, ניהול ערוץ יוטיוב הכולל למשל סרטוני וידאו המציגים פרויקטים של משרד הנדל״ן, תורם אף הוא ליצירת מוניטין גבוה ויוקרתי.

יצירת לידים מהירים

באמצעות פרסום מקומי ממומן בגוגל, ניתן להשיג פניות רבות של רוכשים פוטנציאליים. פרסום ממומן הוא שיטת שיווק הכוללת מודעות בתשלום המופיעות בעמודים הראשונים של גוגל. מודעות אלו זוכות לתנועה רבה של גולשים, והיתרון הגדול הוא שניתן למקד את המודעות כך שיופיעו בהתאם למיקום הגולשים הנמצאים בסמיכות לפרויקטים של משרד הנדל״ן. בנוסף לכך, ברות נדל״ן רבות בוחרות לפרסם ב-Google Display Network. זוהי רשת המדיה של גוגל המאפשרת לפרסם באתרי אינטרנט שחברים בתכנית השותפים של שטחי הפרסום של גוגל. באמצעות הרשת ניתן להגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר לפרויקט הנדל״ן.

case

יצירת אינטראקציה עם קהל היעד

היתרון הגדול של שיווק דיגיטלי היא האפשרות ליצור אינטראקציה ישירה עם קהל היעד של חברת הנדל״ן. באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ניתן לפנות ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים, לקבל מהם פידבקים על הפרויקטים והשירות של חברת הנדל״ן, לערוך סקרים לגבי פרויקטים שונים וכך להפיק לקחים.

Shapes

התאמה לעולם של חוסר ודאות

משבר הקורונה, מלחמות ויוזמות ממשלתיות שונות כמו ״המחיר למשתכן״ או ״מע״מ אפס״ - כל אלו עלולים לגרום לתהפוכות של ממש בתחום הנדל״ן וחוסר יציבות. חשוב מאוד להתאים את מהלכי השיווק למצבים של חוסר ודאות. שיווק דיגיטלי מאפשר לשנות ולעדכן מסרים במהירות ותוך כדי תנועה, וכך להפוך את הלימון ללימונדה ולצמוח מכל משבר. חשוב מאוד שהמשווק הדיגיטלי יזרום עם כל שינוי ולא יפחד מהדינאמיות המאפיינת את שוק הנדל״ן ואת עולם הדיגיטל.

People

בחינת הישגי הקמפיין הדיגיטלי בזמן אמת

בניגוד לאמצעי פרסום מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו, שאינם מספקים מידע בזמן אמת על הישגי הפרסום, באמצעות שיווק דיגיטלי ניתן לבחון את תוצאות הפרסום בזמן אמת. תוכלו לבחון כמה גולשים נכנסו לאתר שלכם ומאילו מקומות, כמה מהם הקליקו על מודעות הקמפיין הממומן, וכמה מהם נכנסו לעמודי הנחיתה שלכם דרך הפרסום ברשתות החברתיות. בהתאם לנתונים, תוכלו להחליט באיזו אסטרטגיית שיווק לפעול - האם להמשיך את הפרסום או להפסיק אותו והאם לשנות את המסרים תוך כדי ניהול הקמפיין. כך ניתן למקסם את השיווק ולהגיע להצלחה המירבית.

Hand

החזר השקעה גבוה

אין צורך להכביר במילים על כמה עסקת נדל״ן היא משמעותית. מרביתנו נרכוש דירה פעם אחת או פעמיים בחיינו, זאת משום שמדובר בעסקה יקרה שיש לה השלכות כלכליות רבות. כל עסקת נדל״ן שתצליחו לסגור באמצעות שיווק דיגיטלי היא השקעה כדאית, זאת משום ששיווק בדיגיטל הוא זול יותר מפרסום באמצעי מדיה מסורתיים והחזר ההשקעה הוא גבוה יותר.

אתם בידיים טובות

לסגור יותר עסקאות נדל"ן באמצעות שיווק דיגיטלי אפקטיבי

וזה מה שאומרים עלינו...

Shape



לקריאת מאמרים נוספים על שיווק דיגיטלי לחברות נדל"ן

בין לקוחותינו