איך לקבל יותר פניות לעסק באמצעות תוכן איכותי באתר?

זמן קריאה: 3 דקות
תוכן לאתר

 

כל עסק שמנהל אתר אינטרנט חייב להציג תוכן מקצועי ואיכותי. כדי להבין איזה תוכן יצליח וימשוך את הלקוח, חייבים לאפיין את קהל היעד אליו העסק פונה. מאפיינים חשובים שעליכם לקחת בחשבון הם מאפיינים כמו גיל, תחומי ענין, השכלה, תחביבים ועוד.

כאשר מבינים למי אנו פונים, במה קהל המטרה שלנו מתעניין ומה הוא מחפש אפשר להתחיל בבניית אסטרטגית התוכן המושלמת עבור קהל המטרה. התוכן שנכתוב צריך להיות מתאים, נגיש וכזה שיכול לתת ערך רב לקוראים.

תוכן איכותי יסייע ליצור ולשמר מערכת יחסים מול הגולשים באתר שלנו. כשהקוראים מרגישים שמזדהים איתם ונותנים להם מענה לצורך אמיתי, זה יגרום להם להישאר יותר זמן באתר ולהמשיך להתעניין במה שאתם מציעים.

אם התוכן שלכם באתר יהיה בנוי בצורה כזאת שתיתן ערך אמיתי ללא עלות הסיכוי שלכם לקבלת פניות מהאתר ילך ויגדל.

תוכן איכותי לא בהכרח יהיה בפורמט של מאמרים כתובים, כיום אתרים רבים עושים שימוש בתוכן כמו – סרטונים, פודקאסטים, פוסטים ברשתות, ניוזלטר וכד’

מי שרוצה לקדם את עצמו בעולם הדיגיטלי בצורה יעילה, חייב ליצור את התוכן שמעניין בדיוק את קהל היעד שלו. הנה לכם כמה טיפים שיסייעו לכם במשימה הלא פשוטה בכלל של יצירת תוכן באתר:

יצירת עניין באמצעות תוכן איכותי

יצירת עניין באמצעות תוכן
יצירת עניין באמצעות תוכן איכותי ומקורי

 

אחרי שקהל היעד של העסק אופיין בצורה מדויקת, חייבים ליצור תוכן שיעניין אותו, וכאן טמון האתגר הגדול, בעולם הדיגיטלי של היום יש “המון רעשים”. כלומר, כמות המידע והתוכן שניתן לצרוך הוא עצום.

כאשר חברות רבות נלחמות על הקשב של הלקוח ומנסות לעניין אותו, הוא נעשה אדיש ורף העניין שלו עולה, ז”א כדי להסית את תשומת ליבו, או להניע אותו לפעולה עלינו להתאמץ יותר מבעבר.

לעיתים נדרש לתכנון ומחקר רב בכדי לפצח את כתיבת התוכן האולטימטיבי שיעניין את קהל היעד. שימוש במחקר מילות מפתח יסייע לנו להבין במה הקהל שלנו מתעניין כשהוא משוטט בגוגל. מחקר מילות מפתח הינו מחקר שאותו ניתן לבצע באמצעות מתכנן מילות המפתח של גוגל אדס. בתהליך מסוג זה אנו מגדירים לגוגל איזה ביטויי מפתח מעניינים אותנו ולאחר מכן אנו יכולים לנתח באמצעות גוגל את הביטויים שקשורים לביטויי המפתח שאנו רוצים לקדם באמצעות תוכן איכותי.

למשל, נניח מקרה שבו אנחנו רוצים לערוך מחקר מילות מפתח על הביטוי “משלוחי פיצה במרכז“. לאחר שהכנסנו את הביטוי למתכנן מילות המפתח של גוגל, נוכל לקבל מידע כמו – כמות החיפושים החודשיים בגוגל על הביטוי בכל חודש, כמות הכניסות הצפויות לאתר ועלויות הפרסום הצפויות במידה ונפרסם בגוגל אדס.

לאחר שנבין במה הקהל מתעניין נוכל לעשות שימוש בסרטונים יפים ומקצועיים, כתבות תוכן מעניינות ומאמרים אינפורמטיביים.

כדי ליצור עניין ולסייע למאמר להיות אטרקטיבי גם בעיני גוגל נוכל לעשות שימוש במילות המפתח הכי מדויקות ורלוונטיות. חשוב לזכור כי במידה ולא תהיה ייחודיות יהיה קשה ליצור עניין וללכוד את הקשב של קהל היעד.

כדי לבלוט בתוך האוקיינוס העצום של המידע הקיים באינטרנט כל עסק חייב למצוא את הזווית הייחודית שלו, על זה לבסס את הכתיבה השיווקית והתוכן אותו הוא יוצר. ייחודיות יכולה להיות נקודת מבט שונה, מוצר או שירות שונה, המבוסס על ידע ניסיון או טכנולוגיה שהמתחרים לא מסוגלים לייצר.

 

שמירה על עקביות

אחרי שהעסק ביצע אפיון של קהל היעד והצליח לחדד ולהבין מה הבידול שלו, הוא פונה ליצירת התוכן. מציאת הבידול העסקי הינה תהליך חשוב אשר בו בעלי העסק מנסים לנתח מה מיוחד בעסק שלהם ביחס לעסקים אחרים. למשל, מוצר ייחודי, שירות ייחודי, יכולת הפצה ייחודית, מחיר ייחודי וכד’.

מציאת הבידול שלכם
איך תמצאו את הבידול שלכם?

 

רוב העסקים הקטנים מעידים כי מטרת העל שלהם אינה מיתוג או חשיפה, אלה המטרה שלהם היא יצירת כמה שיותר פניות לעסק במינימום השקעה כספית.

ההקפדה על העקביות בכתיבת התכנים תסיע לנו בקבלת פניות חדשות ובנוסף תסייע בשימור העניין אצל הלקוחות הפוטנציאליים ו/או הלקוחות הקיימים.

עקביות בתכנים חייבת להיעשות בצורה של יצירת תוכן איכותי סביב אותם קבוצות של נושאים כדי להקפיד על מבנה ממוקד באתר ולא ליצור תדמית של אתר שלא ברור מה המומחיות שלו.

רעיון ההקפדה על תדירות התוכן משתנה בין סוגים וגדלים של עסקים. ישנם עסקים שמצליחים להעלות תכנים חדשים כל יום או יומיים וישנם עסקים שמתקשים להעלות תכנים חדשים גם אחת לחודש. בין אם יצירת תכנים חדשים אינה בעיה עבורכם ובין אם יצירת תכנים הינה משימה קלילה, זכרו כי העקביות מהווה גורם קריטי להצלחת התהליך.

בשורה תחתונה, כיום אין ויכוח כי אתרים שמציגים תוכן איכותי וייחודי מצליחים למשוך לקוחות רלוונטיים, שומרים איתם על קשר ומקבלים חשיפה עצומה שמאפשרת להם להגדיל את הסיכוי לקבלת פניות מלקוחות מכיוונים מפתיעים.

 

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.