איך להשיג לקוחות ב-2020 עם קידום בגוגל מפות וגוגל לעסק שלי?

קידום בגוגל מפות
זמן קריאה: 5 דקות

האם אי פעם חשבת לעצור בכביש 6 ולהציע לנוסעים את המוצר שלך? כנראה שלא.

גוגל, מוכנה לעשות את זה בשבילך, עם אפליקציית הניווט שלה שנמצאת אצל מעל מיליארד משתמשים.

מה זה קידום בגוגל מפות ו- "גוגל לעסק שלי" והאם הם מתאימים לעסק שלך? כל התשובות בכתבה, ממש כאן.

 

מה זה קידום בגוגל מפות?

הקידום בגוגל מפות דומה מאוד לקידום במנוע החיפוש, וכדי להבין טוב איך זה עובד ניתן דוגמה.

ירון מבקר בסינמה סיטי בירושלים ומחפש פיצה טובה, מה שהוא לא יודע זה שיש באזור 10 פיצריות

שמתחרות על הכיס שלו בדיוק.

אבל פיצה Hot קידמה את עצמה בגוגל מפות. חיפוש קצר בטלפון מגלה לו המון סיכות אדומות קטנות של הפיצריות באזור, אבל ביניהם בולטת סיכה סגולה וגדולה.

פרסום בגוגל מפות וב- גוגל לעסק שלי
פרסום בגוגל מפות – ככה זה נראה בפועל

 

בלי להסתבך עם האדומים הצפופים הוא לוחץ עליה ואז הוא רואה שיש לו פיצה ב20% הנחה עם שתייה חינם. הוא מנווט לשם ואוכל בתאבון.

זה הרעיון. כל עסק שמקודם בגוגל מפות מקבל סיכה סגולה שבלחיצה עליה אפשר להציע מבצעים, הנחות, ביקורות חיוביות ועוד.

בנוסף, אפשר לעשות מחקר מילות מפתח ולגלות מה אנשים מחפשים ולפי זה להציג את המודעה. התשלום הוא פר 'קליק', בדיוק כמו במנוע החיפוש של גוגל.

קידום בגוגל מפות
קידום בגוגל מפות – ככה זה נראה בפועל

 

מה היתרון בפרסום בגוגל מפות?

 

בעולם שבו כולם קונים אונליין, והחנויות הפיזיות נעלמות למרחב הווירטואלי, השאלה הזו בהחלט במקום.

האם יש מישהו מחפש חנויות מקומיות? כמה אנשים כאלו יש? האם שווה להיות שם?

אבל, אפילו אותנו הצליחו להפתיע הנתונים הבאים. 30% מהחיפושים במובייל מבוססים על מיקום מסוים, המשמעות היא, שבכל רגע אלפי אנשים מחפשים גלידה בסגנון כאן, עכשיו וכמה שיותר קרוב.

מה שהכי בולט בנתונים זה ש 75% מתוך האנשים שחיפשו, הלכו לאותה חנות וקנו. האפליקציה מביאה לקוחות משלמים.

כל זה ועדיין לא דברנו על תקופת החגים, שאנשים יוצאים למסע קניות פיזי ומי שיהיה מקודם על המפה יקבל יותר לקוחות.

אם לסכם, אז היתרון הוא להגיע לקהל הגדול שנמצא בדרכים, מתארח, מסתובב ולאנשים שעדיין אוהבים למשש את המוצר לפני שהם קונים.

 

למי זה מתאים ולמי לא?

קידום בגוגל מפות מתאים לעסקים פיזיים שרוצים להגיע להרבה יותר לקוחות לפני חגים, להגיע לאנשים שמחפשים כאן, עכשיו וקרוב וכמו שראינו יש המון כאלו.

לעסקים דיגיטליים כדאי שתהיה נוכחות בגוגל מפות, כדי שאם יחפשו את העסק בגוגל הוא יהיה על המפה, אבל קידום במפה לא יביא עוד לקוחות לעסק מקוון.

 

איך עובד בפועל הפרסום בגוגל מפות:

לסיכום על קידום בגוגל מפות

קידום בגוגל מפות מאפשר לך להגיע להמון לקוחות, שאין דרך אחרת להגיע אליהם, אפילו לא דרך האונליין.

המספרים מוכיחים את הפוטנציאל הגדול שיש בקניות שמבוססות על מיקום.

הפתרון יתאים בעיקר לחנויות פיזיות, שם קידום בגוגל מפות יכול להכפיל את כמות הלקוחות, ובפרט בתקופת החגים.

מערכת הקידום של גוגל קלה לתפעול ועובדת עם סיכות סגולות שמבליטות את המיקום של העסק והפרטים עליו.

לקריאה נוספת באתר הבית של המפרסמים בגוגל ליחצו כאן

 

  • נ.ב אפשר גם להשיג אחלה חשיפה בגוגל מפות ב ח י נ ם !

 

איך להשיג לקוחות חדשים וחשיפה בחינם עם פרופיל גוגל לעסק שלי ?

גוגל לעסק שלי
גוגל לעסק שלי – הפתרון האולטימטיבי לחשיפה לקהל מקומי בחינם

למרות שלעיתים נדמה כי גוגל מכיר אותנו יותר טוב מעצמנו, את הזוגיות, התחביבים, התרופות, כי הרי מה לא חיפשנו אצלו,

באופן מפתיע, כשזה מגיע לביזנס לפעמים נדמה לעסקים שהדרך היחידה לנצל את גוגל היא באמצעות תשלום על פרסום ממומן בגוגל.

האם בכל זאת אפשר להשיג לקוחות מגוגל בחינם (חוץ מקידום אורגני של האתר) ומהר? להפתעת רבים מהקוראים, כן, זה אפשרי בהחלט.

למי זה מתאים ומה הפוטנציאל לעסק? כל התשובות ממש כאן:

 

מה זה 'גוגל לעסק שלי' ואיך הוא יכול לעזור?

גוגל החליטה לתת לעסקים בחינם כלי שאתו אפשר לייצר פרופיל של העסק במנוע החיפוש, ממש כמו ת.ז אישית. בפרופיל אפשר לראות תמונות מהעסק, ביקורות, להתקשר בכמה דרכים או להיכנס לאתר של העסק ולקנות.

 

איך אנשים נחשפים לפרופיל גוגל לעסק שלי ?

שאלה מעולה, בגלל שבדרך כלל חושבים שאם העסק לא מקודם בגוגל, אף אחד גם לא יראה אותו. זה נכון, אבל לא במקרה של פרופיל גוגל.

הדוגמה הבאה תסביר לך בדיוק איך עובדת החשיפה של הפרופיל.

אורי הילד של דביר משגע אותו כבר כמה ימים, הוא חייב טרקטורון חשמלי כמו של החבר. אחרי כמה ימים של 'קדיחות' אבא אורי נכנע, שולף את הטלפון ומחפש… ט ר ק ט ו ר ו ן חשמלי בגדרה.

ברגע שאורי מחפש מוצר לפי מיקום, תוצאות החיפוש יציגו לו פרופילים של חנויות צעצועים בגדרה. ואם העסק שלך שם? הרווחת חשיפה ואולי אפילו לקוח בחינם.

Google my business
Google my business – תוצאות חיפוש אמיתיות של עסקים בישראל

 

אגב, זה נכון גם לגוגל מפות. הפרופיל של גוגל לעסק, יופיע גם שם עם התמונות וכל הפרטים.

לפי הנתונים לפחות 30% מהחיפושים הם מבוססי מיקום, ככה שמדובר על כמות לקוחות ענקית.

 

מה היתרונות והחסרונות בפרופיל גוגל לעסק?

 

היתרון הגדול הוא חשיפה לעסק בלי קידום בתשלום ועבודה ארוכה. הנתונים מראים ש 75% מהלקוחות העדיפו לקנות מחנות שהיה לה פרופיל עסקי בתוצאות החיפוש.

מעבר לזה, בממשק התמיכה של המערכת אפשר לנתח ולהבין מי הלקוחות של העסק? באיזה דרך הם מתקשרים בדרך כלל? ואז לכוון את השיווק ללקוחות האלו.

החסרון האפשרי בפרופיל הוא להיות חשוף לביקורת שלילית והורדת הדירוג של הכוכבים. למרות שאפשר להשיב לביקורת ממסך הניהול.

 

הבנת שזה שווה, פתחת פרופיל, מה הלאה?

 

איך נכנסים לממשק העריכה?



מאוד פשוט. אחרי שעברת תהליך רישום הקצר, יש לך כרטיסיה ב-'גוגל לעסק שלי'.

כדי להתחיל לספר לאנשים אחרים על העסק, לוחצים על לשונית מידע שנמצאת בצד ימין,

שם אפשר לעבור על כל המאפיינים, למלא פרטים, להוסיף תמונות מושכות,

ואז לוחצים על עדכון.

זהו סיימת. עכשיו גוגל תבדוק את הנתונים בהקדם, תאשר, וכולם יראו אותך בגוגל.

 

איך מוסיפים ביקורות לפרופיל גוגל לעסק שלי ?

כמובן שאת הביקורות, רק הלקוחות יכולים לתת. איך עושים את זה? אחרי שהעסק שלך אומת על ידי גוגל אפשר להוציא לינק קטן (URL) שכל לקוח יוכל ללחוץ עליו ולכתוב ביקורת על העסק.

בתור התחלה כדאי לבקש מהלקוחות 'השרופים' שלך שיכתבו ביקורת. בנוסף, לכל רכישה של לקוח, לצרף לינק לביקורת על העסק.

 

לסיום,

גוגל לעסק שלי הוא כלי חינמי שכדאי לנצל.

כדי להשיג חשיפה ולקוחות חדשים בחינם, כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח פרופיל, לחכות שגוגל תאשר, ולהתחיל להעלות תמונות, ביקורות, ועדכונים מהעסק.

אם אתם מרגישים שאתם צריכים סיוע בהגדלת החשיפה בגוגל נשמח לסייע לכם לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר. למידע נוסף צרו איתנו קשר עוד היום 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים

דף הפייסבוק שלנו

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.