מה באמת חשוב עבור קידום אתר וורדפרס ?

זמן קריאה: 3 דקות
הדברים החשובים ביותר באתר הוורדפרס שלכם

קידום אתר וורדפרס הינו אחד מהמהלכים החשובים ביותר שיהיה עליכם לעשות לאחר שסיימתם לבנות את האתר החדש. למרות שוורדפרס נחשבת לאחת מפלטפורמות בניית האתרים המובילות בעולם (לדעת רבים מערכת בניית האתרים המובילה בעולם) ללא קידום מקצועי אף אחד לא ידע על קיומו של האתר שלכם.

נכון, לרובנו נראה במבט ראשון כי הדבר הכי חשוב באתר הוא שהאתר יהיה מעוצב יפה, שיהיו תמונות מדהימות, שיהיה לו רעיון ייחודי ושהוא יהיה ממותג ככה שכל מי שנכנס אליו לא ירצה לשכוח אותו… ואז אנחנו מתעוררים מהחלום ומגלים שמה שבאמת משנה למנועי החיפוש ובראשם גוגל זה בכלל דברים אחרים.

קידום אתר וורדפרס
קידום אתר וורדפרס הינו חלק לא פחות חשוב מבניית האתר עצמו

 

בפועל, גוגל לא יתפעל מהאתר המרהיב שלכם אבל הוא כן יתלהב ויעלה לכם את הדירוג מכל מיני פעולות טכניות ומשמימות שהמבקר הממוצע באתר לא יראה אבל בפועל יעלו לכם את הדירוג.

פעולות כמו- כתיבת תיאורים לכל עמוד ותמונה באתר (מאחורי הקלעים), עבודה מסודרת לפי מילות מפתח, סידור הכותרות של המאמרים באתר ועוד הרבה דברים שבאמת כל אחד מהם יותר משעמם מהשני.

אבל מכיוון שהפעולות המשמימות הללו יביאו את האתר שלכם לדירוגים יותר גבוהים בגוגל אנו ממליצים לכם לא לזלזל בהן. אם לא תפנימו את העקרונות הבסיסיים של “מאחורי הקלעים” בקידום אתרים האתר שלכם לא ימריא גם אם הוא יהיה הכי יפה ומגניב בעולם.

ברשימה הבאה נציג כמה מהרעיונות הבסיסיים ביותר שיעזרו לאתר שלכם לבלוט במנועי החיפוש לעומת אתרים מקבילים אליו שלא יבצעו את המהלכים שמופיעים ברשימה:

קידום באמצעות כתיבת תכנים איכותיים 

גם אם האתר שלכם יהיה בנוי ומסודר בצורה מושלמת “מאחורי הקלעים”, אם לא תשלבו את הצד הטכני ביחד עם בלוג שמכיל תוכן מעניין וייחודי האתר לא יקודם בצורה אפקטיבית משום שהוא יהיה משעמם וחסר ערך.

תוכן איכותי לאתר צריך להיות מעניין ולהכיל בתוכו מילות מפתח וביטויים אסטרטגיים שיסייעו לכם לקדם את האתר. התוכן צריך להיות ידידותי ומובן לקריאה. הנושא של מילות מפתח בתכנים הוא נושא מעט טריקי משום שלפעמים שוכחים שבסופו של יום אנשים רגילים יקראו את התכנים שלכם ולכן עליכם לכתוב תכנים שמיועדים בראש ובראשונה לקריאה אנושית ולא תכנים שמכוונים לסריקה של מנועי חיפוש.

קידום אתר וורדפרס באמצעות קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים

קידום אתר וורדפרס באמצעות קישורים
קידום אתר וורדפרס באמצעות קישורים

 

נרצה לגרום לאתרים שמדורגים גבוה לקשר לאתר שלנו בכדי להראות לגולשים ולגוגל שהאתר שלנו הוא אתר מעניין ומוביל שניתן למצוא בו אינפורמציה מועילה. בנוסף, נרצה לקשר בין הדפים השונים בתוך האתר שלנו. הקישורים בתוך האתר צריכים להתבצע בצורה מידתית ועניינית ולא בצורה מוגזמת שבה כל דף מקשר למאה דפים אחרים באתר.

קידום באמצעות אופטימיזציה לכותרות ותמונות באתר שלכם

גוגל מייחס חשיבות לתמונות שמופיעות לכם באתר ולכך שהסברתם מה מופיע בהן. התמונות שלכם באתר צריכות לכלול תיאור חיצוני שהמבקרים באתר רואים וגם תיאור “מאחורי הקלעים” שיסייע לאופטימיזציה של האתר ויעלה את האתר במנועי החיפוש.

  • ללא קשר לעניין הקידום, תמונות מצוינות וחינמיות לאתרים תוכלו למצוא באתר Pixabay.

קידום אתר וורדפרס באמצעות הדגשת מילות וביטויי מפתח אסטרטגים

“מאחורי הקלעים” של האתר ניתן לדרג את הכותרות המופיעות בכל עמוד לפי סדר חשיבותן מ-H1 עד H6. פעולה זאת היא בגדר חובה ועליכם לחלק כל מקום באתר שיש בו תכנים לפי כותרות וכותרות משנה.

קידום באמצעות שיתוף מאמרים ברשתות החברתיות

בחלק זה חשוב לא ליפול למלכודת העודף יחץ. שימו לב כי אתם לא ממאיסים את עצמכם על החברים והחברות שלכם ברשתות החברתיות. אל תשתפו מאמרים שכתבתם כל שעתיים כי יתחילו להתעלם מכם ולא תוכלו לקנות את אמון הקהל בחזרה.

בנוסף, שתפו דברים מעניינים שראיתם מתחום התמחותכם גם אם הם לא יצאו ישירות מהאתר שלכם. הקהל שלכם יעריך זאת וישתף בחזרה את מה שאתם משתפים.

לסיכום, כדי לא לשעמם אתכם יותר מדי ☺ בחרנו שלא להיכנס לרזולוציות טכניות מדי בפוסט זה ורק לתת סקירה קצרה לגבי מהלכים שיסייעו לאתר האינטרנט שלכם לבלוט מעל שאר המתחרים בקטגוריה.

קידום אתרים בכלל וקידום אתרי וורדפרס בפני עצמו הוא תחום עם מספר רב של כלים ושיטות שונות שאמורים לסייע לאתר שלכם לבלוט מעל האחרים. בסופו של דבר גוגל מייחס חשיבות למאות גורמים שונים בכדי לקבוע את דירוג האתר שלכם. בין הגורמים ניתן למנות את ותק הדומיין שלכם, כמות התוכן המועתק/גנוב שמופיע באתר שלכם, תיאורים “מאחורי הקלעים”, כמה האתר פעיל מבחינת שינויים שמתרחשים בו ועוד פרמטרים רבים.

נשמח לסייע באמצעות מגוון שירותי דיגיטל.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.