כלים אפקטיביים לאיסוף לידים מאתרים של חברות B2B

זמן קריאה: 2 דקות
calendly surveymonke

 

מחפשים כלים שיעזרו לכם לעבוד ולהתנהל בצורה פרודוקטיבית יותר? הכירו את מתאם הפגישות האולטימטיבי Calendly ואת בונה הסקרים הידידותי למשתמש SurveyMonkey

חברות רבות מתחומים שונים, שמספקות שירותים עבור לקוחותיהן כמו חברות הנדסה, חברות ייעוץ וחברות שיווק מבינות כי הדרך להצלחה תלויה בין היתר בפרודוקטיביות. התנהלות נכונה ויעילה יכולה לחסוך זמן רב, ולסייע לחברה שלכם להגיע להישגים ולהגדיל את ההכנסות. לא תמיד זה פשוט, במיוחד אם החברה מנהלת מערך לקוחות עצום או כאשר היא נמצאת בתחילת דרכה. למרבה המזל ישנם כלים אפקטיביים ביותר שיכולים לסייע רבות בשיווק וקידום העסק. אז אם אתם מנהלים אתר שנועד לקדם חברה שעוסקת בתחום של שירותים לפניכם שני כלים אינטרנטיים שכדאי לכם להכיר ולשקול להטמיע באתר החברה שלכם:

 

 Calendly – הכלי המושלם לתיאום פגישות במינימום זמן וכאב ראש

מכירים את זה שאתם מנסים לתאם פגישה עם הלקוח שלכם ואז מגלים שהלו״ז של שניכם מתנגש ותיאום הפגישה הופך למשימה מתישה?

הפיתרון לכך הוא להשתמש בכלי החינמי לתיאום פגישות Calendly. כלי זה מאפשר לכם לשלוח ללקוח לינק שמסונכרן עם היומן שלכם ולהציג בפניו את המועדים שבהם נוח לכם לקיים את הפגישה. הלקוח בוחר מבין האפשרויות את המועד הנוח לו ביותר, ולאחר מכן מועד הפגישה שנקבע מוצג לשניכם ביומנים.

Calendly מסתנכרן עם יומנים אחרים, כך שאם קבעתם פגישה ביומן אחר, הלקוח ידע מראש כי המועד הזה אינו זמין עבורו. בנוסף, תוכלו להגדיר בתוך קלנדלי אם תירצו לקבל ולשלוח ללקוח התראות על הפגישה באמצעות סמסים ומיילים יעודיים שהוגדרו מראש.

 

 SurveyMonkey – פלטפורמת ליצירת סקרים ושאלונים

 

אחד מהכלים המומלצים ביותר לבניית סקרים הוא SurveyMonkey. זוהי תוכנה בתשלום שמאפשרת לכם ליצור סקרים תוך שימוש במגוון תבניות עיצוב לבחירתכם. הכלי מציע 13 סוגי שאלות לסקרים מהם ניתן לבחור את סוג השאלות המתאים לכם ביותר, והוא כולל בין היתר אפשרויות לשאלות אמריקאיות, שאלות המבוססות על תמונות, שאלות המבוססות על דירוג ועוד.

הכלי מסייע לכם לבחור בשאלות הרלוונטיות ביותר למטרת הסקר, והוא מאפשר להסתיר שאלות מסוימות על סמך התשובות של הנשאל. לאחר מילוי הסקר, ניתן לשלוח למשיבים הפניות על בסיס התשובות שלהם.

SurveyMonkey אף מספק לכם דיווח מפורט של תוצאות הסקר הכולל ניתוח והשוואה בין התשובות של הנשאלים. כך תוכלו להפיק את המיטב מהסקר שלכם. באמצעות השימוש בכלי זה תוכלו תשפר את שירות הלקוחות, להכיר טוב יותר את העובדים בחברה שלכם, להתאים את התכנים באתר ועוד. למעבר לאתר של SurveyMonkey ליחצו כאן.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.