איך קידום אורגני מקצועי ישדרג את כמות המבקרים באתר שלנו?

זמן קריאה: 3 דקות
איך קידום אורגני מקצועי יכול לשדרג את כמות המבקרים באתר של העסק שלנו?

יחסי ציבור+לידים+תנועה לאתר+שיווק דיגיטלי+שיווק תוכן+רשתות חברתיות = SEO

קידום אורגני מקצועי או באנגלית- (SEO (Search engine optimization הינו תהליך ארוך ומייגע שבסופו ניתן יהיה להפוך את המותג שלך ממותג של עסק קטנטן שהתחיל במחשב הנייד שלך למותג בעל נוכחות ארצית ואף נוכחות גלובלית.

כן, זה מה שיפה בעידן האינטרנט לא צריך להיות בעל תאגיד שמגלגל עשרות מיליונים בשנה בכדי להיות מסוגלים לשלום על פרסום בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות או כל דרך אחרת שהייתה מקובלת בעבר.

בכדי להוביל את העסק שלכם למיקום מוביל בגוגל עליכם לבחור בחלק מאפיקי השיווק הדיגיטלי הרבים ולפעול בעקביות בכדי להשיג בידול מהעסקים המתחרים מולכם. בין הפעולות שניתן לבצע ניתן למנות- שיווק באמצעות סרטוני וידאו, שיווק באמצעות תמונות, מצגות אונליין ועוד.

בכדי להגדיל את הישגי הקידום של העסק יהיה עליכם להיעזר בחלק מהפלטפורמות החברתיות הרבות שקיימות בשוק (Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest ועוד).

דרך נוספת להגדיל את דריסת הרגל האינטרנטית שלכם יכולה להתבצע באמצעות שיווק מבוסס תוכן- למשל כתיבת בלוג על תחום ההתמחות שלכם אשר יעזור לכם למשוך גולשים לאתר.

ישנם מספר “טריקים” שיעזרו לכם לבצע קידום אורגני מקצועי

טריקים עבור קידום אורגני מקצועי

* הקמת פרופילים עסקיים רבים ברשתות החברתיות אשר מחזיקים בשם המותג

מומלץ לפתוח דף עסקי בכל הרשתות החברתיות הרלוונטיות לעסק ולצרף בהן את ה-URL של האתר, הסבר על העסק, הקטגוריה העסקית שלו, לוגו (עדיף לוגו עם שם) ומיקום העסק. הבחירה בסוג הפלטפורמה החברתית שבה נשווק את העסק היא בחירה חשובה ויש לזכור כי הפתיחה של הפרופיל בפלטפורמה מחייבת אותנו לתפעל את הפרופיל ולעדכן אותו על בסיס קבוע. הרשתות החברתיות הפופולאריות כיום הן Facebook, Twitter, Google Plus, Linkedin, Youtube, Pinterest ועוד.

בנוסף, מומלץ לצרף את הפרופיל העסקי שפתחנו לקבוצות הרלוונטיות ולפרסם פוסטים בהם מופיע לוגו החברה ושם החברה. הדעה הרווחת היא כי תמונות וסרטוני וידאו עדיפים על פני פוסטים כתובים ברשתות החברתיות משום שהם נתפסים כקלילים ואטרקטיביים יותר בעיני הגולשים וכתוצאה מכך יותר גולשים יתייחסו אליהם.

* שימוש במגוון רחב של פלטפורמות בכדי לקדם את העסק

הדעה הרווחת היא כי בגוגל אוהבים גיוון ולכן יש דירוג גבוה יותר לעסקים שמופיעים בצורות שונות ברשת. לכן, נרצה להשתמש באמצעים כמו- כתבות תוכן, תמונות, סרטוני וידאו, פודקאסט, מצגות, קבצי PDF וכד’. למשל, פתיחת ערוץ Youtube והעלאת סרטונים רלוונטים לתחום של העסק שלנו.

* בחירה בשם ייחודי לעסק ולאתר

חלק ניכר מבעלי העסקים “לא מבזבז” זמן בבחירת שם המותג ובוחר את השם כמעט באופן אקראי. מדובר בטעות משום שגוגל “אוהב” שמות ייחודיים של עסקים. שם עסק ייחודי ופופולארי יכול לשפר את דירוג האתר בגוגל ולהגדיל את כמות הגולשים שיגיעו אליו בכל יום.

* כתיבת בלוג עם תוכן ייחודי על בסיס קבוע

פרסום פוסט לפחות אחת לשבוע תוך דגש על תוכן חדש ומרענן שלא נכתב עוד כמוהו באתר. גוגל מוסיף על כך בדירוג העסק ובנוסף הדבר עוזר לנו להגיע לקהל היעד הרלוונטי לעסק. חשוב לשים לב כי תוכן הבלוג צריך להיות אינפורמטיבי ולא בעל אופי מכירתי.

* הקפדה על תקשורת וזמינות מול הלקוחות

חשוב לשמר ולשפר את האינטראקציה מול לקוחות באמצעות מתן מענה בפורום או באתרים הרלוונטיים לעסק שלנו. הרעיון הוא להפגין זמינות ולפתור בעיות לאנשים שצריכים עזרה בתחום ההתמחות של העסק. למשל, אם אני רופא שיניים ארצה לקחת חלק בפורומים או בקבוצות שעוסקות בתחום ההתמחות שלי ולפתור לאנשים את בעיותיהם אונליין.

כמובן שניתן להקים פלטפורמה מסוג זה בעצמי וכך לשפר בצורה משמעותית את מידת המעורבות הרגשית של הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים לעסק שלי.

* קידום אורגני מקצועי (SEO) לוקח זמן להשיג תוצאות

קיימת טענה בתחום קידום האתרים כי תחום ה-(PPC (Pay per click עדיף על תחום הקידום האורגני. אי אפשר להתכחש לעובדה שקמפיין ממומן שבוצע היטב יכול להניב לעסק תוצאות חיוביות במהירות שיא. הבעיה היא שקמפיין ממומן עשוי להיות מאוד יקר ועל כל לקוח שנשיג מהקמפיין נשלם בהרבה הקלקות שלא הניבו דבר.

בעיה נוספת של הקמפיין הממומן הוא שאין בו אלמנט של מיתוג לעסק אלא נטו פעולת מכירה מהירה ואגרסיבית שנועדה לתת מענה לצורך עכשווי שקיים אצל הלקוח.

סיכום – קידום אורגני מקצועי

הדעה הרווחת היא כי עבור תהליך של קידום אורגני מקצועי לוקח לפחות שלושה – שישה חודשים עד שהוא מתחיל להניב תוצאות ולכן כדאי לקחת בחשבון שמדובר בריצה למרחקים ארוכים. למרות זאת, באמצעות ה-Google Analytics ניתן לדעת כבר אחרי חודשיים שלושה האם הקידום האורגני עובד או לא. חשוב לציין כי הגוגל אנליטיקס הינו כלי חינמי, סופר אינפורמטיבי ופשוט לשימוש אשר כל בעל אתר עם חשבון Gmail יכול להתקין על אתר האינטרנט שלו.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.