גוגל פרטנרס – איך להפיק את המקסימום מתכנית השותפים של גוגל?

זמן קריאה: 3 דקות
google partners

מעוניינים לפרסם בגוגל, תנועת גולשים גבוהה יותר לאתר והגדלת כמות הלידים והלקוחות הפוטנציאליים? חברות רבות לא מצליחות להשיג תוצאות איכותיות מפרסום בגוגל באמצעות ניהול קמפיינים באופן עצמאי או באמצעות חברת דיגיטל חיצונית. אחת הסיבות לכשלון היא עבודה מול החברות הלא נכונות. במאמר שהכנו  כל מה שחשוב לדעת על תכנית השותפים של גוגל והיתרונות הקיימים באמצעות עבודה עם “גוגל פרטנרס”.

 

חברות שיווק דיגיטלי אשר נימנות עם Google Partners (“גוגל פרטנרס”) עוברות הכשרה מטעם גוגל ומקבלות תו איכות מגוגל. בהתאם לכך, אם תיבחרו לעבוד מול חברה כזאת רוב הסיכויים שתיפגשו בעובדים מקצועיים, המעודכנים בעולם הדיגיטלי ויש להם ניסיון המוכח בשטח עם הצלחה בגוגל אדס.

כדי להירשם כשותף רישמי “השותפים של גוגל” נדרשים ומחויבים לסטנדרטים גבוהים מטעם גוגל. אז איך הפכנו לשותף של גוגל ובמה זה כרוך? אילו סוגי הסמכות קיימים ומה ההבדל ביניהם? ומה הם היתרונות של עבודה עם שותפי גוגל? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

מה זה גוגל פרטנרס?

גוגל פרטנרס היא תוכנית שותפי הפרסום של גוגל. גוגל עובדת עם משווקים בעלי ניסיון וידע בכל הקשור לניהול ופרסום בגוגל. המשווקים צריכים לעמוד בקריטריונים שונים של גוגל כדי להיות חלק מתוכנית זו. המפרסמים המורשים של גוגל ממותגים כמפרסמים מקצועיים. עליהם להפגין ידע רלוונטי בכל הקשור להקמת קמפיינים פרסומיים של גוגל. הבהרה – לא מדובר כאן בעובדי גוגל, אלא בחברות חיצוניות שקיבלו הכשרה מטעם גוגל ועמדו בדרישות שלה.

 

אילו סוגי הסמכות ישנן לסוכנויות שלוקחות חלק בתכנית גוגל פרטנרס ?

סוגי ההסמכות שקיימות לניהול קמפיינים בגוגל (וידאו – יוטיוב, טקסט – מודעות במנוע החיפוש, רשת המדיה – באנרים באתרי תוכן וכו’).

 

למה כדאי לעבוד מול שותף רשמי של גוגל?

עבודה עם מומחי פרסום מטעם גוגל

חברות רבות בארץ ובעולם משקיעות בפרסום בגוגל סכומי עתק, חברות אלה רוצות לעבוד עם החברות שיביאו לתוצאות הטובות ביותר, כך שהכסף שישקיעו בפרסום יביא לכמות גדולה יותר של לידים ותנועה לאתר. עבודה עם שותפים שקיבלו הכשרה מגוגל תביא לתוצאות הטובות ביותר. מפרסמים אלו יודעים ומכירים היטב את פלטפורמת הפרסום של גוגל. הם מכירים את הפלטפורמה על בוריה ועברו הסמכות מתאימות מטעם גוגל.

 

שותפי הפרסום של גוגל מעודכנים במידע העדכני ביותר

העולם הדיגיטלי משתנה ללא הרף. בשל כך, חשוב מאוד לעקוב אחר השינויים בתחום על מנת למקסם את השיווק הדיגיטלי. שיטת העבודה ואופן הפרסום עשוי להשתנות מעת לעת, כך שאם רוצים להשיג תוצאות שיווק טובות יותר, הכרחי להתעדכן בשינויים הנעשים.

גוגל מחייבת את השותפים שלה לעקוב אחר השינויים ולפעול על פיהם בעקביות. החברות שעובדות עם גוגל נדרשות לעבור מבחני הסמכה חוזרים על בסיס שנתי, זאת על מנת להבטיח שהן מעודכנות בשינויים של גוגל באופן קבוע.

 

ניסיון מוכח בשטח

לחברות העובדות עם גוגל יש ניסיון מוכח בשטח בפרסום בגוגל. חברות הפרסום הדיגיטלי שמוסמכות על ידי גוגל מתומרצות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של גוגל בכדי לשמור את תו האיכות של תכנית הפרטנרים של גוגל. חברות אלה נדרשות לתרגל את העקרונות שגוגל מנחה למפרסמים שרוצים לפרסם כדי לפרסם בצורה אפקטיבית, כך שהידע המקצועי אינו רק תיאורטי, אלא גם מעשי.

 

איך הפכנו לשותף רשמי של גוגל?

הדרישות של תכנית השותפים של גוגל “גוגל פרטנרס” נבדקות על ידי החברה בסיס יומי. ישנן שלוש דרישות מרכזיות שיש לעמוד בהן על מנת להפוך לשותף רישמי של גוגל. יש להחזיק בהסמכות רלוונטיות מטעם גוגל, לעמוד בדרישות ההוצאות של גוגל ובביצועי הקמפיינים.

גוגל פרטנרס התו הרישמי
גוגל פרטנרס התו הרישמי – לפני שבוחרים בחברה יש לוודא שבוחרים בחברה המוסמכת לעשות קמפיינים בגוגל אדס

 

 

להלן פירוט על הדרישות של גוגל פרטנרס:

 

הסמכות רלוונטיות

חשבון הפרסום של השותפים של גוגל להיות עם מינימום של 50% חשבונות אסטרטגיים (חשבונות מטעם הסוכנות) מאושרים בגוגל אדס. לחשבונות צריכה להיות הסמכה רלוונטית אחת לפחות בתחום ההתמחות של הסוכנות (לדוגמא, חיפוש, דיספליי, שופינג, וידאו וכד’).

 

דרישות ההוצאות של סוכנויות בתכנית גוגל פרטנרס 

השותף מחויב להשקיע במהלך 90 יום לפחות 10,000$ דולר תקציבי פרסום בפלטפורמת הפרסום של גוגל אדס.

גוגל פרטנרס
גוגל פרטנרס – יש לעמוד בדרישות ההוצאות של גוגל כדי להישאר זכאי לתו של הסוכנויות.

ביצועים

דרישת הביצועים של גוגל נועדה על מנת שהשותפים שלה יניבו את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות. חשבון ניהול הקמפיינים בגוגל שמוגדר כחשבון פעיל בתכנית השותפים צריך להיות עם אופטימיזציה מינימלית של 70%. עמידה בדרישה זו של גוגל מאפשרת ללקוחות להיות בטוחים כי החשבונים מנוהלים על בסיס קבוע ולא בשיטת “שגר ושכח” וכי הפרטנרים של גוגל מציעים שירות ברמה גבוהה ומספקת בכדי להשיג את הביצועים העסקיים הנידרשים.


חיפשת שותף רישמי שרשום בתכנית גוגל פרטנרס ?

הגעת למקום הנכון!

אנחנו מוגדרים כשותף רישמי ופעיל בתכנית של גוגל פרטנרס מציעים שירותי פרסום בגוגל תוך עמידה בכל הקריטריונים החשובים ביותר שתכנית השותפים של גוגל שמה עליהם דגש.

נשמח לעמוד לרשותך באמצעות ייעוץ חד פעמי לחשבון גוגל אדס או ליווי קבוע של הקמפיינים הפעילים בגוגל אדס.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.