איך האתר שלי ביחס לאתרים של המתחרים שלי?

זמן קריאה: 3 דקות
איך האתר אינטרנט של העסק שלי ביחס לאתרים של מתחרים שלי?

ניתוח אתרי אינטרנט הינו אחד התחומים שחברות מכל הגדלים בוחרות להשקיע את מיטב כספן. ניתוח אתרי אינטרנט הינו פעולה כה חשובה שכדי להצליח לקדם את האתר בצורה יעילה כמעט אי אפשר להתעלם מביצועי המתחרים שלכם. החלק היפה בתחום של ניתוח אתרי אינטרנט הוא שיש הרבה חברות שמציעות גרסאות חינמיות עבור ניתוח אתרים וכבר בשימוש בגרסה החינמית תוכלו להפיק מידע רבה בנוגע לסביבה התחרותית שלכם.

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה סימן שאתם מודעים לכך שיש סיכוי שהאתרים של המתחרים שלכם יותר טובים מהאתר שלכם. בכדי לקבל תמונת מצב על מצבכם לעומת המתחרים שלכם הצעד הראשון שתעשו יהיה להבין מה קורה באתר שלכם.

לאחר מכן, אם תצליחו להבין מה קורה באתרים המתחרים שלכם תמיד תוכלו לחשוב מבחינה אסטרטגית מה כדאי לשפר ואיך תוכלו לעקוף אותם.

כיום ניתן להצביע על מספר תחומים שהאינפורמציה לגבי הביצועים שלכם ביחס למתחרים שלכם בהם תוכל לאפשר לכם לשפר את האתר ולהפוך אותו לאתר איכותי יותר.

ניתוח אתרי אינטרנט

 

למזלכם, שוק תוכנות השיווק האינטרנטי נמצא בצמיחה מתמדת וכיום יש תוכנות מעולות שעוזרות לנו המשווקים ובעלי העסקים להבין במהירות איפה האתר שלנו עומד ביחס למתחרים. אם תשתמשו בתוכנות אלה לא תצטרכו לנחש או להשתמש באינטואיציה בכדי לקבל דו”ח מצב על איך האתר שלכם עומד ביחס למתחרים.

התוכנה הראשונה שאליה נתייחס היא Hubspot, תוכנה זאת כבשה את עולם ה-Inbound Marketing ונרכשה על ידי גוגל שהבינה את הפוטנציאל האדיר הקיים בה.

מה זה Hubspot? ואיך התוכנה הזאת עוזרת לנו? תוכלו לגלות בסרטון הבא:

במאמר היום נכיר לכם שניים מהכלים שתוכנות המובילות בתחום זה מציעות:

ניתוח אתרי אינטרנט עם Marketing Grader מבית היוצר של Hubspot

Hubspot שנחשבת לאחת מתוכנות השיווק האינטרנטי הטובות בעולם מציעה את הכלי Marketing Grader. כדי לבחון במהירות מה עובד ומה לא עובד באתר שלכם ושל המתחרים שלכם. כלי זה הינו כלי ניתוח חינמי וכל שתידרשו בכדי להפעילו יהיה להכניס את כתובת האימייל שלכם, וכתובת האתר שלכם בכדי לקבל תוצאות.

באמצעות כלי זה תוכלו להבין איך משפיעים מאמצי השיווק שלכם על האתר. למשל, האם האתר שלכם מאובטח? האם האתר שלכם מותאם לגלישה מהסמארטפון? איך האופטימיזציה של האתר שלכם? וכד’.

בסיכומו של הדו”ח שתקבלו תוכלו לראות מהם בדיוק התחומים שאתם צריכים לשפר באתר. לאחר שביצעתם את ההערכה הראשונית תוכלו לצאת לדרך ולהתחיל לשדרג את מה שטעון שיפור.

ניתוח אתרי אינטרנט עם SimilarWeb , בסרטון הבא תוכלו להבין למה:

ניתוח אתרי אינטרנט באמצעות Similar web

המצאה כחול לבן, למעבר לאתר של Similar Web לחצו כאן. אתר זה נחשב לאחד הכלים השימושיים ביותר לצרכי אומדנים והשוואות בין אתרים מתחרים. באמצעות כלי זה תוכלו לראות מה הדירוג הגלובלי של האתר שלכם ומה הדירוג של האתר שלכם בקטגוריה שאליו הוא משתייך.

ל-Similar web יש גם גרסה חינמית וידידותית למשתמש. תוכלו להשוות באמצעותה בין האתר שלכם לארבעה אתרים שונים המתחרים בו. באמצעות ההשוואה תוכלו להבין את היקף התנועה שמגיעה לאתר ואת המקורות השונים שמהם מגיעים הלקוחות לאתר.

לאחר שתנתחו את הנתונים תוכלו להבין מה מבדיל ביניכם לבין המתחרים שלכם והאם יש סיכוי ואפשרות שתשנו את המצב הנוכחי שלכם בשוק כדי לעקוף את המתחרים שלכם.

לסיכום, במאמר זה עשינו היכרות בסיסית וראשונית עם שניים מהכלים המובילים שקיימים היום בשוק תוכנות השיווק שמתמחות בעיבוד נתוני אתרים. מעבר לשני הכלים שהוזכרו כאן יש עוד מספר בלתי מבוטל של כלים שאם תדעו להשתמש בהם נכון תוכלו ליצור יתרון תחרותי ביחס למתחרים שלכם שלא מכירים את האלטרנטיבות האלה. לצד הכלים לניתוח מתחרים שקיימים באינטרנט חשוב גם לעשות שימוש בכלי ניתוח “מהעולם הישן” כמו למשל ניתוח SWOT, זאת בכדי שתוכלו להבין את הנעשה בסביבה התחרותית שלכם מעבר לגבולות האינטרנט.

בסופו של יום, כדי שהאתר שלכם באמת יהיה בטופ של הקטגוריה שלו לא תוכלו להזניח אף אחד מהדברים הבסיסיים ביותר כמו- תכנים אטרקטיביים, עיצוב עדכני, אבטחת אתר ברמה גבוהה ושימוש אפקטיבי ברשתות החברתיות.

לכן, בגלל ששדרוג אתר זאת עבודת נמלים אנו מציעים לעבוד בצורה עקבית ולשדרג את האתר שלב אחרי שלב בהתאם לעצות שתקבלו מהכלים המקצועיים שלכם ובהתאם להתנהגות המתחרים. כחלק בלתי נפרד מתהליך העבודה מולנו אנחנו עושים שימוש קבוע בכלי ניתוח מסוג הכלים שהוזכרו במאמר זה.

נשמח לסייע לכם לנתח את הסביבה התחרותית שבה אתם נמצאים…

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.