עקרונות בשיווק ממומן ברשתות חברתיות

עקרונות בשיווק ממומן ברשתות חברתיות

עד לפני עידן השיווק הממומן ברשתות החברתיות זה היה נשמע דמיוני לגמרי, היום זה כבר ברור לכולם שבאמצעות קידום ממומן ברשתות החברתיות ניתן להגיע בצורה ממוקדת לכמות אנשים גדולה בהרבה מהכמות שהיינו יכולים להגיע באמצעות אמצעי השיווק המסורתיים וכל זאת בעלות נמוכה בהרבה. אנחנו ב-Rosh Digital מתייחסים לשיווק הדיגיטלי כאוסף של פעולות שונות בפלטפורמות שונות שנועדו לשמש לאותה מטרה – הגדלת החשיפה לעסק בכדי להגדיל את כמות הלקוחות והמכירות של העסק.

לכן, הגענו למסקנה כי אסטרטגית הקידום האורגני של אתר העסק והרשתות החברתיות חייבת להשתלב עם פרסום ממומן ברשתות החברתיות. באמצעות המודעות הממומנות תוכלו לקשר את הלקוחות שלכם לאתר החברה, תוכלו לעשות רימרקטינג (שיווק מחדש) ללקוחות שכבר ביקרו בעבר באתר ועוד. המודעות הממומנות הן אפשרות מצוינת לעסקים מתחומים שונים שמחפשים לפרסם עבור מטרות שונות.

אז למה כדאי להשתמש במודעות ממומנות?

* המודעות נחשבות לאפיק פרסום זול משמעותית מפרסום ממומן באפיקים מקבילים אונליין (למשל- פרסום בגוגל).
* הגדלת התנועה לאתר החברה.
* סיכויי המרה גבוהים יותר ללקוחות שהקליקו על המודעה והגיעו לאתר החברה מתוך עניין בעסק.
* ניתן לנתח פרמטרים מדידים אודות התנהגות האנשים שנחשפו למודעה ולהפיק מסקנות להמשך.
* הגעה באופן ממוקד לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם באמצעות פילוח דמוגרפי.
* רימרקטינג ללקוחות שכבר גילו עניין במותג שלכם.

פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם היא המקום בו ניתנת לנו המשווקים ההזדמנות להגיע לקהל הרחב ביותר של גולשים בצורה ממוקדת ובזמן מהיר. רק בישראל יש למעלה מ-4.5 מליון משתמשים בפייסבוק על בסיס קבוע. השימוש בפייסבוק מאפשר לעסק שלכם להגיע לקהלים חדשים ולקהלים הקיימים שלכם בכדי לחשוף אותם למוצרים ולשירותים שאתם רוצים לקדם.

הגדולה של פייסבוק ככלי למשווקים היא בכך שהפלטפורמה מאפשרת לפלח התנהגויות ייחודיות (למשל- כל האנשים שחברים בקבוצות ריצה בעמק יזרעאל) ביחד עם השילוב של פילוח משתנים דמוגרפיים (למשל- נשים בגילאי 25-35). אלמנט נוסף בשיווק בפייסבוק הוא הרימרקטינג. בפייסבוק נוכל לעשות רימרקטינג לכל האנשים שכבר ביקרו באתר שלנו. באמצעות פעולה זאת אנו מגדילים את הסיכוי שהמבקרים החוזרים יהפכו ללקוחות אמיתיים.

פרסום בלינקדין

מה שיפה בלינקדין הוא שמדובר ברשת חברתית שבנויה עבור הקהילה העסקית. לכן, בניגוד לפייסבוק שבה נמצאים חברים רבים אשר לא ממש מתעניינים בעסקים, בלינקדאין המציאות היא כזאת שכל מי שנמצא ברשת עושה זאת מתוך אינטרס אישי ומקצועי לפיתוח עצמי או פיתוח עסקי. האנשים שנמצאים בלינקדאין מעדכנים לעיתים תכופות את הפרופיל העסקי שלהם ודואגים לכתוב את התכונות והמיומנויות הבולטות שלהם, הם מתחברים עם לקוחות, מחפשים עבודות ועובדים וכותבים המלצות על עובדים שלהם.

כל מאפייני ההתנהגות הללו הופכים את לינקדאין לפלטפורמת שיווק ממומן בעלת פוטנציאל כל כך גדול. באמצעות השיווק בלינקדאין תוכלו לפרסם עבור האנשים הנכונים, בזמן הנכון בדיוק כשהם פתוחים לקבל הצעות עסקיות. הסיבה לכך היא פשוטה, ללינקדין לא נכנסים לכיף אלא כשרוצים להתפתח מבחינה עסקית.

המודעות בלינקדאין מאפשרות לנו לפלח את קהל היעד שלנו בצורה כל כך מדוייקת אפילו יותר מהפילוח הקיים במודעות של פייסבוק. בלינקדאין תוכלו להגיע באופן ממוקד לאנשים המחזיקים במשרות ספציפיות שאליהן תרצו להגיע. תוכלו לכוון את המודעה לפי רמת הנסיון של האנשים שאליהם המודעה פונה, סוג החברות, כישורים, חברות בקבוצות שונות בלינקדאין ועוד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

סגירת תפריט