איך האתר אינטרנט של העסק שלי ביחס לאתרים של מתחרים שלי?

איך האתר אינטרנט של העסק שלי ביחס לאתרים של מתחרים שלי?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה סימן שאתם מודעים לכך שיש סיכוי שהאתרים של המתחרים שלכם יותר טובים מהאתר שלכם. בכדי לקבל תמונת מצב על מצבכם לעומת המתחרים שלכם הצעד הראשון שתעשו יהיה להבין מה קורה באתר שלכם.

לאחר מכן, אם תצליחו להבין מה קורה באתרים המתחרים שלכם תמיד תוכלו לחשוב מבחינה אסטרטגית מה כדאי לשפר ואיך תוכלו לעקוף אותם.

כיום ניתן להצביע על מספר תחומים שהאינפורמציה לגבי הביצועים שלכם ביחס למתחרים שלכם בהם תוכל לאפשר לכם לשפר את האתר ולהפוך אותו לאתר איכותי יותר.

למזלכם, שוק תוכנות השיווק האינטרנטי נמצא בצמיחה מתמדת וכיום יש תוכנות מעולות שעוזרות לנו המשווקים ובעלי העסקים להבין במהירות איפה האתר שלנו עומד ביחס למתחרים. אם תשתמשו בתוכנות אלה לא תצטרכו לנחש או להשתמש באינטואיציה בכדי לקבל דו"ח מצב על איך האתר שלכם עומד ביחס למתחרים.

התוכנה הראשונה שאליה נתייחס היא Hubspot, תוכנה זאת כבשה את עולם ה-Inbound Marketing ונרכשה על ידי גוגל שהבינה את הפוטנציאל האדיר הקיים בה.

רוצים לדעת מה זה Hubspot? ואיך התוכנה הזאת עוזרת לנו? תוכלו לגלות בסרטון הבא:

במאמר היום נכיר לכם שניים מהכלים שתוכנות המובילות בתחום זה מציעות:

  1. Marketing Grader מבית היוצר של Hubspot

Hubspot שנחשבת לאחת מתוכנות השיווק האינטרנטי הטובות בעולם מציעה את הכלי Marketing Grader. כדי לבחון במהירות מה עובד ומה לא עובד באתר שלכם ושל המתחרים שלכם. כלי זה הינו כלי חינמי וכל שתידרשו בכדי להפעילו יהיה להכניס את כתובת האימייל שלכם, וכתובת האתר שלכם בכדי לקבל תוצאות.

באמצעות כלי זה תוכלו להבין איך משפיעים מאמצי השיווק שלכם על האתר. למשל, האם האתר שלכם מאובטח? האם האתר שלכם מותאם לגלישה מהסמארטפון? איך האופטימיזציה של האתר שלכם? וכד'.

בסיכומו של הדו"ח שתקבלו תוכלו לראות מהם בדיוק התחומים שאתם צריכים לשפר באתר. לאחר שביצעתם את ההערכה הראשונית תוכלו לצאת לדרך ולהתחיל לשדרג את מה שטעון שיפור.

התוכנה הבאה שאליה נתייחס היא Similar web, בסרטון הבא תוכלו להבין למה כדאי להשתמש ב-Similar web:

  1. Similar web

המצאה כחול לבן, למעבר לאתר של Similar Web לחצו כאן. אתר זה נחשב לאחד הכלים השימושיים ביותר לצרכי אומדנים והשוואות בין אתרים מתחרים. באמצעות כלי זה תוכלו לראות מה הדירוג הגלובלי של האתר שלכם ומה הדירוג של האתר שלכם בקטגוריה שאליו הוא משתייך.

ל-Similar web יש גם גרסה חינמית וידידותית למשתמש. תוכלו להשוות באמצעותה בין האתר שלכם לארבעה אתרים שונים המתחרים בו. באמצעות ההשוואה תוכלו להבין את היקף התנועה שמגיעה לאתר ואת המקורות השונים שמהם מגיעים הלקוחות לאתר.

לאחר שתנתחו את הנתונים תוכלו להבין מה מבדיל ביניכם לבין המתחרים שלכם והאם יש סיכוי ואפשרות שתשנו את המצב הנוכחי שלכם בשוק כדי לעקוף את המתחרים שלכם.

לסיכום, במאמר זה עשינו היכרות בסיסית וראשונית עם שניים מהכלים המובילים שקיימים היום בשוק תוכנות השיווק שמתמחות בעיבוד נתוני אתרים. מעבר לשני הכלים שהוזכרו כאן יש עוד מספר בלתי מבוטל של כלים שאם תדעו להשתמש בהם נכון תוכלו ליצור יתרון תחרותי ביחס למתחרים שלכם שלא מכירים את האלטרנטיבות האלה.

בסופו של יום, כדי שהאתר שלכם באמת יהיה בטופ של הקטגוריה שלו לא תוכלו להזניח אף אחד מהדברים הבסיסיים ביותר כמו- תכנים אטרקטיביים, עיצוב עדכני, אבטחת אתר ברמה גבוהה ואינטגרציה מול הרשתות החברתיות.

לכן, בגלל ששדרוג אתר זאת עבודת נמלים אנו מציעים לעבוד בצורה עקבית ולשדרג את האתר שלב אחרי שלב בהתאם לעצות שתקבלו מהכלים המקצועיים שלכם ובהתאם להתנהגות המתחרים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

סגירת תפריט