איך תוכלו לשדרג את האתר אינטרנט הישן של העסק שלכם?

איך תוכלו לשדרג את האתר אינטרנט הישן של העסק שלכם?

מכירים את התקופות האלה בחיים שאתם מגיעים הביתה, מסתכלים ימינה ושמאלה ומתחיל ליפול לכם האסימון שאין מה לעשות- הבית שלכם חייב לעבור שינוי. מכאן המחשבות מתחילות לקחת אתכם במקרה הטוב למקום של החלפת כמה רהיטים, במקרה הפחות טוב לשיפוץ הבית ובמקרה הכי רדיקלי למעבר לבית אחר או הריסתו ובנייתו מחדש.

אז מסתבר שבכל הנוגע לאתרי האינטרנט הישנים של העסקים שלנו קיימת תופעה דומה. לפעמים אנחנו והלקוחות שלנו נכנסים אליהם ופשוט כבר לא יכולים לראות אותם.

מכאן נשאלת השאלה- מה הלאה?.

במקרה הטוב, כמה שדרוגים קטנים והאתר שלכם יחזור לדרך המלך. במקרה הפחות טוב, יהיה צורך בשינויים דרמטיים באתר כדי להביא אותו למצב שבו יראה לפחות כמו האתרים המתחרים, ובמקרה הרע- לא תהיה ברירה אלא לסגור אותו לגמרי ולבנות אתר חדש מאפס.

איך שלא נסתכל על זה היום הכול משתנה במהירות ובמיוחד דברים הקשורים לעולם הטכנולוגי. עבור בעלי עסקים ומשווקים חייבת להיות ערנות מתמדת לגבי רמת האתר מבחינת אבטחה, תכנים חדשים ועיצוב עדכני.

במאמר הזה נסביר לכם איך תוכלו באמצעות כמה מהלכים בסיסיים לשדרג את אתר האינטרנט העסקי שלכם.

עדכון נושא אתר האינטרנט, הצבעים והתמונות

נכון, כשסיימתם לבנות את האתר כנראה שהוא ענה על כל הדרישות שלכם והייתם מאוד מרוצים מהתוצאה ולכן גם לא נגעתם בו ב-5,10,20 שנה האחרונות. עכשיו הגיע הזמן לשדרג אותו- החלפת התמונות, שינוי הצבעים ועדכון הנושא של האתר יכולים להפיח חיים באתר המיושן שלכם.

אחד הספרים המפורסמים והמצליחים ביותר בעולם השיווק הוא ספרו של מלקולם גולדוול- "נקודת המפנה- חשיבותם הגדולה של הדברים הקטנים". בספר זה הוא מתאר עשרות מקרים בהם שינויים קטנים בתחומים מגוונים השיגו השפעה עצומה.

לסרטון קצר על הספר "נקודת המפנה – חשיבותם הגדולה של הדברים הקטנים":

לכן, אל תמעיטו בחשיבותם של שינויים קטנים כמו עיצוב מחדש של דף הבית, שינוי העיצוב של טופס יצירת הקשר ודברים נוספים באתר שלכאורה נראים חסרי חשיבות אך לאחר שינוי מינורי יכולים להשפיע רבות על אופן ההתנהלות באתר.

יצירת תכנים חדשים וסרטוני וידאו חדשים

אחד הדברים שמנהלי עסקים צריכים להבין הוא שרענון האתר והתכנים שנמצאים בו אחד הדברים הבסיסיים והחשובים ביותר שהם צריכים לבצע על בסיס קבוע. שיווק וקידום אתר שעובד בצורה נכונה יפעל ככה שהעסק שלכם יצליח להיכנס לתודעת הלקוח עוד לפני שהלקוח צריך ומחפש שירותים מהסוג שאתם מציעים.

הדרך הנכונה לעשות זאת היא לייצר כתבות וסרטונים מעניינים בנוגע לנושאים חמים מתחום העיסוק של העסק שלכם. התכנים שתעלו צריכים לעסוק בהסברים ומענה לשאלות וסוגיות נפוצות שקיימות בתעשייה שאליה אתם מכוונים.

אם תצליחו להיתפס כספקי אינפורמציה אמינים ומקצועיים תוכלו לגרום לעסק שלכם להיות ממותג כעסק המתאים לענות על צרכי הלקוחות.

אם תפעלו בצורה עקבית ותעלו תכנים חדשים תוכלו לתרום רבות גם לקידום האורגני של האתר. ככל שיהיו לכם יותר דפים באתר ככה תוכלו להכניס יותר מילות וביטויי מפתח באופן טבעי בתכנים שלכם. בנוסף, אם תבנו את האתר בצורה חכמה תוכלו להימנע מכפילויות ותייצרו תכנים שונים שיקדמו מילות מפתח שונות שמקדמות מטרות שיווקיות שונות.

מהירות טעינת הדפים באתר

אחד הדברים שהכי מעצבנים לקוחות שגולשים באתרי אינטרנט הוא שהם נאלצים לחכות יותר מדי זמן עד שדף מסוים ייטען. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה גוברת בהיקף הגלישה באינטרנט מסמארטפונים, אנשים מגיעים לתכנים שלכם באמצעות מכשירים שונים ולא רק באמצעות מחשבים שולחניים כפי שהיה בעבר.

כשאותם אנשים יושבים בבית קפה או צופים בטלוויזיה ותוך כדי מנסים לגלוש באמצעות הלפטופ הם מצפים לתוצאות מהירות עבור התכנים שבהם הם מתעניינים.

כשהאתר עולה באיטיות התוצאה הנגררת היא עלייה באחוזי הנטישה מהאתר. חוויה של טעינה איטית של אתר היא חוויה מעצבנת ולפעמים פשוט אין לנו זמן או כוח לחכות. מחקרים שבוצעו בנושאי נטישת אינטרנט העלו כי עיכוב "מינורי" של 2 שניות בלבד עשוי לגרור עלייה באחוזי הנטישה בגובה של למעלה מ-80%!

אז מה עושים מכאן? אומרים תודה לגוגל שמאפשרת לנו גישה בחינם לבדיקת המהירות והאופטימיזציה באתר הזה.  לאחר שתזינו את כתובת האתר שלכם תוכלו גם לקבל עצות לשיפור המצב הקיים בכדי לסייע לכם לשפר את זמן טעינת הדפים במחשב ובסמארטפון.

לסיכום, הרשימה הנ"ל היא רק רשימה חלקית של רעיונות על קצה המזלג שעסקים יכולים לעשות כדי לשפר את האתר שלהם. זכרו תמיד כי שינויים קטנים באתר שיש בו תנועה גדולה של הרבה מבקרים עשויים להוביל להגדלה משמעותית בהיקף המכירות וההכנסה של העסק.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

סגירת תפריט