איך תוכלו לדעת באיזה אתרי אינטרנט יש קישורים לאתר שלכם?

איך תוכלו לדעת באיזה אתרי אינטרנט יש קישורים לאתר שלכם?

כל מי שנמצא בתחום קידום האתרים מודע לכך שבניית מערך קישורים איכותי מאתרים אחרים הוא כלי הכרחי לצורך קידום האתר שאותו אנו רוצים לקדם. אבל איך נוכל לדעת מאיפה בדיוק מגיעים הקישורים והמבקרים שמגיעים לאתר שלנו?

בדיוק בשביל זה הכנו את המאמר הנוכחי בו נסביר איך תוכלו לנתח את מקורות הקישורים שמגיעים אל האתר שלכם בכדי להבין את מצבכם. אנחנו מאמינים במהלכי שיווק שניתן למדוד אותם על בסיס קבוע ולכן אם תרצו לבצע את תהליך הקידום בצורה מקצועית תהיו חייבים לבצע בדק בית בכדי לראות האם הפעולות שאתם מבצעים מוכיחות את עצמן.

חשוב לציין כי קיימות בשוק מספר תוכנות שונות לבדיקת קישורים כמו- Majestic.com, Aherf.com ועוד אחרות אך במאמר זה נציג את התוכנה שבה אנו ממליצים להתמקד והיא Google search console.

 

Google search console

כלי זה יאפשר לכם לקבל רשימה מפורטת של אתרים שמקשרים אל האתר שלכם. ה"חסרון" הוא שכלי זה מאפשר לכם לבצע מעקב רק אחרי האתרים שנמצאים בשליטתכם (בניגוד לכלים הנזכרים לעיל). אנו ממליצים לכם לבצע בקרה חודשית בכדי לדעת איפה העסק שלכם עומד מבחינת היקף ורמת הקישורים שמפנים אליו.

אם תהפכו את הבקרה על מערך הקישורים של האתר שלכם לחלק משגרת קידום האתר תוכלו להשיג תוצאות אפקטיביות בהרבה מאשר התמקדות מוחלטת רק בכתיבת תכנים ורשתות חברתיות. גם אם הקידום לא נמצא תחת אחריותכם הישירה ובפועל אתם מוציאים את פעולות הקידום לחברה חיצונית זכרו כי זכותכם וחובתכם לדרוש דו"ח המפרט את מצב הקישורים על בסיס חודשי.

לסיכום, זכרו כי למרות שמערך הקישורים הינו כלי חשוב ומשמעותי לקידום האתר אין צורך להשקיע בו את כל זמנכם ולבזבז שעות על ניתוחים מייגעים של קישורים המגיעים אליכם לעומת המתחרים.

הדבר הנכון מבחינתכם יהיה ליצור תכנים מעניינים לאתר ו"על הדרך" להגדיל את מערך הקישורים שמגיעים לאתר. בנוסף, לא כמות המבקרים באתר, לא כמות התכנים באתר ולא כמות הקישורים שמגיעים לאתר הם מה שחשוב באמת. מה שחשוב באמת הוא בכמה כמות ההכנסות של החברה גדלה בעקבות קיומו של האתר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

סגירת תפריט