שיוווק דיגיטלי לחברות הנדסה
פתרונות מתקדמים שיסייעו לכם לצמוח

החברה שלך זקוקה לשיווק דיגיטלי על מנת לצמוח

קידום אורגני

להופיע בגוגל כשהקהל שלכם מחפש שירותי הנדסה. לבנות נכס אינטרנטי לטווח ארוך.

קידום ברשתות החברתיות

להופיע ברשתות החברתיות הרלוונטיות ולצבור מוניטין של מומחים בתחום.

קידום ממומן בגוגל

להופיע בגוגל בפרסום ממוקד תוך זמן קצר לחיפושים הרלוונטיים ביותר. הפרסום המהיר והאפקטיבי ביותר.

שיווק בדואר אלקטרוני

לפנות לקהל ממוקד עם מסרים שיתנו ערך וסייעו לסגור עסקאות בעתיד



המאפיינים המרכזיים של חברות ההנדסה בישראל והשפעתם על הקידום באינטרנט

תחרות מעטה יחסית

תחום ההנדסה בישראל אינו תחרותי לעומת ענפים אחרים כמו עריכת דין. ישנן מעט יחסית חברות הנדסה בארץ, והדבר מהווה יתרון עצום בקידום אתרים. ניתן בקלות רבה יותר לקדם את חברות ההנדסה במנוע החיפוש, וכך להגיע לעמודים הראשונים בגוגל.

עסקאות בסכומים גבוהים

כאשר חברות הנדסה סוגרות עסקאות עם לקוחות ותיקים או חדשים, מדובר על עסקאות בסכומים גבוהים שיכולים להגיע למיליוני שקלים. שיווק דיגיטלי המתבצע בצורה נכונה מסייע להגדיל את כמות העסקאות ואת קהל הלקוחות, וכך חברות ההנדסה יכולות ליהנות מהחזר השקעה גבוה במיוחד.

לוקח זמן לסגור עסקאות

ניהול המשא ומתן סביב עסקאות עלול להימשך זמן רב. זהו דווקא יתרון בתחום השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים. קידום ממומן הוא תהליך ארוך ומתמשך המצריך סבלנות רבה, ולכן עד שהמתחרים יסגרו עסקאות ניתן בינתיים לקדם את האתר שלכם ולהגיע למיקומים הראשונים בגוגל. כך, רגע לפני החתימה עם החברה המתחרה, גדל הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים יבחינו בכם במנוע החיפוש ויסגרו את העסקה איתכם ולא עם המתחרים.


מהם האפיקים המומלצים לפרסום באינטרנט עבור חברות הנדסה בישראל?

 

קידום ממומן בגוגל

אחת משיטות השיווק הדיגיטלי הנפוצות היא קידום ממומן בגוגל. מדובר על פרסום מודעות בתשלום המופיעות בדפים הראשונים של מנוע החיפוש, זאת בהתאם למילות המפתח אותן מקלידים הגולשים. קידום ממומן בגוגל מאפשר להשיג לידים של לקוחות פוטנציאליים במהירות רבה.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני המכונה בשפה המקצועית SEO (Search Engine Optimisation) הוא תהליך שבו מבצעים שלל פעולות על מנת לשפר את המיקום של אתר בגוגל, כמו למשל הטמעת מילות מפתח או השגת קישורים חיצוניים. קידום אורגני מסייע לבנות נכס אינטרנטי ומוניטין לטווח הארוך.

שיווק בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים בין המשתמשים. באמצעות שיווק חברת הנדסה בלינקדאין ניתן ליצור שיתופי פעולה וקשרים עם גורמים מקצועיים ועובדים מסוימים בחברות ספציפיות.

איך לבנות מוניטין אמין ומקצועי של חברת הנדסה מובילה?

כאמור, ישנה חשיבות רבה להמלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים. חברת הנדסה עם המלצות רבות, תזכה למוניטין גבוה שיאפשר לה להשיג יותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות. חשוב מאוד לנצל את הפלטפורמות המאפשרות לשתף המלצות כמו פייסבוק, יוטיוב וגוגל לעסק שלי (Google My Business). עודדו לקוחות מרוצים להשאיר את המלצותיהם בפלטפורמות האלו, והתייחסו גם לביקורות שליליות תוך הבטחה לבצע שיפורים. 

המלצות מלקוחות קודמים

בתחום ההנדסה בישראל ישנה חשיבות רבה להמלצות של לקוחות קודמים. שיווק דיגיטלי מסייע להעלות את המודעות לחברה ומאפשר ללקוחות קודמים לשתף בהמלצות וחוות דעת באופן מקוון.

לקוחות ממליצים

לקוחות ממליצים

“בכבוד ובשמחה ממליץ בחום על ראש דיגיטל. הם פיתחו לנו אתר חדש ואפקטיבי בזמן שיא ובעבודה מקצועית ויעילה, הגיבו במהירות לשינויים ועדכונים ותרמו רבות לתוצאה הסופית מנסיונם הרב”  

עדי וינברגר

סמנכ"ל שיווק ומכירות Kitov.ai

“לאחר שהחלטנו לבנות קמפיין שיווקי לעסק, פנינו לראש דיגיטל על מנת לבנות אתר ולקדמו. עבודה מול הצוות היתה מקצועית, נעימה וזמינה בכל עת.
האתר נבנה ע״פ צרכים ייחודיים לחברה והתוצאות מדברות בשם עצמן. ממליצה בחום על ראש דיגיטל לבניית אתרים וקידומם.”

מיטל שבתאי

מנהלת פרוייקטים קלינפלץ הנדסה בע"מ

“לאחרונה עבדנו עם חברת Rosh Digital בכדי לשדרג את ביצועי האתר שלנו בתוצאות הקידום האורגני בגוגל. התגובה המהירה הגישה המקצוענית והעניינית, והשרות הקשוב והנעים הוכיחו שבחרנו נכון. אנו ממליצים בחום על עבודה עם Rosh Digital”

גיל כץ

מייסד Aces Consulting

בין לקוחותינו

מאמרים בשיווק דיגיטלי לחברות הנדסה