פרסום בבינג – למי כדאי לנסות פרסום במנוע החיפוש של בינג?

זמן קריאה: 3 דקות
פרסום בבינג

מה זה Bing, מה ההבדל בין פרסום בבינג לעומת גוגל, ומדוע כדאי גם לכם לפרסם את העסק שלכם בבינג? הכל במאמר הבא

 

כשאתם שומעים את צמד המילים ״מנוע חיפוש״, אתם מיד חושבים על גוגל. בכל זאת, מדובר באתר הנצפה ביותר בעולם. אלא שגוגל הוא לא מנוע החיפוש היחיד שקיים ברשת. אם אתם מעוניינים לבדוק אופציות נוספות לפרסום העסק שלכם, כדאי שתכירו את בינג.


בינג הוא מנוע החיפוש של חברת מיקרוסופט – חברת תוכנה אותה הקים ביל גייטס בשנת 1975 והביאה לעולם בין היתר את מערכת ההפעלה למחשבים Windows, את תוכנות Office, את הדפדפן Explorer, את תוכנת שיחות הוידאו Skype ואת מנוע החיפוש בינג (Bing).

בינג הוקם בשנת 2009, והוא כיום מנוע החיפוש השני בתפוצתו בעולם אחרי גוגל. הוא מספק תוצאות חיפוש ב-40 שפות שונות. ניתן לגשת אליו באמצעות האתר bing.com או על ידי כניסה לאפליקציה של בינג בסמארטפון.

 

מה זה פרסום בבינג?

ממש כמו שגוגל מאפשר לכם לפרסם קמפיינים ממומנים של האתר והעסק שלכם על ידי גוגל אדס , כך גם בינג מציע לכם פרסום של העסק שלכם באמצעות מודעות ממומנות המופיעות בתוצאות מנוע החיפוש. המודעות מוצגות בחלק העליון, בחלק התחתון או בצד של עמוד תוצאות מנוע החיפוש. מעבר לכך, ניתן לפרסם את העסק גם ברשתות השותפים של מיקרוסופט כמו יאהו (Yahoo) ו-AOL.

אם תפרסמו בבינג, ממש כמו בפרסום בגוגל, המודעות שלכם יופיעו בהתאם למילות החיפוש אותן הגדרתם הקשורות לתחום העסק שלכם. גם בבינג כמו בגוגל אדס אתם משלמים פר קליק – כלומר התשלום מתבצע בכל פעם שגולש הקליק על האתר שלכם. אתם מגדירים מראש מה התקציב שלכם ויכולים להחליט בכל שלב מתי להפסיק את הפרסום, מתי להמשיך אותו והאם לשנות את נוסח המודעות שלכם בהתאם להישג הפרסום.

 

איך אפשר להתחיל לפרסם בבינג אדס?

 

 

מה ההבדל בין הפרסום בבינג לעומת פרסום בגוגל?

 

הפרסום בבינג עובד כמו פרסום בגוגל. עליכם להגדיר מראש מילות מפתח ספציפיות הקשורות לתחום העסק שלכם ושעשויות להיות פופולריות בקרב הגולשים. כאשר הגולש מקליד את מילת המפתח התואמת למילות המפתח שהגדרתם, בינג יציג את המודעות שלכם במנוע החיפוש. למעשה, ניתן ״לשכפל״ את הקמפיין שלכם בגוגל לקמפיין בבינג שיבצע את ההתאמות של המודעות עבורכם.
ההבדל העיקרי בין בינג לעומת גוגל הוא המחיר – לגוגל יש נפח פרסום רחב יותר לעומת נפח הפרסום בבינג, ובשל כך הקידום בבינג זול יותר ונמוך בממוצע ב-33-42 אחוז מהפרסום בגוגל.

 

למה כדאי לפרסם בבינג?

 

כיום בינג מהווה 23 אחוז מנפח החיפוש ברשת, והפופולריות של מנוע החיפוש רק ממשיכה לעלות. אחד מהגורמים לכך הוא שיתוף הפעולה עם פורטל יאהו, כך שבכל פעם גולש מבצע חיפוש ביאהו הוא מקבל את התוצאות במנוע החיפוש של בינג. יתרון נוסף הוא של בינג על הפרסום בחלק ממנועי החיפוש האחרים הוא היכולת להשתמש בכלי דומה לגוגל שופינג שנקרא בינג שופינג. הרעיון בכלי פרסום זה הוא שרואים את התמונות והפרטים של המוצרים לפני שנכנסים לאתר של החברה.

מודעות הפרסום בגוגל משיגות יותר הקלקות ממודעות הפרסום בבינג, אך כפי שכבר ציינו התשלום על הפרסום בבינג הוא זול יותר ולכן עשוי להתאים לתקציב נמוך-בינוני.

 

ככה נראות המודעות בבינג

פרסום בבינג
בתחומים תחרותיים במיוחד שווה לשקול לפרסם דווקא בבינג עקב העלויות הגבוהות שקיימות בפרסום בגוגל

 

למי פחות כדאי לפרסם בבינג

עסקים שרוצים ליצור אינטרקציה עם לקוחות שנמצאים בתנועה מחוץ לסביבה ממוחשבת (למשל נהגים) יתקשו להפיק תועלת משימוש במודעות של בינג. למשל, תחנות דלק, מלונות או סופרמרקטים יוכלו להפיק תועלת רבה יותר מפלטפורמות כמו גוגל מפות ופרסום ב-WAZE.

למי כדאי לפרסם בבינג?

אם יש לכם עסק המתמודד עם תחרות עצומה, כמו למשל משרד עורכי דין, מומלץ לכם לבחור בבינג. זאת מכיוון שהמחיר שתצטרכו לשלם עבור כל קליק במודעה של גוגל הוא יקר משמעותית לעומת התשלום למודעות של בינג. מעבר לכך, מכיוון שיש פחות עסקים שמפרסמים בבינג לעומת גוגל, תהיה לכם תחרות קלה יותר מול המתחרים בתחום שלכם. בשורה תחתונה, רוב מי ששואל את עצמו האם לפרסם בגוגל או בפייסבוק והתשובה היא – גוגל, יוכל להפיק תועלת רבה משימוש בבינג אדס.

לקריאה נוספת על קידום אתרים במנועי החיפוש תוכלו לקרוא את המאמר הזה.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.