כמה גדול השוק שלך? מחקר מילות מפתח עבור חברות נדל”ן

זמן קריאה: 2 דקות
מילות מפתח לפרסום נדלן בגוגל

 

פרסמת את הפרויקט שלך באינטרנט אבל עד עכשיו הפרסום לא הביא את תנועת הקונים שרצית? כדי להצליח “לקלוע” לרוכשים הנכונים חשוב להשתמש במילות מפתח שיעשו את העבודה. מילות מפתח מגדירות את התוכן שאליו אתה מעוניין להפנות את הלקוחות שלך. לכן חשוב להתאים את אתר האינטרנט, הדפים והמודעות שלך למילות החיפוש שאותן קהל היעד שלך עשוי לחפש. קליעה למילות החיפוש המדויקות עשויה להביא לך את הכמות הרצויה של רוכשים פוטנציאליים מתאימים ללא מאמץ מיוחד. אך כדאי לזכור – מה שחשוב באמת זו לא הכמות, אלא האיכות.

 

נפחי חיפוש בגוגל – יותר חיפושים לא בהכרח שווים יותר לקוחות פוטנציאליים

כמעט כל הלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים מידע על נדל”ן באינטרנט. על פי מחקר שנערך בארה”ב, 44% מרוכשי הנדל”ן מתחילים את חיפוש הבית באופן מקוון, ו-93% משתמשים באינטרנט בשלב כלשהו בתהליך הקנייה. מדובר בכמות אדירה של רוכשי דירות פוטנציאליים. אבל זה שעלית בתוצאות החיפוש של מישהו עדין לא אומר שהוא בהכרח לקוח מתאים, ויותר חיפושים לא בהכרח שווים יותר לקוחות פוטנציאליים. כדי להביא את הלקוחות שהפרויקט באמת רלוונטי להם, חשוב להשתמש בביטויי מפתח מדויקים שמפלחות את הקהל המתאים ביותר.

 

עלויות של מילות מפתח/ביטויים תחרותיים

כאשר אנחנו מפרסמים נכסי נדל”ן במודעות בגוגל, אנו משלמים סכומים שונים עבור ביטויים שונים. גוגל יודעת למדוד אילו מילות מפתח הן הפופולריות ביותר, ומי שרוצה להשתמש בביטויי המפתח הללו במודעות ובפרסומים שלו, יאלץ לשלם סכומים גבוהים הרבה יותר, מכיוון שהתחרות עליהם גבוהה. לכן על כל חברת נדל”ן המפרסמת מודעות, לתכנן את הקמפיין הפרסומי שלה ולבחור את מילות המפתח המתאימות ביותר לאופי הקמפיין ולתקציבו.

 

איך להסיק מסקנות ולגזור ממילות המפתח את האסטרטגיה השיווקית?

בחירת ביטויי מפתח מתאימים לקמפיין הפרסומי ולתוכן האינטרנטי של הבלוג של החברה שלך הינה קריטית להצלחת שיווק הפרויקט. מחקר מילות מפתח מעמיק יאפשר לך לראות את מספר החיפושים של כל ביטוי ואת מידת הפופולריות שלו, ומכך להסיק מה הם הביטויים הנפוצים ביותר בחיפושים, וכן מה הם הביטויים שיהיו יקרים יותר לשימוש. מתוך נתונים אלה ניתן יהיה לגזור את האסטרטגיה השיווקית לחברת הנדל”ן שלך.

 

ההבדל בין ביטויים כלליים לביטויים ספציפיים, ובמה כדאי לך להשתמש?

פרסום נדל"ן באיזורים ספציפיים
פרסום נדל”ן באיזורים ספציפיים

 

עבור חברות נדל”ן גדולות יש יתרון גדול בהפניית כמות מסיבית של לקוחות אליהן מכיוון שהן מפרסמות מגוון רחב של נכסי נדל”ן למכירה ומבססות לעיתים את הפרסום שלהן על כמות של תנועה. לחברות מהסוג הזה יש לרוב תקציבים גדולים יותר לשיווק ולכן ישתמשו בהרבה מילות מפתח כלליות שהן הפופולריות ביותר וגם היקרות ביותר. לדוגמא, ביטויים כלליים כמו “דירה למכירה” או “דירה בחיפה” יהיו יקרים, אך יתאימו לחברות נדל”ן כאלה מכיוון שהם יביאו הרבה תנועה של לקוחות מסוגים שונים.

לעומת זאת, אם יש לך חברת נדל”ן שמשווקת נכסים מסוג ספציפי או באזור מסוים מאוד, שימוש במילות חיפוש כלליות עלול להפנות לקוחות שהסיכוי לסגור איתם עסקה הוא נמוך ביותר. לחברות כאלה מומלץ לשלב ביטויים ספציפיים ומילות מפתח שמתחברות לסביבת הפרויקט. אם יש לך למשל דירת 4 חדרים למכירה בפרויקט בגבעתיים, מילות מפתח שיתאימו יכולות להיות “דירה למכירה בשכונה X בגבעתיים”.

פרסום ממוקד כזה, לפי ביטויי מפתח ספציפיים יכול גם לחסוך לך בעלויות הפרסום (פחות ביטויי מפתח יקרים) וגם להביא לך תנועה של רוכשים שמחפשים בדיוק את הנכסים שיש לך להציע.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.