פרסום בטוויטר – ככה זה עובד

זמן קריאה: 4 דקות

כיצד פועל פרסום בטוויטר ? למה כדאי לכם לשווק את העסק שלכם בטוויטר? והאם יש צורך לשכור סוכנות פרסום לקידום העסק בטוויטר?

 

משתמשים בו 302 מיליון גולשים ששולחים 500 מיליון ציוצים ביום, והוא נחשב לאתר ה-11 הנצפה ביותר בעולם. אנחנו מדברים כמובן על טוויטר, הרשת החברתית. מאז שנוסדה בשנת 2006 על ידי ג’ק דורסי, סטודנט באוניברסיטת קורנל, הפכה טוויטר לזירה פופולרית לניהול דיונים, העברת מסרים ופרסום עסקים שונים. לפי הנתונים של טוויטר, 65.8 אחוז מהחברות בעולם משתמשות בטוויטר כדי לקדם את העסק שלהם.

הסיפור של טוויטר ב-2 דקות:

מהי מטרת הפרסום בטוויטר?

לפני שאתם קופצים למים ומפרסמים את העסק שלכם בטווויטר, חשוב שתגדירו מראש מהי המטרה שלכם: בניית קהילה סביב המותג שלכם? הגברת המודעות למותג שלכם? הגדלת הלידים והמכירות? יצירת דעה חיובית? מתן תמיכה ושירות לקוחות?
לאחר שתגדירו את המטרה יהיה לכם קל יותר להבין כיצד יש לנהל את הקמפיין הממומן שלכם בטוויטר.

פרסום בטוויטר
פרסום בטוויטר – עובד יותר טוב כשיודעים מה בדיוק המטרה

 

כיצד הפרסום בטוויטר עובד?

לצד רשתות חברתיות מוכרות יותר בישראל כמו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם, טוויטר מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם בעזרת פרסום ממומן. הפרסום בא לידי ביטוי בציוצים מקודמים. ממש כמו ציוצים רגילים, ציוצים מקודמים הם הודעות קצרות הכוללות 280 תווים (בעבר ההודעה הוגבלה ל-140 תווים בלבד), אלא שהציוצים המקודמים יכולים להגיע לקהל יעד רחב יותר מעבר לקהל שעוקב אחריכם בטוויטר. הציוצים המקודמים מופיעים בראש תוצאות מנוע החיפוש של טוויטר בהתאם למילות המפתח שהגדרתם.

 

אפשרות נוספת לפרסום ממומן בטוויטר היא באמצעות Trending topics – עמוד הכולל נושאים טרנדים שמופיע בעמוד הראשי של הרשת החברתית. ניתן לשלם לטוויטר כדי להופיע בטרנדים המקודמים וכך לקדם את העסק שלכם בפני גולשים רבים שעשויים להתעניין בשירותים או במוצרים שאתם מציעים.

 

דרך שלישית לקדם את העסק שלכם היא לחשוף את עמוד הטוויטר שלכם בפני עוקבים חדשים ברשת החברתית. חברות רבות משלמות לטוויטר כדי שתציע את העמודים שלהם ללקוחות פוטנציאליים, והחברות משלמות על כל עוקב חדש שהן מרוויחות.

בנוסף, ניתן לקדם בטוויטר אפליקציות, ביקורים באתר ועוד:

אפשרויות לקידום בטוויטר
אפשרויות לקידום בטוויטר

אז למה כדאי לכם לשווק את העסק שלכם בטוויטר?

פרסום בטוויטר
פרסום בטוויטר

פרסום זול יחסית

טוויטר היא פלטפורמת פרסום אידיאלית במיוחד עבור עסקים שמעוניינים לקבל חשיפה גדולה בתקציבים נמוכים משום שהפרסום בה הוא זול יחסית לעומת דרכי פרסום מסורתיות כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו וגם ביחס לפרסום דיגיטלי בפלטפורמות המובילות כמו גוגל ופייסבוק. פרסום בטוויטר (בארה”ב) עולה בממוצע דולר אחד ליום בלבד. מחקרים אף מצאו שקמפיינים שיווקים בטוויטר מספקים 40 אחוז יותר תשואה בהשוואה לערוצי מדיה אחרים.

 

יצירת קשר אישי עם קהל הלקוחות

טווויטר מאפשר לעסקים לתקשר עם הקהל וכך לקבל מהם פידבקים. בעזרת המשוב שתקבלו על התוכן השיווקי שלכם, תוכלו ללמוד מהעוקבים שלכם על העדפות שלהם ולבצע החלטות ניהוליות בהתאם. ניתן לספק תמיכה ללקוחות שלכם, להציע להם הנחות ומבצעים ולקדם שירותים ומוצרים חדשים. התקשורת הדו כיוונית הזו עם הקהל מהווה הזדמנות להגדיל את כמות הלקוחות שלכם, ומעבר לכך – לגרום ללקוחות הקיימים שלכם להיות מרוצים.

 

העלאת הטראפיק לאתר העסק שלכם

לפי המחקרים, 47 אחוז מהגולשים שנכנסים לפרופיל של חברה בטוויטר, מגיעים בסופו של דבר לאתר האינטרנט שלה. בעזרת טוויטר תוכלו למשוך גולשים רבים לאתר האינטרנט שלכם. פרסום ברשת החברתית יאפשר ליותר משתמשים להכיר את המותג שלכם, את השירותים או המוצרים שאתם מציעים ואת הייחוד שלכם לעומת המתחרים בשוק. כך תוכלו להגדיל את המבקרים באתר שעשויים להפוך ללקוחות הקבועים שלכם. חשוב מאוד לשים לב שהשפה של המותג שלכם בטוויטר תואמת לשפה של המותג שלכם באתר. אחרת, הדבר עשוי לבלבל את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וליצור חוסר אמינות כלפי העסק שלכם.

 

פרסום ממוקד

פרסום בדרכי שיווק מסורתיות כמו טלוויזיה, עיתון או רדיו עשוי להגיע לאנשים רבים, אך אותם צופים, קוראים או מאזינים, הם לא בהכרח קהל היעד של העסק שלכם. לעומת זאת, בטוויטר תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם לפי מאפיינים דמוגרפיים. ניתן למקד את הקמפיינים הממונים שלכם בהתאם לתחומי העניין, הגיל, מקום המגורים והסטטוס החברתי של המשתמשים בטוויטר. בדרך זו תוכלו להתאים את המסר השיווקי שלכם לקהל ולהשיג את מירב התוצאות.

 

הפרסום שלכם יכול להיות ויראלי

היתרון הגדול של טוויטר הוא היכולת להפיץ תוכן ברשת החברתית כמו אש בשדה קוצים. ציוצים מצחיקים, מעניינים וייחודים יכולים להפוך לדבר החם הבא בטוויטר, להפוך לויראלים ולקבל הכרה של מיליוני משתמשים. כל מה שאתם צריכים זה ציוץ טוב שיבלוט מעל כולם כדי להפוך לשיחה הבאה שכולם מדברים עליה בטוויטר.

למי כדאי לעשות פרסום בטוויטר ?

חשוב להבהיר שיש הבדל גדול מאוד בין עסקים שפונים לקהל ישראלי לבין עסקים שפונים לקהל אמריקאי. בעוד שעסקים שפונים לקהל בארה”ב יכולים לפרסם למגוון תחומים משום שיש בטוויטר עשרות מיליוני משתמשים, בישראל המצב שונה. בישראל כמות המשתמשים קטנה בהרבה ולכן מי שירצה לפרסם בטוויטר לקהל ישראלי יהיה צריך להתמקד בתחומים כמו פוליטיקה, ייעוץ, תרבות וכל תחום שבו יש מובילי דעה שהציבור צמא לשמוע את דעתם בכל נושא.

 

האם כדאי לשכור שירותי פרסום בטוויטר ?

טוויטר היא רשת חברתית מצליחה עם פוטנציאל שיווקי עצום. יחד עם זאת, ניהול קמפיינים ממומנים דורש ניסיון, ידע ובקרה שוטפת על הקמפיינים. כמנהלי עסק, עליכם לדאוג קודם כל לניהול העסק שלכם ולכן ההמלצה שלנו היא לקחת קורס שיווק ייעודי או לשכור סוכנות פרסום שתנהל את הפרסום הממומן שלכם בטוויטר. כך תוכלו לדעת ששיווק העסק שלכם נמצא בידיים הנכונות. אז קדימה, כנסו לטוויטר וצייצו לאיזו סוכנות פרסום שתרים את העסק שלכם למעלה בפחות מ-280 תווים.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.