הצגת פרויקט באתר – כך תעשו זאת נכון

זמן קריאה: 2 דקות
הצגת פרויקט באתר

 

אופן הצגת הפרויקטים באתר עשוי להשפיע רבות על ההצלחה של החברה. לפניכם טיפים איך לעשות זאת נכון

 

בשעה טובה השלמתם פרויקט מוצלח בחברה שלכם ואתם גאים מאוד בתוצאה. אופן הצגת הפרויקט הוא משמעותי מאוד בשיווק החברה שלכם: חשוב מאוד להציג את הפרויקט ואת ההצלחה שלכם באתר, על מנת למשוך לקוחות חדשים ולהפיק את המירב מכך. הצגת פרוייקטים/סיפורי הצלחה באתר עשויה להיות רלוונטית למגוון רחב של עסקים, החל מרופאים, סטארטאפים וחברות בתעשייה. הניסיון שלנו מראה כי סוגיית הצגת הפרוייקטים בעיקר עולה בקרב חברות B2B שמנסות לשכנע חברות אחרות לבחור בהן.

בהתאם לכך המאמר המוצג לפניכם יציג טיפים שרלוונטיים לכל מי שרוצה להציג פרוייקטים באתר אבל במיוחד רלוונטי להצגת פרויקטים של חברות B2B:

 

הסבר על הבעיה שבגינה בוצע הפרויקט

הצגת פרויקט באתר
הצגת פרויקט באתר

 

כאשר אתם כותבים על הפרויקט שביצעתם, עליכם להסביר מה הייתה הבעיה של הלקוח. המטרה של הפרויקט היא לפתור בעיה מסוימת, ועליכם להציג את ״הכאב״ של הלקוח שבגינו הוא פנה אליכם. נסו להציג את הבעיה העיקרית שעמה התמודד הלקוח, שגם לקוחות פוטנציאליים אחרים יכולים להזדהות עמה.

הסבר על תוצאות הפרויקט

בשלב הבא חשוב לפרט כיצד הפרויקט שלכם פתר את הבעיה ללקוח, מה הייתה ההשפעה שלו ומה היו התוצאות שהלקוח הצליח להשיג בזכות הפרויקט שלכם. כך תצליחו לשכנע את הגולשים לפנות אליכם, על מנת להגיע לאותן תוצאות והישגים.

המלצה מהלקוח

מומלץ מאוד שהטקסט שאתם כותבים על הפרויקט ישלב גם המלצה מהלקוח שעבורו ביצעתם את הפרויקט. כדאי מאוד שההמלצה תופיע כציטוט ובמילים של הלקוח. על ההמלצה להיות כמובן חיובית ומניעה לפעולה – בקשו מהלקוח להדגיש את היתרונות הרבים של הפרויקט שביצעתם ושישבח את השירות שסיפקתם עבורו.

 

הוספת מדיה

עם כל הכבוד לתוכן, הדרך ללכוד את תשומת הלב של הגולשים היא באמצעות מדיה. חשוב להוסיף תמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה שימחישו את הפרויקט שביצעתם. בנוסף לכך, מומלץ להטמיע באתר סרטון קצר מציג את הפרויקט ואת הפעולה של המוצר שפיתחתם. לצד צילום הפיתוח שלכם, כדאי לראיין עבור הסרטון את אחד מאנשי צוות המפתחים של הפרויקט. איש צוות הפיתוח יוכל לספר על הפרויקט ועל המטרה שלו, על האתגרים עמם החברה התמודדה בפיתוח הפרויקט ועל תוצאות הפרויקט. זכרו שאין טוב ממראה עיניים, ולכן תמונות וסרטונים יעבירו את המסר שלא תמיד ניתן להעביר במילים.

שתפו אם אהבתם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מחירי שוק בשיווק דיגיטלי

מחירי שיווק באינטרנט

זמן קריאה: 3 דקות מחירי שיווק באינטרנט הם אחד התחומים העמומים ביותר שקיימים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את השיטות תמחור שלה וכל לקוח

קרא עוד »

פוסטים אחרונים

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.
דברו איתנו
למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.