דף נחיתה לדוגמא – איך המפרסמים המובילים בעולם עושים זאת?

דף נחיתה לדוגמא

במאמר זה נציג דף נחיתה לדוגמא מתוך אחד הביטויים התחרותיים ביותר שקיימים בגוגל. כדי להבין איך עושים דפי נחיתה כמו שצריך כדאי שנבין איך החברות המובילות בעולם עושות את דפי הנחיתה עבור הביטויים היקרים ביותר שקיימים בגוגל אדוורדס.

בשנת 2016 יצא מאמר באחד מאתרי השיווק הדיגיטלי המובילים בעולם searchenginewatch.com. מאמר שסקר את ביטויי המפתח היקרים ביותר שניתן לפרסם בגוגל אדוורדס בארה"ב.

להלן מוצגת רשימה של 25 ביטויי החיפוש היקרים ביותר עבור פרסום ב- Google AdWords בשנת 2016:

הרשימה מוצגת כפי שפורסמה בצורה המקורית באתר searchenginewatch.com:

  • לכתבה המלאה ורשימת 100 הביטויים היקרים ביותר שהופיעו באתר ניתן ללחוץ כאן.
מילות המפתח היקרות ביותר בגוגל אדוורדס
כך נראה החלק העליון של רשימת 100 הביטויים היקרים ביותר לפרסום בגוגל אדוורדס בשנת 2016. הביטויים שמופיעים ברשימה זאת מגיעים בעיקר מתחומים שונים בעולם המשפטים. Google Adwords הינה פלטפורמה מעולה לעורכי דין ולשאר נותני שירות שרוצים להתבלט מעל עמיתיהם עבור מילות חיפוש שונות.

 

אז מה המכנה המשותף של ביטויי החיפוש היקרים ביותר לחיפוש בגוגל אדוורדס?

כפי שניתן להבין ממבט זריז ברשימה הביטויים היקרים ביותר לקוחים מתחום המשפט, פיננסים ונזקי מים. המאפיין המרכזי של ביטויי החיפוש הללו הוא שאנשים המחפשים שירותים אלה מצויים במצוקה אמתית ובקבלת החלטות תחת לחץ רב שמחייבת אותם לקבל החלטה מהירה.

מאפיין נוסף הוא תעריף השירות המוצע במודעה, מדובר בשירותים השווים אלפי דולרים אם לא עשרות אלפי דולרים ולכן המפרסמים לא נרתעים מהשקעת משאבים רבים בפרסום. ה"דרייב" לפרסם נובע מכך שהם יודעים כי מספיק לקוחות בודדים שיבחרו בהם כדי לכסות את הוצאות הפרסום.

איך נראות המודעות של גוגל אדוורדס בתוצאות החיפוש של הביטוי היקר בעולם ?

ביטוי החיפוש היקר בעולם בגוגל אדוורדס
כך נראות תוצאות החיפוש של הביטוי היקר בעולם עבור פרסום מודעות ב-Google Adwords. כל מודעה שאנו רואים מובילה לדף נחיתה שהושקעה בו עבודה ומחשבה רבה.

 

כמו שאפשר לראות המפרסמים בוחרים במגוון ביטויים שונים כדי למשוך את הגולשים לדף הנחיתה שלהם. אין ניסוח אחיד אלא כל עסק בוחר להדגיש בכותרת שלו את הבידול שלו בכדי למשוך את קהל היעד להיכנס לדף הנחיתה.

מה המשמעות של ביטוי החיפוש היקר בעולם?

מעיון באתר של בית החולים הדסה עין כרם עלה כי מזולותמיה הינו סוג של גידול סרטני באיזור הלב והריאות אשר נגרם כתוצאה מחשיפה ממושכת לאסבסט. כ-5 אחוז מכורי אסבסט ומאנשים שעבדו במקומות עם חשיפה גבוהה לחומר זה לקו במחלה.

מכאן ניתן להבין את המצוקה הנוראית של האנשים שחלו במחלה וחייבים באופן מידי ובכל מחיר את הייצוג המשפטי הטוב ביותר שיאפשר להם לקבל את הטיפול המשפטי הטוב ביותר ולקבל את הפיצוי המגיע להם.

לקריאה נוספת על מחלה זאת ניתן לקרוא באתר הבית של בית החולים הדסה עין כרם בקישור הבא.

מה המודעות הממומנות שמופיעות בגוגל עבור ביטוי זה מנסה להדגיש?

המודעה הראשונה בוחרת להדגיש את מומחיותה בתחום הרפואי- "Expert Medical Legal Witness"

המודע השנייה- לא ברור 🙂

המודעה השלישית בוחרת להדגיש את גודלה של הרשת העסקית ככלי למשיכת הלקוחות להיכנס לדף הנחיתה שלה- "Largest Attorney Network"

המודעה הרביעית בוחרת להדגיש את האזור הגיאוגרפי שלה בכדי למשוך את הגולשים להיכנס לתוכה "Louisiana Workers…".

אז אם המפרסמים הללו משלמים בממוצע את הסכום הבלתי נתפס של 935$ עבור כל הקלקה על מודעה יש להניח שהם השקיעו שעות רבות ומשאבים רבים. בכדי לוודא שכל פרט המופיע בדף הנחיתה הינו פרט קריטי שיסייע להם לשכנע את קהל המטרה כי שווה להם ליצור קשר עם החברה.

במאמר זה נציג את דף הנחיתה הראשון שמופיע לאחר הלחיצה על המודעה הראשונה ונסקור את מאפייניו העיקריים.

דף נחיתה לדוגמא

הדף מופיע לגולשים שבחרו ללחוץ על המודעה הראשונה של גוגל אדוורדס עבור שאילתת חיפוש זאת נראה כך:

 

דף נחיתה עבור ביטוי החיפוש היקר בעולם
דף נחיתה לדוגמא- דף זה מופיע עבור ביטויי חיפוש בגוגל אדוורדס Google Adwords

 

כבר במבט ראשון כשנכנסים לדף נחיתה זה ניתן לראות כי הוא מדהים בפשטותו. לא הושקעו בו משאבים רבים עבור עיצוב ואלמנטים שיווקיים מתוחכמים.

דף הנחיתה מתחיל בכותרת תמציתית המציינת את שם המומחה ואת תחום ההתמחות שלו.

לאחר מכן, אנו מגיעים לתפריט המחולק לשלוש קטגוריות -הכרות עם המומחה, נסיון והשכלה רלוונטית שלו ודף יצירת קשר.

העמוד הראשון מחולק משתי פסקאות ראשונות שמסבירות בפשטות מי המומחה וכמה הניסיון שלו עשיר ורלוונטי עבורנו כגולשים המחפשים סיוע משפטי בתחום הרפואי.

לאחר מכן ניתן לראות רשימת תחומים שהמומחה מתמחה בהם, הרשימה מציגה את התחומים בצורה תמציתית באמצעות משפטים קצרים של 2-3 מילים.

החלק השני של דף נחיתה לדוגמא:

דף נחיתה לדוגמא הדף היקר בעולם

בעמוד השני ניתן לראות רשימה המעוצבת בסגנון של מסמך קורות חיים. בחלק העליון מופיע פירוט ההשכלה של המומחה.

לאחר מכן מופיעים אזכורים לתעודות הוקרה, פרסי הצטיינות ומקומות תעסוקה בולטים שהמומחה עבד בהם.

החלק השלישי של דף נחיתה לדוגמא:

דף נחיתה לדוגמא הדף היקר בעולם

בעמוד השלישי והאחרון שמופיע בדף נחיתה זה ניתן לראות את טופס יצירת הקשר שדרכו נוכל להתחיל בהתקשרות ישירה מול המומחה.

גם חלק זה מעוצב בפשטות מדהימה ביחס לכך שמדובר בתחום כל כך תחרותי. בטופס יצירת הקשר מופיעות חמש קטגוריות- שם, אימייל, מספר טלפון, נושא ותוכן ההודעה.

למרות זאת, כפי שניתן לראות רק שתי קטגוריות הכרחיות עבור מילוי הטופס- שם ואימייל. כל שאר הקטגוריות הן בגדר המלצה. הרעיון העומד מאחורי זה הוא לאפשר לגולשים לבחור בין אלטרנטיבה של מילוי פרטים מלאים לבין מילוי זריז שיאפשר להם למלא את המינימום ההכרחי ולהמשיך הלאה.

בחלקו הימני של עמוד זה ניתן לראות שוב את פרטי המומחה אליו אנו פונים- שם מלא, כתובת האימייל ותמונה המזכירה לנו שמדובר בשועל קרבות ותיק ולא במומחה שזה עתה סיים לימודים.

לסיכום, מהניתוח שהצגנו כאן ניתן לראות כי גם כשאנו רוצים לקדם את התחומים התחרותיים ביותר לא תמיד יש צורך בעיצוב מדהים ונסיונות נואשים להרשים את הגולשים כדי להפוך אותם ללקוחות. לפעמים דווקא הגישה העניינית והישירה היא זאת שמשרה בטחון על הגולשים ומייצרת אצלם את הבטחון שכדאי להשאיר פרטים וליצור קשר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

פוסטים אחרונים

דף הפייסבוק שלנו

למידע נוסף Rosh Digital

רוצה לדעת עוד על שיווק דיגיטלי?

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שיווק דיגיטלי. דברו איתנו ונפרסם מאמרים נוספים על מה שמעניין אתכם.

מאמרים נוספים

סגירת תפריט